Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vauvanne lempisose?

Vierailija
28.11.2024 |

Meillä porkkanasose.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli pieniä tein kaikki soseet heille itse, kasvis sekä liha. Kanan, porsaan, naudan ja hirvenlihan soseutin ja pakastin pieninä kuutioita jääpalamuotteihin. Sama kasviksissa. Ostin sitä varten erilliset soseuttimet. Eivät syöneet valmisruokia myöskään leikki-ikäisinä tai vanhempina ja olleet aina hyvin terveitä lapsukaisia. Nyt tekevät itse ruokaa täyttä häkää. Joku voisi sanoa, että voisi päästä helpommallakin, mutta minä olen tykännyt tehdä noin ja muutoinkaan en tykkää mennä sieltä missä aita on matalin😄

Vierailija
2/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P a s k a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset oli pieniä tein kaikki soseet heille itse, kasvis sekä liha. Kanan, porsaan, naudan ja hirvenlihan soseutin ja pakastin pieninä kuutioita jääpalamuotteihin. Sama kasviksissa. Ostin sitä varten erilliset soseuttimet. Eivät syöneet valmisruokia myöskään leikki-ikäisinä tai vanhempina ja olleet aina hyvin terveitä lapsukaisia. Nyt tekevät itse ruokaa täyttä häkää. Joku voisi sanoa, että voisi päästä helpommallakin, mutta minä olen tykännyt tehdä noin ja muutoinkaan en tykkää mennä sieltä missä aita on matalin😄

Haluatko mitalin?

Vierailija
4/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mitalin?

Kiitos, mutta en tarvitse, hyvä mieli on jo valmiiksi💚

Vierailija
5/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaikki missä oli porkkanaa ja yhdellä missä oli omenaa. Banaanista tykkäsivät kaikki. Tein soseita itse ja aika kummallisiakin yhdisteitä joutui noiden kahden takia keittelemään :D

Vierailija
6/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä meillä vauva syö samaa ruokaa kuin aikuisetkin, tosin ilman suolaa ja mausteita. Soseutan sitä, mitä sattuu ruuaksi olemaan, tänään näköjään perunaa ja hirvenlihaa ja hyvin maistuu. Ei tuo reppana taida edes tietää, että olisi joku lempimakukin valittavissa.