Voiko toksinen työpaikka sairastuttaa jopa työntekijänsä? Moni kammottava työpaikka toimii kuin joku sisäsiittoinen riistokultti
Kommentit (3)
Kyl voi. Ite oon sellases. Sen ja hullujen huoneen ainoo ero o vaan puhelinnumero. Et hävettää mennä sinne. Siel ei meno muutu. Siel o myös KIUSAAMISTA, nää NS ohjaajat eivät näe sitä, ovat vaan sormi suus.........eivät piittaa. Yks tekosokee ukko esim o lyönyt mua kerran tahallaan, eikä oo VIELÄKÄÄN pyytänyt ANTEEKSI !!!! Seuraaval kerral voi tulla vaik verta.... Mut sitähän ne haluu just. Yksikään niistä ei oo ammattilaisii. Ne o ite sen sanoneet joskus. Ja sen kyllä huomaakin !!!!! Ku yks kiusaaja lähtee, seuraava o jo ovel tulos. Sinne tunkee aina liikaa väkeä ja täyshulluja ihmisii, jotka eivät sinne kuulu eikä varsinkaan vapaana kulkemaan minnekään ilman valvontaa. Ja väki ei vähenny. Sinne o nyt tunkenut monta sinne kuulumatonta henkilöö. Ku yks paikka jouduttiin lopettaan, miks ne piti meille tunkee ?????? Miks se piti lopettaa ????? Ihan, ku oulus ei oo missään muual mitään paikkaa, minne ne vois laittaa !!! Kyl siel o. Vaik missä. Se ei ollu oikeen, et me muut joudutaan kärsimään !!!!!! Ja se, et mä saan yleensä viimeisten joukos ruoan, vaik mun pitäis saada ekojen joukos !!! Se o sen yhen määrin syytä !!!!!!! Sil muijal o jotaki mua vastaan. Mitä siis ???? Sen haluun nyt tietää ja heti !!!!
Kyllä aivan varmasti kuten moni perhekin ja ties mikä paikka.
Ai kamala jaxuhalit sinne työnvieroksuja vassarinpaskalle.