Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut elämässä ns uuden alun?

Vierailija
27.11.2024 |

Ja pääsit aloittamaan puhtaalta pöydältä? Missä asiassa ja miten se tapahtui ja osasitko käyttää sen järkevästi?

Itsellä se oli avioero. Se sysäsi sellaisen muutoksen liikkeelle, että olen paljon vakaampi, onnellisempi ja varmasti myös muille ystävällisempi ihminen nykyään. Avioliiton aikana kuvittelin, että huono oloni johtui vaan huonosta liitosta ja pas-kasta kumppanista, mutta syys olivatkin paljon syvemmällä itsessäni ja niitä sitten tutkiskelin ihan huolella.

Nyt minulla on uusi suhde ja osaan olla oma itseni ja vastata omasta onnellisuudestani ja kas, kumppanikin on mukavampi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy uutta alkua ei.

Vierailija
2/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se uudeksi aluksi, että heittäydyin aikuisena opiskelemaan täysin uudelle uralle, mistä työllistyin hyvin. Hoitoalalla olen ja olen myös viihtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tarpeekseni hämäläisestä pikkukaupungista ja muutin Pohjois-Savolaiseen kirkonkylään. Muutos oli enemmän kuin tervetullut ja temppu olisi pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin. Täältä en tuntenut ennestään ketään ja kahdessa vuodessa olen luonut tänne tukiverkon jota etelässä ei saanut kasaan 50 vuodessakaan.

Vierailija
4/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 6v sitten ns. puhtaalta lattialta eron jälkeen. Mukaani sain patjan, työläppärin, vaatteet ja lapset. Siitä ei ole ollut kuin suunta ylöspäin ja takaisin en menisi kirveelläkään. Itsetunto on noussut, kotona on rauha ja ketään ei tarvitse pelätä. Näitä asioita ei rahalla mitata

n48

Vierailija
5/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava uupumus laittoi kyllä niin polvilleen, että koko elämä on sen jälkeen tuntunut ihan eriltä. Paluuta vanhaan ei enää ole ja en edes haluaisi, koska se sairastutti minut.

Vierailija
6/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen elämä muuttui. Avioliitto oli surkea ja ex oli syynä siihen. Kaikki muuttui eron jälkeen. Mielenterveys ja fyysinen vointi parantuivat selvästi.

Avioeron jälkeen esim lopetin päiväunien nukkumisen, kun en tarvinnut enää. Loppui itkut ja se kuinka huonoksi itseni tunsin. Uudella miesystävälläni oli tietysti tuohon osallisuutta. 

Vierailija
7/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero - ja sen jälkeinen yhteenpaluu. Päästiin ongelmista yli ja nyt ollaan erittäin onnellisia ja toteutettu paljon isoja haaveita yhdessä 😊

Vierailija
8/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, liittyy työasioihin joten ei niistä sen enempää. Olen kiitollinen ja jos tämä ei jostain syystä suju, jään suosiolla kotirouvaksi kunnes eläkeikä koittaa.

Vierailija
9/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksia on ollut ero pitkästä suhteesta, välit poikki toksisiin ihmisiin, burn out, uusi työala...

Puhdasta pöytää en saa, koska esim. mt-ongelmat jatkuu mulla ikuisesti. Mutta en jauha niistä muuten kuin nimettömänä netissä. 

Vierailija
10/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta sekään ei onnistunut. Olen pettynyt itseeni, täysin oma vika. Enää en jaksa yrittää. Jäljelle jäi vain yksinäisyys, köyhyys ja velka.

Vierailija
11/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tällainen pelottava valehtelu ja padkanjauhaminen

Vierailija
12/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava uupumus laittoi kyllä niin polvilleen, että koko elämä on sen jälkeen tuntunut ihan eriltä. Paluuta vanhaan ei enää ole ja en edes haluaisi, koska se sairastutti minut.

Mitä tarkoittaa eriltä? Ei taida olla oikea sana 

Vierailija
13/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 18v muutin pois ja vaihdoin koko nimeni ja aloitin uuden sivun elämässäni. En ollut enää se "Maija" ketä kiusattiin koulussa ja joka oli kokenut kovia. Olen "Henni" joka sai uuden alun ja on menestynyt elämässään paremmin kuin "Maija" olisi ikinä uskonut. 

Vierailija
14/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa. Nyt vaan nukuttaa.

Vierailija
15/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on monta kertaa ollut sellaisia isoja käännekohtia, että tuli ajateltua, että oli elämää ennen sitä ja sen jälkeen. 

Nyt kun niitä opiskelujen, työelämän, parisuhteiden, erojen, lasten syntymien ja itsenäistymisien jälkeen katselee omaa elämäänsä, niin se on vallan kirja. Useita kertoja on kääntynyt uusi sivu.

Vierailija
16/18 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tarpeekseni hämäläisestä pikkukaupungista ja muutin Pohjois-Savolaiseen kirkonkylään. Muutos oli enemmän kuin tervetullut ja temppu olisi pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin. Täältä en tuntenut ennestään ketään ja kahdessa vuodessa olen luonut tänne tukiverkon jota etelässä ei saanut kasaan 50 vuodessakaan.

Hienoa! 

Vierailija
17/18 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin 6v sitten ns. puhtaalta lattialta eron jälkeen. Mukaani sain patjan, työläppärin, vaatteet ja lapset. Siitä ei ole ollut kuin suunta ylöspäin ja takaisin en menisi kirveelläkään. Itsetunto on noussut, kotona on rauha ja ketään ei tarvitse pelätä. Näitä asioita ei rahalla mitata

n48

Ihanaa. Onnellinen puolestasi.

Vierailija
18/18 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luin otsikon ensin 'oletko saanut elämässäsi uuden Allun'. Pitää lopettaa tai ainakin huomattavasti vähentää palstan lukemista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi