Turkkilaisten puolisot huom..
Kavereita :) mies turkin kurdi, molemmat ollaan 28-vuotiaita ja lapsia löytyy.
Asutaan Keravalla ranttatantta@hotmail.com
Kommentit (15)
minulla on kanssa turkkilainen mies=)pistän sähköpostiosoitteeni,pistä viestiä,olisi mielenkiintoista kuulla teidän tarina!js-g@jippii.fi
http://groups.msn.com/Anonyymitturkkilaistenpuolisot
Tarvitset hotmail-tunnuksen eikä sitten muuta kun keskustelemaan!
Kaikki muutkin turkkilaisten puolisot tervetuloa!
Eli yhteisö on suljettu. Laita hakemukseen pari sanaa miksi haluat liittyä, omaa nimeä ei tarvita.
Täällä samanikäinen turkkilaisen vaimo espoosta. Minulle voit meilata osoitteeseen safiya_77@hotmail.com
Olisi mukava tutustua :)
...yksi turkkilaisen puoliso ja helsingistä... ikää 28v
tervehdys...
minulla on myös turkkilainen aviomies..olisi todella kiva tutustua sinuun ...pistä tulemaan minulle emailia jos sinua kiinnostaa..bluelake26@hotmail.com
numero 9 ja jutun aloittaja ovat sama henkilö, joten pistäkääpä postia tulemaan.
Siru
Tutustua tahtoisin myös turkkilaisten puolisoihin..
Itse olen 3kymppinen turkkilaisen miehen lapsekas avopuoliso pääkaupunkiseudulta...
tarjan73@netti.fi Saa laittaa viestiä ; )
Hei! Minulla turkkilainen aviomies ja poika 2-vuotias. Jos kiinostaa, mitäs jos olisimme kaikki tavannut jossain kahvilassa tai joku leikkipaikkassa (HopLopissa tai joku iso Macdonald`sissa)? Mitä ikäisiä teille on lapsia? Olisi kivaa löytää lapsikaveri myös.:) sähköpostini: alyona@suomi24.fi
Hei, asun Keski-Uudellamaalla ja mieheni on Turkin kurdi. Ikää minulla on noin 30v. Saa mailata oliivit@hotmail.com
Hei. Olen 29 v turkkilaisen miehen vaimo Helsingistä ja haluaisin tutustua muihin turkkilaisten puolisoihin.