Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisten syöpäsairauksista tehdään jatkuvasti uutisia?

Vierailija
28.11.2024 |

Ei minua kiinnosta kenenkään syövät, varsinkaan tämän yhden aivosyöpä. Eikö ole mitään muita sairauksia? Ja kyllä minun lähipiirissäni on kuollut ihmisiä syöpään ihan lähiaikoina, mutta silti ei kiinnosta syöpää sairastavat, niiden ehkäisy, rintasyöpäkerjäyskamppanja tai mikään muukaan. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pätkääkään urheilu-uutiset. Miksi jotain vtun urheilutuloksia uutisoidaan jatkuvasti?

Vierailija
2/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kenenkään elämä ylipäätään! Miksi jumalauta ihmisten elämistä uutisoidaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsernobili ja Japanin ydinlaitoksen tuho alkaa myös vaikuttaa Suomessa syöpä löydöksinä.

Vierailija
4/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsernobili ja Japanin ydinlaitoksen tuho alkaa myös vaikuttaa Suomessa syöpä löydöksinä.

Mihin tämä tieto perustuu, linkki?

Vierailija
5/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sinun kiusaksi niitä tehdään. 

Vierailija
6/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä tieto perustuu, linkki?

Tieto on säteilyturvakeskuksen eläkkeelle jäänneeltä henkilöltä, kertoi myös että kymenlaakso sai kerrotua  huomattavasti enemmän laskeumaa maaperälleen.

Vierailija
7/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näillä avautumisilla ja tarinoilla haetaan myötätuntoa? Mutta joo, media alkaa näyttää yhä enemmän pitkältä terapiaistunnolta.

Vierailija
8/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu on kyllä niin turhaa.

Isot miehet ja naiset juoksee pallon perässä tai luurangon laihat ukkelit juoksee ympyrää ja kaikki aika tasaisesti.

Jääkiekossa sentään on järkeä, mutta ei sitäkään jaksa katsoa kuin kerran vuodessa mm kisat.

Formulat on pilalla ei jaksa katsoa liikaa sääntöjä .

Kaikki yleisurheilu on tylsää ja varsinkin hiihto voin vannoa ettei hiihto kiinnosta ketään alle 50- vuotiasta ja ei edes tarvitse katsoa , kun Norja voittaa aina siis oikeasti AINA.

Minä en ole koskaan ymmärtänyt urheilijoita minusta ne ovat aina vähän yksinkertaisia ihmisiä..

Vierailija
9/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapaskoissa on joka päivä myös nyt on Pekka Pökkelö kuollut tai Hilma Höppänä on kuollut. Noista otsikoista pitäisi selvitä, olivatko nuo ihmiset jotain merkkihenkilöitä?

Tein kerran kyselytutkimuksen. Viestittelin lähipiirilleni kahden ko aamun kuolinuutisista. Kukaan ei tiennyt keitä vainajat olivat.

Kiinnostaako oikeasti ketään jonkun satunnaisen tuntemattoman ns mahdollisen julkkiksen kuolemat.