Nyt on kiire! Tytölle nimi sunnuntaiksi!
Enpä olisi uskonut että tulisi näin vaikea tehtävä tästä nimen päättämisestä! Minulla ja miehelläni on niin paljon erilaiset nimimaut ettei oikein mikään tunnu sopivan molemmille :(
Minulla on edellisestä liitosta lapset Enniina Edda Kasmira ja Jadessa Opri Annette. Pidän juuri tuollaisista nimistä kuin aikaisemmilla lapsillani. Uusi mieheni ei kuitenkaan erikoisemmista nimistä perusta...
Ainoa nimi joka meille molemmille sopii on EMMA. Emma kuitenkin jotenkin kyllästyttää yleisyydensä vuoksi. Se on kuitenkin tällähetkellä vahvinvaihtoehto tytön etunimeksi.
Toisiksi nimiksi molemmille sopii IIDA ja ILONA. Minä haluaisin nimeen DELILAn, INGERin tai ALISSAN, mutta mies ei niille lämpene sitten yhtään. Mies taas haluaisi toiseksi/kolmanneksi nimeksi hänen suvussaan kulkevan MATILDAn tai AINOn.
Kokonaisuudessaan nimi voisi olla siis jotain tänne päin:
Emma Inger Alissa
Emma Iida Ilona
Emma Ilona Delila
Alissa Emma Ilona
Inger Aino Matilda
Inger Emma Matilda
tms.
Mitä mieltä?
Ääh.. vaikeaa.. ehdotuksia ja kommentteja kaivataan nimistä!
Kommentit (6)
nimiehdotukseni on: Delila Aino Alissa. Siinä ei tingitä äidin nimimausta, mutta isänkin toive on otettu huomioon. Sopisi sisarussarjaan erinomaisesti. ;)
Muita:
Delila Emma Alissa
Delila Inger Alissa
Delila Iida Alissa
Enniina, Jadessa ja Deli(i)la? :)
odottaavauvaa:
Enpä olisi uskonut että tulisi näin vaikea tehtävä tästä nimen päättämisestä! Minulla ja miehelläni on niin paljon erilaiset nimimaut ettei oikein mikään tunnu sopivan molemmille :(Minulla on edellisestä liitosta lapset Enniina Edda Kasmira ja Jadessa Opri Annette. Pidän juuri tuollaisista nimistä kuin aikaisemmilla lapsillani. Uusi mieheni ei kuitenkaan erikoisemmista nimistä perusta...
Ainoa nimi joka meille molemmille sopii on EMMA. Emma kuitenkin jotenkin kyllästyttää yleisyydensä vuoksi. Se on kuitenkin tällähetkellä vahvinvaihtoehto tytön etunimeksi.
Toisiksi nimiksi molemmille sopii IIDA ja ILONA. Minä haluaisin nimeen DELILAn, INGERin tai ALISSAN, mutta mies ei niille lämpene sitten yhtään. Mies taas haluaisi toiseksi/kolmanneksi nimeksi hänen suvussaan kulkevan MATILDAn tai AINOn.
Kokonaisuudessaan nimi voisi olla siis jotain tänne päin:
Emma Inger Alissa
Emma Iida Ilona
Emma Ilona Delila
Alissa Emma Ilona
Inger Aino Matilda
Inger Emma Matilda
tms.Mitä mieltä?
Ääh.. vaikeaa.. ehdotuksia ja kommentteja kaivataan nimistä!
Emmiina ei liene sopivin Enniinan siskolle ;=)!
Emmi-Iida tai Emmi Iida Ilona / Matilda / Alissa / Inkeri
Emmi-Inkeri Alissa
Emilla Iida Alissa
Emila Aino Matilda
Emilja Inger Alissa
Saako udella asutteko Suomessa ja liittyvätkö erikoiset nimet sukulaissuhteisiin vai oletko muuten vaan kiinnostunut niistä?
Jos asutte Suomessa, niin veikkaisin, että Delila ja Inger ovat vaikeita nimiä " suomalaisen suuhun" . Laitan seuraavaksi sekä ihan perussuomalaisia ehdotuksia kuin myös harvinaisempiakin. Esimerkiksi Deelia olisi helpompi lausuttava ja vain kahdella on se nimi Suomessa. Toinen ehdotukseni Emeliia löytyy puolestaan vain neljältä.
Emma Aino Matilda
Emma Iida Ilona
Alissa Aino Matilda
Alissa Iida Ilona
Emeliia Aino Matilda
Emeliia Iida Alissa
Deelia Iida Alissa
Deelia Emma Matilda
Emma Iida Deelia
Alissa Iida Deelia
Alissa Emma Daniella
Daniella Iida Alissa
Daniella Iida Ilona
Daniella Emma Matilda
Alissa Iida Denise
Denise Iida Emeliia
Denise Iida Alissa
Denise Emma Matilda
Mikä tulikaan nimeksi Enniinan ja Jadessan siskolle?
odottaavauvaa: