L&B-myyjiä paikalla?
Löytyisikö tätä kautta L&B-vaatteiden edustajaa joka suostuisi toimittamaan vaatteita myös postitse?
Itsellä ei tällä hetkellä aikaa ruveta kutsuja järjestämään mutta kevätkuvastosta tekisi mieli jotain tilata..
Kommentit (5)
tätä osoitetta: pauliina.kirvesmäki@fi.lingonblabar.com
Myyjä on Hyvinkäältä. Toimittaa postitse ainakin vakioasiakkaille + ilmoittelee vaikka tarjoukset sähköpostiin. Hyvä palvelu on ollut.
Vielä jos joku postitse toimittava L&B myyjä itse ilmoittautuisi niin olisin kovasti kiitollinen:=)
myös lähettää tilaamasi vaatteet. Ota yhteyttä edellä mainittuun osoitteeseen, tai ota suoraan yhteys Lingon & Blåbärille, sieltä sinua lähinnä oleva jälleenmyyjä sitten ottaa sinuun yhteyttä. Jos lähelläsi asuu joku jälleenmyyjä, niin hän tuo sinulle vaatteet myös suoraan kotiisi, säästäen näin postimaksut. Tilauksen voi siis tehdä, vaikka et esittelyä haluaisikaan pitää.
laittaa tietojaan tänne nettisivulle välttämättä, siksi suosittelen sinua itse ottamaan yhteyttä lingonblabar.com-sivujen kautta.
Otin L&B:n sivujen kautta firmaan yhteyttä ja he lähettivät minua lähellä asuvien jälleenmyyjien sähköpostiosoitteita. Heiltä sitten suoraan kyselin, voisivatko myydä minulle tuotteita ilman, että järjestän kutsut. Ihan hyvin onnistui.