Nyt pliis apuja lapsen kaameaan kuivaan yskään!
On yskinyt jo monta päivää, mutta nyt yskä on muuttunut kuivaksi ja nukkuminen ei onnistu, kun yskä yltyy aivan hirveäksi makuuasennossa. Meillä on täällä mökillä Cocillanaa, mutta se ei enää auta yhtään.
Olen kiitollinen kaikista vinkeistä.
Kommentit (8)
Tarttisitte jotain keuhkoputkia laajentavaa.
Minä oon taltuttanut kaikki pahimmatkin yskät sipulilla. Kuorin ja paloittelien sipulin lautaselle ja sängyn viereen. Koko perhe saa nukkua rauhassa :) Tepsii samoin myös nuhaan.
Samoin höyryhengitystä. Se voi auttaa limaa irtoamaan hengitysteistä ja saa siten ehkä yskänkin helpottamaan.
mutta kun yskä on kuivaa, se voi olla jo tulehdus.
Kävimme lääkärissä, antibiootit saimme keuhkoputkentulehdukseenrohinaa keuhkoissa, tällaista taitaa olla paljon liikkeellä
ei ap
Olis kauheeta asua täällä korvessa, kun ei pääse yksityiselle lääkäriin kuin monen päivän varoitusajalla.
Käytiin äsken saunassa hengittelemässä kosteita höyryjä. Nyt ei ole yskinyt tuntiin ollenkaan. Toivottavasti ei tule ihan kauhee yö.
ap
Meillä yskitty marraskuusta lähtien. Lääkärissä käyty 4 kertaa tarkistamassa keuhkot ja korvat - ei mitään.
Kuivaa viruksen aiheuttamaa yskää kuulemma liikkeellä. Meillä ei auta mitkään yskänlääkkeet, mutta ilmankostutinta suositeltiin.
joka ei kyllä enää taltu kotikonstein.