Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, kun sinulle kerrotaan jostain ihmisestä, millainen hän on?

Vierailija
27.11.2024 |

Elämä on opettanut, että en usko. Haluan Itse tutustua ihmiseen ja tehdä analyysin. En usko, jos jotakin haukutaan tai kehutaan, jos en itse tunne ihmistä. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulopuheiden levittäminen on kyllä pahinta paskan puhumista. Jokainen varmaan tietää rikkinäinen puhelin-leikin? Itse olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja siellä juoruilu oli monille elintapa. Siinä oli kyllä niin hyvä esimerkki rikkinäisestä puhelimesta. Ensin jostain lähti joku juoru, sitten siihen tuli pikkusen aina lisää ja lisää ja lopulta juoru oli jo ihan kauhea ja ihan jotain muuta kuin alkuperäinen. Esimerkiksi yksi juoru oli sellainen, että eräs toiselle paikkakunnalle muuttanut keski-ikäinen korkeakoulutettu töissäkäyvä perheellinen ihminen oli kuulemma kuollut hullun uuden miehen pieksämänä ja molemmat oli alkaneet käyttämään kuulemma keski-iässä huumeita. Tosiasissa henkilö oli elossa, mies oli täysin kunnollinen ja kumpikaan ei ollut koskaan kokeillutkaan huumeita. 

Vierailija
22/24 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan usko. Ihmiset ovat keskimäärin huonoja ihmistuntijoita, ja onnistuessaankin arviot ovat aina jossain määrin subjektiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. On ihan oma kohtaista kokemusta. Minua on haukuttu huoraksi ja laiskaksi. Vaikka olen ahkera, kiltti, aseksuaali ja erakkoluonne. Monia vuosia sitten töissä levisi tällainen juoru. Samaan aikaan myös sen aikainen avomieheni halusi erota, kun en tykkää seksistä. Ja halusin itsekin vapauttaa hänet. Sekin käännettiin niin, että en tee kotitöitä, niin siksi mieheni halusi erota. Kyllä aina kotitöitä olen tykännyt tehdä. Siivoaminen on paljon mielekkäämpää minulle kuin seksin harrastaminen. Ikuiset traumathan näistä tapahtumista on jäänyt. Vaikka on jo vuosia aikaa. Olen asunut jo vuosia toisella paikkakunnalla. Teen eri alalla töitä. Oma asunto on suurin aarteeni. Nautin erakkoudesta. On minun juttuni. 

Vierailija
24/24 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse johtopäätökset siitä millainen ihminen on mua kohtaan. Olemme erilaisia ja joku toinen voi jonkun kanssa tulla toimeen ja joku toinen taas ei. Minustakin on puhuttu ja keksitty jos jonkinlaista tarinaa ja valhetta. Joidenkin kanssa tulen toimeen ja joidenkin kanssa en ja joidenkin kanssa en halua edes tulla toimeen ellei ole pakko esim. Työ.