Voi että kun pystyis naisena tekemään tämän
Menemään paikallispubiin tälläytymättä, istumaan juoman kanssa ja ihan vaan katsella ulos ikkunasta kaikessa rauhassa. Jos tekisi mieli ottaa lisää juotavaa niin sama rauha jatkuisi, mukava olisi seurata ihmisten touhuja.
Kommentit (26)
Itse, mies 31v, menen välillä baariin itsekseni nimenomaan tuijottamaan ikkunasta ja tyhjentämään päätäni vihkoon kirjoittamalla.
Sanoisin, että noin joka toinen kerta saa olla itsekseen ja joka toinen kerta tulee joku mies tai nainen, nuorempi tai vanhempi kyselemään onko tässä tilaa ja mitä minä teen. Sitten tapahtuu mitä tapahtuu. Viime kerralla jauhoin kahden kuuskymppisen ukon kanssa musiikista ja elämästä yleensä.
Tuollaisia ongelmia ei ole, jos ette mene niihin räkälöihin tai lähiöbaareihin. Etsitte tasokkaamman, vähän hintavamman nautiskelubaarin keskustasta. Siellä ei juopot elämöi, miksipä maksaa viinasta niin paljon kun Tinatuoppi myy keskikaljaa paljon halvemmalla. Baareissakin näkyy hyvin yhteiskuntaluokat, on keskiluokkaisten ja ylempien hienostuneita ja siistejä paikkoja, ja sitten on tuota alemman luokan rappioelämäpaikkaa, jossa tosiaan naisena voi olla ainakin myöhempään ilta-aikaan vähän tukala olla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai miksi haluat tehdä asioita naisena? Mekko päälle vaan ja sinne pubiin, sehän on nykyajan tapa.
En kehtaa kun mulla on parta.
Vierailija kirjoitti:
Öö... Mä teen noin usein, ja olen tehnyt aina. Ei sitten yhtään mitään ongelmaa naisena tehdä noin. Eikä miehet tule iskemään, kun menet sille kaljalle siistiin, rauhalliseen pubityyppiseen paikkaan, joka ei ole örvellyspaikka eikä iskupaikka. Sitten vielä puhelin tai kirja käteen ja uppoudut niihin, niin kukaan ei tule häiritsemään. Jos joku tulee, niin se on kohtelias kysymys saako liittyä seuraan, ja siihen voi vastata, että mieluiten olisin ihan itsekseni, ja sitä kunnioitetaan.
En itse lähesty naisia IRL, mutta miksi menet baariin lukemaan kirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen mukaan nämä kaksi väitettä pitävät paikkansa samaan aikaan:
1. naisen on vaikea saada seuraa
2. naiset ei voi istua rauhassa kapakassa koska miehet tulee iskemään
Kyllä. Juopot tyrkkymiehet on vain riesa eli vaikka löytyisi seuraa taso on huono.
Näin sanoo isoperseinen karvainen nainen shokkivärjätyillä rasvaisilla hiuksilla.
Normaalipainoinen ja -värinen olen. Nuorena kävin baareissa, seurat ja tarinat sen mukaisia. Mutta kun lopetin alkoholinkäytön, alkoi kaikki muukin selkiytymään. Löytyi raitis mieskin. Jos hakee baarista miestä, voi syyttää vaan itseään. Terveet ja raittiit ei käy baareissa.
Millaisissa baareissa ihmiset oikein käy? Ei niissä missä itse käyn vaikka työpäivän jälkeen yhdellä, tai muutenkaan, ole ollenkaan tuollaista. Ihmiset ei ole silminnähden kännissä, ja lähinnä juttelevat omien tuttujensa kanssa omissa looseissaan tai pöydissään. Jotkut istuu itsekseen. Kukaan ei mölyä, häiriköi muita eikä mitään. Ainakin täällä Turussa on paljonkin tällaisia siistejä, hyviä baareja jossa käy keskiluokkaisia kunnollisia ihmisiä, ei jotain lähiöräkälän kantapeikkoja.