Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän olenko psykopaatti?

Vierailija
30.11.2024 |

Olen ollut todella ilkeä nuorempana läheiselleni. Enää en ole, mutta mietin olenko ihan psykopaatti. En osaa selittää käytöstäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olet kun ihan mietit asiaa. Oletko hyvä ihminen? Vai oletko pahantahtoinen ja ehkä myös katkera?

Vierailija
2/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää on esim. epävakaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaan. Kykenetkö tuntemaan häpeää? Oletko katunut inhottavia tekojasi? Pystytkö mieltämään miltä toisista ihmisestä voi tuntua eri tilanteissa?

Vierailija
4/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateilla on tällaisia tuhoamisfantasioita. Vaikkei olisi itse väkivaltainen, näillä on joku tuhon pakkomielle, mikä suorastaan vainoaa. Se mieli sysimusta sisältä. Etenkin kun ihminen on väsynyt, se muuttuu hyvin synkäksi. Psykopaatti äiti saattaa esimerkiksi unohtaa vauvan. Lähteä nukkumaan tai pois kotoa. Tämä on väkivaltaa.

Toinen hälytysmerkki on siis väkivalta. Psykopaatin ympärillä sattuu ja tapahtuu. Vahingossa, jos ei tahallaan. Psyko joko ei välitä siitä osuuko toiseen tai sitten tähtää tahallaan. En usko, että on olemassa psykopaattia ilman väkivaltahistoriaa. Kaikki eivät tapa, mutta kyllä varmasti jokainen psykopaatti sitä ainakin yrittää.

Vierailija
5/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko empaattinen? Itkettääkö esim surulliset leffat tai uutiset?

Vierailija
6/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaateilla on tällaisia tuhoamisfantasioita. Vaikkei olisi itse väkivaltainen, näillä on joku tuhon pakkomielle, mikä suorastaan vainoaa. Se mieli sysimusta sisältä. Etenkin kun ihminen on väsynyt, se muuttuu hyvin synkäksi. Psykopaatti äiti saattaa esimerkiksi unohtaa vauvan. Lähteä nukkumaan tai pois kotoa. Tämä on väkivaltaa.

Toinen hälytysmerkki on siis väkivalta. Psykopaatin ympärillä sattuu ja tapahtuu. Vahingossa, jos ei tahallaan. Psyko joko ei välitä siitä osuuko toiseen tai sitten tähtää tahallaan. En usko, että on olemassa psykopaattia ilman väkivaltahistoriaa. Kaikki eivät tapa, mutta kyllä varmasti jokainen psykopaatti sitä ainakin yrittää.

En ole sitten psykopaatti.

Vierailija
7/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että olet kun ihan mietit asiaa. Oletko hyvä ihminen? Vai oletko pahantahtoinen ja ehkä myös katkera?

En halua kenellekään pahaa. Ap.

Vierailija
8/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisempää on esim. epävakaus.

En ole epävakaa. Nuorempana olin ajoittain. Nykyään olen liiankin vakaa. Ei mitään tunnekuohuja ole.

Vierailija
9/9 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa vaan. Kykenetkö tuntemaan häpeää? Oletko katunut inhottavia tekojasi? Pystytkö mieltämään miltä toisista ihmisestä voi tuntua eri tilanteissa?

Kyllä osaan hävetä ja olen katunut tekojani. Ap.