Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppia: Kuinka tiivistä on yhteydenpito omien vanhempiesi kanssa?

Vierailija
22.02.2007 |

Omat vanhempani asuvat kanssamme samassa kaupungissa eikä välimatkaakaan ole kuin pari kilometriä, mutta näemme todella harvoin! He ovat käyneet meillä viimeksi 2 kk sitten ja tämän ajan kuluessa äitini on soittanut minulle kerran, isäni kaksi (molemmilla kerroilla oli joku sukulainen kuollut ja sen vain ilmoitti).

Itse jätin tarkoituksella vierailut ja soittelut sinne päin kun halusin ihan testata, miten onnistuu yhteydenpito heiltä. Tätä ennen kävin heillä melkein joka viikko. Harmittaa, kun tuntuu ettei heitä kiinnosta yhtään 1-vuotiaan lapsenlapsensakaan kuulumiset..

Onko tämä miten yleistä siis muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on läheiset välit ollut aina. Äidiltä olen saanut hyviä neuvoja lasten kasvatukseen ym. Tavataan ehkä kuitenkin n. pari kertaa kuussa. Samassa kaupungissa asutaan.

Vierailija
2/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan kerran viikossa

Käyn heillä pari kertaa vuodessa

He käyvät meillä n. joka toinen vuosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä soitellaan pari kertaa viikossa ja nähdään kerran viikossa. Eilen oli hoitamassa lapsiani meillä, kun kävin työhaastattelussa (koulusta hiihtoloma ja lapset eivät ole tarhassa loman aikana).

Äitinikin asuu samassa kaupungissa. Tänään ollaan mailailtu, illemmalla varmaan mesessä keskustellaan. Soitellaan päivittäin tai just meseillään. Nähdään pari kertaa viikossa ainakin.

Mulla ikää 26 vuotta. :) Olen muuttanut omilleni 18-vuotiaana, mutta suku on aina tärkeä.

Vierailija
4/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. joka kolmas päivä soittavat ja joka toinen(tai joka kolmas) viikonloppu käydään siellä

Vierailija
5/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 km väliä. Soitellaan kerran viikossa tai vähän harvemmin, jos ei ole ihmeempää asiaa. Käydään kuukauden tai kahden välein, he pari kertaa vuodessa.

Lapsemme on ainoa lapsenlapsi ja haluaisivat, että käytäisiin enemmän. Itse eivät tule, kun " on niin pitkä matka" .

Vierailija
6/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- välimatkaa 40km

- n. parin viikon välein nähdään (me yleensä käydään yökylässä)

- melkein joka päivä soitellaan

Vierailija
7/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään ehkä joka toinen viikko, kesällä 1-2krt/vk (heillä pääsee uimaan, kotona ei).

Soitellaan 1-2 krt viikossa, joskus menee yli viikkokin soittamatta.

Välimatkaa 30km.

Vierailija
8/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt varsinkin tuntuu pahalta, kun muilla on noin tiivistä yhteydenpito vanhempiinsa. Minäkin haluaisin että asia olisi niin, mutta tuntuu jotenkin turhauttavalta, kun se meillä on aina niin yksipuolista.

Onko kenelläkään ehdotuksia, miten saisin heidätkin kiinnostumaan meistä..? Isäni on kaiket päivät kotona (sairaseläkkeellä) ja äidilläkin on usein vapaapäiviä, mutta heitä ei vain näy eikä kuulu.. :(

Vierailija
9/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme 600 km päässä toisistamme, näemme noin 4 kertaa vuodessa viikon verran. Olen kyllä täysin addektoitunut äitiini kai? En ole ainoa lapsi, meitä on 5 pentua. Isä on kuollut vuosia sitten.

Vierailija
10/10 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälleni soitan kerran kuussa jos sitäkään. Heitä ei ole kiinnostanut meidän elämä ( lapsenlapset, uudet asunnot ym.) tippaakaan sen jälkeen kun muutimme pois kotoa. :( Sinulle ap. valitettavasti ketään ei voi pakottaa olemaan kiinnostunut sinusta tai perheestäsi. Itse olen monet itkut itkenyt kun ei ole vanhempia, vaikka elossa ovatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi