Häpeätkö koskaan miehesi ammattia? Ja mikä hän on ammatiltaan?
Kommentit (51)
kyllä muakin hävettäisi jos mies olisi turkistarhaaja. En kehtaisi ikinä sanoa ääneen. Tosin en sellasita miestä ottaisikaan.
Taidankin naida turkistarhaajan...
tai joskus opiskelijana sai hävetä kun oma ammattikunta taiteellista, ja se insinööristereotypia...
nykyisin elellään niin perus keskiluokkaisissa piireissä ettei kenenkään tule mieleen kuittailla.
Välillä tuntuu, että sillä ' neidilläni' ei ole munia ollenkaan.
Vierailija:
häpeän, kriittinen (feministinen) miestutkija
Välillä tuntuu, että sillä ' neidilläni' ei ole munia ollenkaan.
Eikös se tasa-arvo tunnukaan sängyssä hyvältä?
En olisi miehekseni ottanut jos häpeisin.
samassa ammatissa eli toimittajia.
Pitäisi samalla hävetä itseään ;=)
Miten voitte olla naimisissa murhaajan kanssa? Ihmiset joilla on lainkaan sydäntä eivät ole tuollaisissa " ammateissa" .
Ei voi kuin itkeä ihmisten julmuutta :(
Minä en ainakaan häpeäisi teurastajaa, miten edes voisin, koska kuitenkin syön lihaa joten tarvitsen jonkun teurastamaan sen?
Mieheni on ohjelmistosuunnittelija omassa yrityksessään, en häpeä.
Mieheni on teurastaja, itse olen erikoistunut lääkäri...
Mieheni on lääkäri (ortopedian ja traumatologian erikoislääkäri tai jotain sinne päin)
Kysymys vielä, en ymmärrä miksi joku häpeäisikään LVI-alan yrittäjää? Aika halpaa käydä arvostelemaan yrittäjiä.
Miksi häpeäisin ihmistä joka tekee pitkää päivää elättääkseen perheensä opiskelun ohessa.
Tärkeintä on varmaan et elämä toimii kaikilla osa alueilla ja elämisen arvoista.
Olen sitä mieltä, että juuri mitään ammattia ei tarvitse hävetä jos sen tekee tunnollisesti ja hyvin.
sietäis hävetä olla turkistarhaaja, hyi helvetti