Olen naisellinen nainen ja miehet eivät koskaan ole olleet ilkeitä minulle
Vaan huomaavaisia, ystävällisiä, kunnioittavia. Pukeudun naisellisesti, käytän hameita/mekkoja, hiukset ovat lapaluihin eli puolipitkät.Käytän vähän meikkiä, en ole kovaääninen tai kiroile.
Kommentit (28)
Löytyykö hamosen alta ruusuvedeltä tuoksuva penis?
Olen miehekäs nainen ja miehet eivät koskaan ole olleet ilkeitä minulle.
Meillä on käynyt tuuria, ap!
Miehet palvovat kauniita naisellisia naisia.
Mihin pitkät hiukset mielestäsi yltävät? Meneekö kampaajalla läpi, jos sanot että hiuksesi ovat puolipitkät.
Olen naisellinen ja miehet sekä naiset ovat olleet ilkeitä
Olen muusukupuolinen aseksuaali theriaani ja tykkään riisipuurosta.
Meille tasokkaille varakkaille naisille miehet ovat harvoin inhottavia. Punanaudat sen sijaan
Mulla sama kokemus. Elämässäni on ollut vain hyviä miehiä.
En ole tyrkky, en töröhuulinen, laattaripsinen isorintainen blondi, ei tatuointeja eikä räväkkää luonnetta.
Hymyilevä, aina ystävällinen, nuorena pieni ja siro ja nyt normaalipainoinen. Pukeudun enemmänkin klassisen peittävästi ja tyylikkäästi, ei koekaan paljastavasti mutta mekkoja rakastan.
Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Ja venus on kauneuden ja rakkauden jumalatar.
Jos huomaan, että naisella on noussut päähän ja luukee olevansa, niin yleensä lähden negaamaan, jotta vähän pudotetaan jalustalta
Olet edelleenkin Jorma Juustomuna etkä edes ruma nainen.
Minulle pojat olivat ilkeitä peruskouluaikoina, koska olin ujo ja vaatimattoman näköinen. Teini-ikäisenä muutuin kauniiksi ja sen jälkeen pojat ja miehet ovat olleet minulle ystävällisiä. Epäreilua ja ehdollista.
Mullekin on miehet olleet aina ystävällisiä. Naiset ovat sitten huutaneet ja haukkuneet miestenkin puolesta..
Vierailija kirjoitti:
Miehet palvovat kauniita naisellisia naisia.
Mut on palvottu kaksi kertaa väkisin, joten haista paska.
Superkaunis nainen
Olen hyvännäköinen, eikä se kyllä ole suojellut isän, miehen tai vieraiden miesten väkivallalta.
Kuinka tuo on mahdollista? Miehet ovat perkeleen kätyreitä.