Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet neuvomassa baarissa

Vierailija
30.11.2024 |

Eilen olin baarissa, heittelimme parin kaverin kanssa tikkaa. Ollaan kaikki naisia, nuoria aikuisia.

Kertokaa miksi, JOKA kerta kun olen pelannut esim bilistä tai tikkaa baarissa, tulevat miehet keskeyttämään pelin ja antamaan neuvoja tai ohjeita?

Osaan jo odottaa että nyt kun otin tämän tikan/kepin käteen, niin vartin sisään joku mies tulee viereen "jos sä osut tohon, ni saisit ton tonne. kato tee tälleen jne jne" tai "pelatkaa mieluummin näillä mun antamilla säännöillä jne jne"

Meillä on hauskaa tyttöjen kesken, pelataan millä säännöillä tahansa, mutta nyt on tarkkailtu olo ja ärsyttää että miksi aina pitää tulla ns pätemään.

Onko tää joku huono tapa flirttailla, onko tää joku kikka lähestyä mua? Jos on, ni älkää nyt ainakaan neuvomaan tulko. Mul on Google.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää pelata baarissa biljardia, kun ukot väijyy pérsettä ja tulee neuvomaan.

T.Nainen

Vierailija
22/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansplainingiä. Se on yksi alistamisen keino. Haluavat siis teidät joko pois pelaamasta/heittämästä, että saisivat oman ukkoporukkansa tilalle, tai sitten haluavat näyttää olevansa teitä parempia ja mahtavampia. Valitettavasti jotkut miehet - toiset alitajuisesti, toiset tiedostaen - vihaavat naisia, mutta tajuavat samalla että nainen on välttämätön paha jos haluaa seksiä. Tällaisille tapauksille nainen on pelkkä reikä, jolla ei ole ihmisyyttä, tunteita saati arvoa.

Helpoin tapa päästä näistä paskanaamoista eroon on kutsua poke poistamaan heidät.

Femcel on jyrähtänyt koko satakiloisen ruhonsa voimalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuollaisen rasittavaksi jopa näin miehenä, kun on niin tuttua juttua missä tahansa seurassa. Välitön pätemisen tarve sillä ja sillä asialla. 

Vierailija
24/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
25/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittelitte tikkoja pitkin baaria ja ukot koitti kohteliaasti teitä hillitä. Baari tuli turvalliseksi vasta, kun teidät poistettiin tiloista. 

Turvaton tila tarkoittaa eri asiaa eri ihmisille. Naisille turvaton tila on, jos mies sanoo yhdenkin väärän sanan. Miehille turvaton tila on, jos saa väistellä naamaa kohti lentäviä tikkoja.

Vierailija
26/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää pelata baarissa biljardia, kun ukot väijyy pérsettä ja tulee neuvomaan.

T.Nainen

Uuh, ihanaa. Persettä väijyn kyllä, mutta en ala neuvomaan.

Vierailija
27/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ujona naisena uskalla lähestyä miehiä, joten toi olis hyvä jäänmurtamiskeino aloittaa keskustelu. Jos sen tekee hyvällä tavalla eikä omaa erinomaisuuttaan ylikorostaen. Ja pitää muistaa tilannetaju, jos näyttää että juttu ei vaan siinä lähde mihinkään ja se vaikuttaa enemmän monologilta, olisi ehkä parempi käyttää iltansa muuhun. Muuten fiksu seura useimmiten aina tervetullutta :) N32

Vierailija
28/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pätemistä vaan miehet ovat luonnostaan hyväntahtoisia ja avuliaita. Naist eivät ole joten tulkitsevat sen negatiivisesti. 

Hyvänä esimerkkinä voin kertoa kun näin naisen jonka muovipussi hajosi ostoksista. Lähellä oli kauppa johon olin menossa ja sanoin naiselle että tuon uuden muovipussiin kun tulen takaisin päin. Ostin erikseen pussin naiselle enkä saanut edes kiitosta. En sitä odottanutkaan, huvitti kyllä kun sen arvasinkin.

Vierailija
29/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pätemistä vaan miehet ovat luonnostaan hyväntahtoisia ja avuliaita. Naist eivät ole joten tulkitsevat sen negatiivisesti. 

Hyvänä esimerkkinä voin kertoa kun näin naisen jonka muovipussi hajosi ostoksista. Lähellä oli kauppa johon olin menossa ja sanoin naiselle että tuon uuden muovipussiin kun tulen takaisin päin. Ostin erikseen pussin naiselle enkä saanut edes kiitosta. En sitä odottanutkaan, huvitti kyllä kun sen arvasinkin.

Ja ohi käveli monia naisia joita ei voinut vähempää kiinnostaa 'sisarensa" vastoinkäyminen.

Vierailija
30/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kesken on muutenkin tapana usein päteä ja korostaa omaa osaamistaan eri asioissa. Se on välillä aika raskasta.

Vain epävarmojen miesten kesken. Miksi aina pitää yleistää? Tätähän te jatkuvasti toitotatte naisista mutta ei tietenkään toisinpäin päde teille.

Vierailija
31/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansplainingiä. Se on yksi alistamisen keino. Haluavat siis teidät joko pois pelaamasta/heittämästä, että saisivat oman ukkoporukkansa tilalle, tai sitten haluavat näyttää olevansa teitä parempia ja mahtavampia. Valitettavasti jotkut miehet - toiset alitajuisesti, toiset tiedostaen - vihaavat naisia, mutta tajuavat samalla että nainen on välttämätön paha jos haluaa seksiä. Tällaisille tapauksille nainen on pelkkä reikä, jolla ei ole ihmisyyttä, tunteita saati arvoa.

Helpoin tapa päästä näistä paskanaamoista eroon on kutsua poke poistamaan heidät.

Sinä olet yks miesvihaaja. Aina sama jankutus miehistä. Huomaa tuon saman kirjoitustyylin ja sanavalinnat. Kannattaa hakea apua eikä täällä jankuttaa päivästä toiseen jos et halua jäädä kissojesi kanssa yksin loppuelämäksi.

Vierailija
32/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua ne haluaa, kuten jokainen mies joka tulee naiselle baarissa juttelemaan.

Vierailija
33/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavoin kaikki miesvihamieliset kohdat. Niitä tulikin aika monta. Toivottavasti pysyt itse kaikista miehistä erossa, niin parisuhdemielessä kuin muutenkin.

T. Nainen, joka pitää miehistä

Vierailija
34/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtovat pukille tietysti.

Vierailija
35/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa, ilmiannettu

Meinaatko, että olisi myös naisilta ok tulla "neuvomaan" tuntemattomia miehiä vaikkapa pukeutumisen tai ruuan suhteen? Vai sitä, että tällaisen miesilmiön nostaminen esiin ok sinusta ongelmallista? 

Minulle jäi ikuiset traumat,kun muuan Lenita arvosteli minun käyttämiäni tennissukkia.

Vierailija
36/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.Nainen

Voit lyödä palloa maila seläntakana kuten kunnon bilishai. 

Vierailija
37/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansplaining

Vierailija
38/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vain päteä ja korostaa omaa erinomaisuuttaan. Ehkä poikkeuksia on, jotka yrittävät avata keskustelua ja haluavat seuraa, mutta nämä vähemmistöä. Eikä tämä jälkimmäinen porukka ala pätemään ja neuvomaan, keskustelu on erilaista rupattelua. Tämä omien kokemuksien perusteella.

Eli ikävä tuottaa pettymys, mutta pääasiassa on pätemistä. 

Vierailija
39/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän hatusta tällaisen oletuksen, että se saattaa olla heille kömpelö tapa koittaa aloittaa keskustelu samalla tavalla kuin he keskenään puhuisivat itselleen mieluisista asioista.

Todennäköisesti näin. Kannattaisi sanoa, että hei, pelaatte hyvin, otetaanko matsi yhdessä. Sitten miehet voittajina tarjoavat drinksut neideille.

Vierailija
40/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua ne haluaa, kuten jokainen mies joka tulee naiselle baarissa juttelemaan.

Tottakai, onko se väärin? Tasa-arvo ei päde tässä asiassa. Miehet haluaa pillua, naiset ei halua kullia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä