Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet neuvomassa baarissa

Vierailija
30.11.2024 |

Eilen olin baarissa, heittelimme parin kaverin kanssa tikkaa. Ollaan kaikki naisia, nuoria aikuisia.

Kertokaa miksi, JOKA kerta kun olen pelannut esim bilistä tai tikkaa baarissa, tulevat miehet keskeyttämään pelin ja antamaan neuvoja tai ohjeita?

Osaan jo odottaa että nyt kun otin tämän tikan/kepin käteen, niin vartin sisään joku mies tulee viereen "jos sä osut tohon, ni saisit ton tonne. kato tee tälleen jne jne" tai "pelatkaa mieluummin näillä mun antamilla säännöillä jne jne"

Meillä on hauskaa tyttöjen kesken, pelataan millä säännöillä tahansa, mutta nyt on tarkkailtu olo ja ärsyttää että miksi aina pitää tulla ns pätemään.

Onko tää joku huono tapa flirttailla, onko tää joku kikka lähestyä mua? Jos on, ni älkää nyt ainakaan neuvomaan tulko. Mul on Google.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ylivoimaisia naisiin nähden. Y kromosomi tekee miehistä ylivoimaisia naisiin nähden kaikessa. 

Miehet luulivat että miehekkyys voima ja osaaminen olisi seksikästä, mutta se onkin leveilyä, mansplainausta ja toksista maskuliinisuutta. 

Vierailija
42/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sitä sitten saa yrittää jutella naisten kanssa? Baarissakin saattaa häitä jotain viininmaistelua jos änkeää tarinoimaan.

Koettakaa jo päättää

Se ei ole juttelua, jos menet naisen luo ja alat ohjeistamaan häntä. Se on ohjeistamista (ja mahdollisesti miesselittämistä). Opettele sosiaalisen kanssakäymisen alkeet, niin pääset eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä