Toivon, että aviin suhteemme muuttuu näin vuoden jälkeen suljetuksi
Kommentit (6)
Miksi ihmeessä lähdit sellaiseen mukaan, joka ei ole juttusi?
Avoin suhde? Jos tästä palstakirjoittelusta puhut niin toivon kyllä samaa. Mutta tarkoittaa sitä että meille tulee joku suhde, jota nyt ei tietääkseni ole. Onko tarkoitus jotenkin julkistaa tämä palstasuhde?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä lähdit sellaiseen mukaan, joka ei ole juttusi?
Palstalle kirjoitteluunko? Ihan mukavaahan tämä on ollut. Selvittänyt paljon omia päänsisäisiä asioitani yms tärkeää. Kuin olisi saanut oikean juttukaverin. Jos tämä loppuu vuoden jälkeen vuodenvaihteeseen niin kyllä haluaisin sen jälkeen pitää jotain parisuhdepalstaa. Miksikään seksineuvojaksi en aio ryhtyä, mutta parisuhde on niin paljon sitä henkistä puolta, jonka tarttee olla kunnossa. Siinä voi olla arvojohtaja jos itsellä on koko oma arvomaailma kunnossa. Kun olen tänne kirjoitellut niin olenkin havainnut että minullahan saattaa juuri olla näin. Arvoistani eivät kaikki tykkää mutta sanoisin että minulla taitaa olla moneen nykyihmiseen verrattuna aika vahvat kristilliset arvot. Niihin minua ei ole kukaan aivopessyt missään vaan olen vain kasvanut. Se joka haistattaa kukkaset kristillisille arvoille haistattakoon ihan rauhassa kukkaset myös minulle ja mielipiteilleni. Ei paina missään. Kristilliset arvot parisuhteen perustana taitavat kyllä olla aika hyvät. Ei sellaisessa kodissa nainen myöskään ole missään hellan ja n-kin välissä!
Ei voi olla. Mitenkään.