Paitulipituus my ass
Miksei ne ole tarpeeksi pitkiä? Kyljellään maatessa kiertyy niin että perse on näkyvissä. Kyllä kangasta pitäisi olla niin että perse peittyy. Käytättekö alushousuja tuon riepulin alla.
Kommentit (9)
Mä oon päiväkodissa töissä ja joudun käyttää paituleita ja legginsejä että pystyn jumpata ja istua lattialla leikeissä ja nostella lapsia vaipan vaihdossa ja pukemisessa. Ja käytän pitkää paitulia jotta peppu ei näkyisi, kun leggingsit ei oo sillai housut kuitenkaan.
Mut sori vaan jos ärsytän. Peitän itseni kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En käytä paitulin kanssa alushousuja, mutta yritän löytää pitkiä paituleita.
oi oi oi nami nami nami - näitä lisää kunpa muutkin naiset olisivat asenteeltaan tällaisia
Paituli on tosiaan typerä keksintö. Käytän sitä pyjamapaitana trikoohousujen kanssa. Jotkut nimittää niitä leggingseiksi.
Mä haluan nilkkapituisen, hihattoman yöpaidan. Jalat palelee yöllä, eivät käsivarret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oi oi oi nami nami nami - näitä lisää kunpa muutkin naiset olisivat asenteeltaan tällaisia
Se ei ole asenne- vaan mukavuuskysymys. Eikä sun vaan omaksi mukavuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on tehty lyhytselkäisille.
Varmaan joo, mutta jos on pitkä muutenkin, rievun pituus on liian lyhyt. Mä oon pitkäjalkainen 173 cm eli yli naisten kokomitoituksen, jossa pisin koko on 172 cm persjalkainen.
Ostan paitoja ja pyjamia miesten osastolta. Riittää pituus hihoissa ja lahkeissa. Eikä ole moitittu miesmäiseksi.