Mikä on vauvanne lempisose?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset oli pieniä tein kaikki soseet heille itse, kasvis sekä liha. Kanan, porsaan, naudan ja hirvenlihan soseutin ja pakastin pieninä kuutioita jääpalamuotteihin. Sama kasviksissa. Ostin sitä varten erilliset soseuttimet. Eivät syöneet valmisruokia myöskään leikki-ikäisinä tai vanhempina ja olleet aina hyvin terveitä lapsukaisia. Nyt tekevät itse ruokaa täyttä häkää. Joku voisi sanoa, että voisi päästä helpommallakin, mutta minä olen tykännyt tehdä noin ja muutoinkaan en tykkää mennä sieltä missä aita on matalin😄
Haluatko mitalin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset oli pieniä tein kaikki soseet heille itse, kasvis sekä liha. Kanan, porsaan, naudan ja hirvenlihan soseutin ja pakastin pieninä kuutioita jääpalamuotteihin. Sama kasviksissa. Ostin sitä varten erilliset soseuttimet. Eivät syöneet valmisruokia myöskään leikki-ikäisinä tai vanhempina ja olleet aina hyvin terveitä lapsukaisia. Nyt tekevät itse ruokaa täyttä häkää. Joku voisi sanoa, että voisi päästä helpommallakin, mutta minä olen tykännyt tehdä noin ja muutoinkaan en tykkää mennä sieltä missä aita on matalin😄
Haluatko mitalin?
Kiitos, mutta en tarvitse, hyvä mieli on jo valmiiksi💚
Yhdellä kaikki missä oli porkkanaa ja yhdellä missä oli omenaa. Banaanista tykkäsivät kaikki. Tein soseita itse ja aika kummallisiakin yhdisteitä joutui noiden kahden takia keittelemään :D
Käytännössä meillä vauva syö samaa ruokaa kuin aikuisetkin, tosin ilman suolaa ja mausteita. Soseutan sitä, mitä sattuu ruuaksi olemaan, tänään näköjään perunaa ja hirvenlihaa ja hyvin maistuu. Ei tuo reppana taida edes tietää, että olisi joku lempimakukin valittavissa.