Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nykyään treffaillaan ja tapaillaan ihmisiä? Parisuhde hakusessa.

Vierailija
28.11.2024 |

Ja missä? Olen pudonnut kärryiltä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kaikki on Tinderissä. Siellä ensin tutustut ihmisiin viestittelemällä ja sitten käyt treffeillä kiinnostavien tyyppien kanssa 

Ei ole. On muitakin sivustoja, ja sitten voi lähteä ihan ihmisten ilmoille. 

Vierailija
22/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään. Nykyään ollaan Tinderissä ja pärstä ratkaisee saatko seuraa. Minä en saa. Olen ruma. m39

Minua surettaa, että sanot itseäsi rumaksi. Miksi kohtelet itseäsi noin? Olet arvokas ja kaunis sellaisena kuin olet.

Lässyti lässyti.

Totuus on se, että asennemuutos on paikallaan jos suhtautuminen itseen on noin alhainen. Itse päätät miten elämäsi elät, mutta ei kannata tuhlata sitä negatiivisuuteen.

Ja mitä sinä keski-ikäinen nainen tiedät miehenä olemisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä virkaa jollain Tinderillä on. 

Vierailija
24/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään. Nykyään ollaan Tinderissä ja pärstä ratkaisee saatko seuraa. Minä en saa. Olen ruma. m39

En usko, että kukaan seurustelee pelkän pärstän (kasvojen) kanssa vaan kokonaisen ihmisen.

Tietenkin seurustellaan koko ihmisen kanssa mutta mihinkään juttelutasolle ei pääse, jos naama ei kelpaa. Se on 20 vuoden aikana tullut 100% selväksi. m39

Vierailija
25/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kaikki on Tinderissä. Siellä ensin tutustut ihmisiin viestittelemällä ja sitten käyt treffeillä kiinnostavien tyyppien kanssa 

No ei todellakaan kaikki ole Tinderissä. Iso osa ei ole, eikä aio mennäkään, vaan tapaavat ihmisiä muualla. Opiskeluiden, kavereiden, harrastusten ja kavereiden kautta. Jotkut jopa edelleen ravintolassakin kuten yksi tuttuni :)

Vierailija
26/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

En ole ikinä ollut, enkä mene. Kerran keskustelin toisella palstalla erään miehen kanssa. Sain hänestä on vakkarin, jonka kanssa suhde syvenee. 

Livenä tutustuin toiseen, josta sain ystävän romanttisella viballa. 

Tinder on minulle yhtä turha kuin Facebook. 

Vierailija
27/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa, että sanot itseäsi rumaksi. Miksi kohtelet itseäsi noin? Olet arvokas ja kaunis sellaisena kuin olet.

Lässyti lässyti.

Totuus on se, että asennemuutos on paikallaan jos suhtautuminen itseen on noin alhainen. Itse päätät miten elämäsi elät, mutta ei kannata tuhlata sitä negatiivisuuteen.

Ja mitä sinä keski-ikäinen nainen tiedät miehenä olemisesta?

Miksi ei tietäisi, jos tuntee heitä?

Vierailija
28/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle kommentoit, mutta minä ainakin olen ruma. Todella lihava ja vanheneminen alkaa näkyä.

Vierailija
29/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Naisille se on näin helppoa. Miehistä vain harva saa mahdollisuutta tuohon.

Vierailija
30/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan seurustelee pelkän pärstän (kasvojen) kanssa vaan kokonaisen ihmisen.

Ihmiset valitsevat sen treffikumppanin pärstän perusteella? Treffien jälkeen se on aivan sama, miltä toinen näyttää jos ei tunnu miltään? Liian kivalta pakilta saatuaan voisi hieman harmittaa treffeiltä kotia kohti könytessä?

Vierailija
31/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Onko siellä laadukkaita ja korkeatasoisia kumppaniehdokkaita?

75% Tinderissä on miehiä. 25% Tinderissä on naisia. Osa miehistä ei ole tajunnut, että sexitreffeille pääsee esim. Alaston Suomen kautta ja luulee saavansa ilmaisen panon valkkaamansa naisen kanssa tuosta noin vain olemalla Tinderissä.

Vierailija
32/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mitä virkaa jollain Tinderillä on. 

Rahat pois 80% TinderGold-miehiltä.

Vierailija
33/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle kommentoit, mutta minä ainakin olen ruma. Todella lihava ja vanheneminen alkaa näkyä.

On lihavia, vanhoja naisiakin. Kyllä sinä jonkun löydät, jos et havittele mahdottomia.

Vierailija
34/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että teidän pitää keksiä säännöt rakkaudelle.

Vierailija
35/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ei tuola mettässä kettään ihimistä vastaan tule mutta eilen näin hirven ja säikähin pirusti! Eläinten sijahan haluaisin naisen kanssa parisuhteen.

Vierailija
36/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin seurustellaan koko ihmisen kanssa mutta mihinkään juttelutasolle ei pääse, jos naama ei kelpaa. Se on 20 vuoden aikana tullut 100% selväksi. m39

Osallistun minäkin tähän kommentoimalla että olen kai ollut onnekas löytäessäni hyvän miehen, vaikka puolet kasvoistani on pirstaleina ja hiuksiakaan ei ole vaan peruukki päässä kuljen ja  joka kerta kauppaan mennessä saan ilkeitä tuijotuksia tuntemattomilta. Miehen kanssa on oltu yhdessä pian yli kymmenen vuotta ja silti mies rakastaa ja pitää minua kauniina.

Vierailija
37/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miellytät muita etkä elä omannäköistä elämää? Asennemuutos on paikoillaan.

Vierailija
38/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä positiivistä tuot parisuhteeseen mikä parantaa miehen elämää että ansaitsetko sitä edes? Siis jotain muuta kuin nalkutuksen, vaatimukset ja ongelmat. 

Vierailija
39/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Naisille se on näin helppoa. Miehistä vain harva saa mahdollisuutta tuohon.

En tiedä miehistä, mutta olen nainen enkä ole ikinä seurustellut enkä käynyt treffeillä yrityksistä huolimatta.

Vierailija
40/53 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

No ei todellakaan kaikki ole Tinderissä. Iso osa ei ole, eikä aio mennäkään, vaan tapaavat ihmisiä muualla. Opiskeluiden, kavereiden, harrastusten ja kavereiden kautta. Jotkut jopa edelleen ravintolassakin kuten yksi tuttuni :)

Täällä yksi joka ei enää ole, koska olen kyllästynyt siihen paskaan. Ei minulle riitä se että olen yksi sadasta ja saan pelkästään murusia. Jos löydät sieltä ihmisen jota kiinnostaa keskittyä tutustumaan kerralla vain yhteen ihmiseen, pistä ihmeessä lotto vetämään. Tosielämässä syttyvä kiinnostus on todennäköisemmin aitoa eikä ole tilannetta, jossa toinen arpoo kuka näistä nyt on paras ja miettii että ehkä seuraava onkin vielä parempi.