Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naisesta, joka ei koskaan käytä mitään koruja?

Vierailija
22.02.2007 |

Outoa mielestäni, jos ei ihmisellä ole edes juhlissa korvakoruja tai kaulaketjua..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvakoruja, kun ei ole reikiä korvanlehdissä. Eikä niitä nipsukiinnitteisiä koruja.

Kaulakoruja pidän juhlissa, arkena hyvin harvoin. Ainoa koru on sormukset nimettömässä.

Vierailija
2/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvissa ei oo reikiä eikä tule ja sormukset jäi kokiksiopiskelun aikana.

En ole lesta, enkä muutenkaan outo ihminen.

Kukaan ei ole ikinä ihmetellyt miksi minulla ei ole koruja.

Onpas taas aloitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei viihdy koruissa. Minä taas en esim. viihdy kynsilakassa ja korujakaan ei saa olla liikaa tai tunnen itseni joulukuuseksi. Joku puristi voi tuntea itsensä joulukuuseksi jo yhdestä kaulaketjusta. Tunnen niitäkin.

Vierailija
4/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan mitä mieltä olette, en nimittäin käytä koskaan koruja (jos ei kihla- ja vihkisormusta lasketa)

Vierailija
5/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä vain sormukset. Ehkä pienet korvakorut. Mielestäni ihan sama mitä muut ajattelevat. Olen kaunis, pitkä, muodokas nainen. Osaan meikata hyvin ja tyylini on klassisen hillitty tai ihan vain farkut kotona. Itse en vain pidä koruista, enkä ns. halua näyttää harakalta helyissä.

Vierailija
6/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä normaaliarkena mitään koruja, sormuksia ei ole kun olen avoliitossa, korviksia en ole pitänyt sitten teini-iän koska ne näyttävät tyhmältä tai tarttuvat tukkaan kiinni. Kaulakorua voisin ehkä pitää, mutta koska minull on silmälasit niin kaikki korut tuntuvat riitelevän niiden kanssa.

Juhliin saatan laittaa sormuksen, kaulakorun ja jopa rannekorun! Enemmän ihmettelen ihmisiä joilla aina paljon koruja... Omaan koruttomuuteen vaikuttaa varmaan teini-ikä 80-luvulla ja korujen yliannostus tuolloin (Hanoi Rocks-henkinen rannekorumuoti : )

Vierailija
7/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon oloani. Samoin huulipuna tai mitkä tahansa kiristävät vaatteet häiritsevät. Jopa niin paljon, että juhlissakin tuntisin oloni hankalaksi. En osaa selittää asiaa, olen vain " kinesteettisesti häiriintyvää sorttia" . En myöskään voi pitää hiuksia auki saman syyn takia.

Vierailija
8/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulakorut katkee aina, sormukset häviää, kellokin oikeasti putosi ranteesta.

Korut ei halua killua mussa =)

Vierailija
9/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulassa on ketju ja nimettömässä ne tärkeät sormukset.

Riittää mulle, en välitä mitä muut ajattelee

Vierailija
10/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kyllä reiät korviin joskus ala asteella silloin käytin korviksia, mutta jotenkin se on vain jäänyt... Oon kyllä ostanu joitakin kaulaketjuja ja korviksia, mutta ne vaan jää pitämättä.

En osaa selittää miksi en käytä, ehkä ne ei vaan sovi mun tyyliin. En vain osaa käytää koruja.

en muista äitini koskaan käyttänen koruja. Ehkä en siksi itsekkään osaa pitää. En tunne kyllä mitään tarvettakaan.

Kihla ja vihkisormukset on kyllä aina sormessa kun poistun kotoa, mutta nekin otan kotona ollessani pois, kun tuohuan ja läträän veden kanssa niin ne on vaan tiellä.

Vierailija
11/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaaat unohtumaan aina arkikorut juhliin lähtiessäkin päälle, kun on pienet lapset. Olen käyttänyt aina juhlissa näyttäviä koruja, tuntuu alastomalle olo. Kommentteja on tullut sitten kun on koruitta, että onpa rohkeaa erottua noin, ja mukava kun kaikki ei käytä kilotolkulla koruja, ja jotkut pitää turhan tiukkapipoksi muuttuneena, kuten äitini tietämättä asian todellista laitaa (että vaan unohdin väsymykseltäni korut viime hetkellä kun on kaikkea muutakin ollut lähtöhössötyksessä).

Vierailija
12/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus katselen korumainoksia hienoista timanttisormuksista ja kaulakoruista, mutta ne on sitte yleensä niin kalliita, että ei oo varaa ostaa ja halvemmista en välttämättä edes tykkää.. joten oon mielummin koruton, kun käytän koruja joista en tykkää