Ostaisitko 1,5-vuotiaalle tennarit?
Löysin kivat tennarit ja pohdiskelen ostanko ne kesäksi.Periaatteessa olen aina ollut sitä mieltä että kenkien pitää olla tukevat ja ehdottoman kunnolliset kun lapsi opettelee kävelemään. Tämä meidän pikkuherra on kesällä vajaa 1,5v ja kävely on varmaan vielä huteraa.Nyt en osaa päättä ostanko kengät kun näyttävät niiiin kivoilta (esim. " kauppakengiksi) vai jätänkö väliin.Auttakaa:)
Niin ja kengät ei todellakaan ole mitkään nilkkaa tukevat ja ovat vielä lättäpohjatkin:/ mutta makeen näköiset.Jos kyseessä olisi H&M " halpistennarit" niin ne voisi ostaa ja katsoa käytänkö vai en mutta näillä on hintaa sen verran että pitää vähän miettiä:)
Kommentit (9)
Satunnaiseen käyttöön niitä olin ajatellutkin, sillä ostan joka tapauksessa " kunnon" kenkiä ulkoiluun.Mies vain tyrmäsi täysin tämän tennari-idean sillä hänen mielestään _kaikkien_ kenkien tulee olla kunnollisia!Tässä nyt näkee ettei kannata kysella miehiltä mitään:D
Löysin vain niin kivan farkkutakki+myssy yhdistelmän ja siihen tennarit niin tulos olisi jotenkin niin " cool" ....Hullu olen kun kesäkenkiä suunnittelen keskellä talvea mutta onneksi täällä on muitakin friikkejä:)
Osta vaan rattaissa istumiseen ;-)
Mutta sitten ulkoiluun osta kunnon kengät ja toiset vielä joka toisena päivänä käytettäväksi.
Olen kyllä ihaillut taaperoikäisten tennareita, ja tosi sööttejä ovat. Onneksi sööttejä kenkiä on ihan oikeidenkin kenkien osastolla ;-)
Meillä oli viime keväänä-kesänä (1.5-vuotiaalla) Kavatin " tennarit" . Kävelykengät jotka olivat ulkonäöltään tennarit. Saivat paljon kehuja ja olivat makeen näköiset=).
Onko niissäkin aivan lattapohja ja lerppana kantakappi? Niissä olisi aivan ihanat limen väriset tossut myynnissä, mutta en ole nähnyt Conversen tossuja luonnossa. Voisiko joku kertoa niistä vähän lisää? Kiitos kaunis ;)
meillä pojalla zaran tennarit..ihanat ja tuskimpa ne nyt niin huonot on jalalle. meillä lapsille ostetaan kenkiä just zarasta..kai ne joidenki mielestä huonoja, mutta meillä lapsilla ainaki jalat ihan normaalit.:)
katotaan aina ensin kengän ulkonäköö..
eikä lapset ole kävellessä valitelleet et ois huonot.
mä siis ostasin.:)
vajaa 2-vuotiaalla lenkkarit ja tennarit juuri satunnaista käyttöä varten hankitut. Eipä tullut montaa kertaa lapsen jalkaan laitettua vaan aina laitoin kuitenkin ne kunnolliset nilkkaa tukevat kengät.
Tämän kokemuksen perusteella en suosittele että ostaisit ainakaan mitään hintavia.
Vaikka lapsi vielä paljon rattaissa istuisikin niin varsinkin kesällä tämä kuitenkin haluaa välillä kävelläkin.
Ostin Puman punaiset tossut ja ne oli reissussakin laivamatkoilla käytössä. Hyvällä omatunnolla noita voi aina silloin tällöin käyttää ja itsekin ajattelin kesäksi hankkia pojalle (silloin vajaa 2 v) Conversen tennarit käytettäväksi muiden kenkien ohella.
Meillä on ollut kanssa " oikeiden kenkien" lisäksi esim. Hilfigerin tossut tai GAPin kengät ja taisi olla yhdet Zaratkin. Eivät ehkä täytä hyvän kengän kriteereitä, mutta ovat olleet kuitenkin lestiltään sopivia ja jalassa mukavia ja lähinnä hienostelukäytössä.