Katoitteko eilen 45min? Kun nettikeskustelut häiritsee äitiä...
oli musta vähän kummallinen asenne tossa ohjelmassa...
Kommentit (9)
Sittenne väittää että äiti ei ole henkisesti läsnä lapsilleen juupajuu :SDDDDD
silti oli haastateltu kasplussalaisia jotka oli löytäneet kavereita keskustelupalstalta ja olivat saaneet uusia ystäviä.
Vähän sellanen ristiriitanen että on pahasta kun niin moni on kokussa keskusteluihin, mutta silti hyvä että keskustelu paikkoja löytyy...
mä en ikävä kyllä ehtinyt, kun oli niin kiire chattailla.
Ettei jää lapsi huomiotta;) Olen tehnyt itselleni säännön, että koneelle vain lapsen nukkuessa. Muuten voisi tulla kyllä nörtteiltyä liikaakin.
Musta oli aika selkeä...
- Äiti voi löytää hyviä kontakteja itselleen netistä
- Liiallisella netissä roikkumisella voi olla lapselle haitallisia vaikutuksia (äiti ei henkisesti läsnä, ei esim katso vauvaa vaan tuijottaa ruutua)
Kun mun tuttavapiirissä miesten koneella roikkuminen tuntuu ennemminkin olevan ongelma. Ja kai ne lapset haluaisivat isänsäkin huomiota? 5
Mullakin jäi tuosta ohjelmasta vähän outo fiilis. Siis onhan se huono homma jos ei ole muuta elämää kuin netti ja muu elämä kärsii sen vuoksi. Mutta onhan siitä tosi paljon iloakin äideille, ja kait nyt aika harva on sairaalloisen riippuvainen netistä. Ja voisihan niitä huonompiakin riippuvuuksia olla. Lisäksi ei kait sitä nyt sentään kokoajan tarvitse lapsen kanssa seurustella. Lapsen pitää saada leikkiä ihan itsekseenkin omia mielikuvitusleikkejään. Ihan varmasti jos ei olisi nettiä, niin äiti lukisi naistenlehtiä tai tekis käsitöitä ym.
nro 5-
naisethan saavat tarpeellista verkostotukea netistä!!!