Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on kiire! Tytölle nimi sunnuntaiksi!

22.02.2007 |

Enpä olisi uskonut että tulisi näin vaikea tehtävä tästä nimen päättämisestä! Minulla ja miehelläni on niin paljon erilaiset nimimaut ettei oikein mikään tunnu sopivan molemmille :(

Minulla on edellisestä liitosta lapset Enniina Edda Kasmira ja Jadessa Opri Annette. Pidän juuri tuollaisista nimistä kuin aikaisemmilla lapsillani. Uusi mieheni ei kuitenkaan erikoisemmista nimistä perusta...

Ainoa nimi joka meille molemmille sopii on EMMA. Emma kuitenkin jotenkin kyllästyttää yleisyydensä vuoksi. Se on kuitenkin tällähetkellä vahvinvaihtoehto tytön etunimeksi.

Toisiksi nimiksi molemmille sopii IIDA ja ILONA. Minä haluaisin nimeen DELILAn, INGERin tai ALISSAN, mutta mies ei niille lämpene sitten yhtään. Mies taas haluaisi toiseksi/kolmanneksi nimeksi hänen suvussaan kulkevan MATILDAn tai AINOn.

Kokonaisuudessaan nimi voisi olla siis jotain tänne päin:

Emma Inger Alissa

Emma Iida Ilona

Emma Ilona Delila

Alissa Emma Ilona

Inger Aino Matilda

Inger Emma Matilda

tms.

Mitä mieltä?

Ääh.. vaikeaa.. ehdotuksia ja kommentteja kaivataan nimistä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaavauvaa:

Minulla on edellisestä liitosta lapset Enniina Edda Kasmira ja Jadessa Opri Annette.

Emma kuitenkin jotenkin kyllästyttää yleisyydensä vuoksi.

Kävisikö Emmasta hiukan erikoisempi,enemmän kauniiden siskopuolien nimien tyylinen EMMELI/ EMMELIINA/EMELIINA?

Emmeli Aino Ilona olisi hieno, ja siinä mieskin saisi omat ehdokkinsa läpi?

Vierailija
2/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimiehdotukseni on: Delila Aino Alissa. Siinä ei tingitä äidin nimimausta, mutta isänkin toive on otettu huomioon. Sopisi sisarussarjaan erinomaisesti. ;)

Muita:

Delila Emma Alissa

Delila Inger Alissa

Delila Iida Alissa

Enniina, Jadessa ja Deli(i)la? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaavauvaa:

Enpä olisi uskonut että tulisi näin vaikea tehtävä tästä nimen päättämisestä! Minulla ja miehelläni on niin paljon erilaiset nimimaut ettei oikein mikään tunnu sopivan molemmille :(

Minulla on edellisestä liitosta lapset Enniina Edda Kasmira ja Jadessa Opri Annette. Pidän juuri tuollaisista nimistä kuin aikaisemmilla lapsillani. Uusi mieheni ei kuitenkaan erikoisemmista nimistä perusta...

Ainoa nimi joka meille molemmille sopii on EMMA. Emma kuitenkin jotenkin kyllästyttää yleisyydensä vuoksi. Se on kuitenkin tällähetkellä vahvinvaihtoehto tytön etunimeksi.

Toisiksi nimiksi molemmille sopii IIDA ja ILONA. Minä haluaisin nimeen DELILAn, INGERin tai ALISSAN, mutta mies ei niille lämpene sitten yhtään. Mies taas haluaisi toiseksi/kolmanneksi nimeksi hänen suvussaan kulkevan MATILDAn tai AINOn.

Kokonaisuudessaan nimi voisi olla siis jotain tänne päin:

Emma Inger Alissa

Emma Iida Ilona

Emma Ilona Delila

Alissa Emma Ilona

Inger Aino Matilda

Inger Emma Matilda

tms.

Mitä mieltä?

Ääh.. vaikeaa.. ehdotuksia ja kommentteja kaivataan nimistä!

Vierailija
4/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmiina ei liene sopivin Enniinan siskolle ;=)!

Emmi-Iida tai Emmi Iida Ilona / Matilda / Alissa / Inkeri

Emmi-Inkeri Alissa

Emilla Iida Alissa

Emila Aino Matilda

Emilja Inger Alissa

Vierailija
5/6 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako udella asutteko Suomessa ja liittyvätkö erikoiset nimet sukulaissuhteisiin vai oletko muuten vaan kiinnostunut niistä?

Jos asutte Suomessa, niin veikkaisin, että Delila ja Inger ovat vaikeita nimiä " suomalaisen suuhun" . Laitan seuraavaksi sekä ihan perussuomalaisia ehdotuksia kuin myös harvinaisempiakin. Esimerkiksi Deelia olisi helpompi lausuttava ja vain kahdella on se nimi Suomessa. Toinen ehdotukseni Emeliia löytyy puolestaan vain neljältä.

Emma Aino Matilda

Emma Iida Ilona

Alissa Aino Matilda

Alissa Iida Ilona

Emeliia Aino Matilda

Emeliia Iida Alissa

Deelia Iida Alissa

Deelia Emma Matilda

Emma Iida Deelia

Alissa Iida Deelia

Alissa Emma Daniella

Daniella Iida Alissa

Daniella Iida Ilona

Daniella Emma Matilda

Alissa Iida Denise

Denise Iida Emeliia

Denise Iida Alissa

Denise Emma Matilda

Vierailija
6/6 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tulikaan nimeksi Enniinan ja Jadessan siskolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi