Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Väkivaltaiset oppilaat terrorisoivat koulussa Helsingissä

Vierailija
27.11.2024 |

Opettajat pelkäävät tulla töihin. 

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html

Kommentit (1039)

Vierailija
881/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mitään ei tapahdu vaikka meillä on oikeistolaisin hallitus sitten sotien? Luulisi, että heidän agendallaan olisi laittaa pyörät pyörimään ja alentaa rangaistusten ikäraja 13-vuoteen, muuttaa ehdolliset tuomiot ehdottomiksi, tuoda kuri ja järjestys..

Ai niin, kun se maksaa. Joten antaa olla.

Kusettajia ovat.

Kommunismi on paras kuri kaikkeen. Ennen vanhaan kommunistit pisti kaikki kuriin ja ihmisillä oli rauhallista olla.

Jos rehellisiä ollaan niin tämä piti paikkansa. Ei kommarien yhteiskunnassa hilluneet rikollisjoukot. Tosin muuten voipi olla aika harmaata eloa siellä, kenties vitt umaistakin, mutta luulen että kouluissa olisi ainakin aika tiukka kuri.

Vierailija
882/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadmanithan larppaa ja leikkii Yhdysvaltojen jengikultuuria joka on kapitalistista meininkiä.

Kaukana vasemmistoalisuudesta.

Ja sitten hillutaan käsiä heilutellen ja sormimerkkejä näytellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaus ja höyhennys pitäisi ottaa uudelleen käyttöön.

Vierailija
884/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Maarit Hosio ei tee työtään rehtorina?

Vierailija
885/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islam sopii niin kivasti Suomeen. :-)

Hyvähän se on valmistautua tulevaisuuteen. Tuskin kuitenkaan islamisaatio koskettaa pikkukaupunkeja. Helsinki, Tampere, Turku, Vantaa ja Espoo saavat kyllä osansa. 

Vierailija
886/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on valmistautua tulevaisuuteen. Tuskin kuitenkaan islamisaatio koskettaa pikkukaupunkeja. Helsinki, Tampere, Turku, Vantaa ja Espoo saavat kyllä osansa. 

Ei niissä pikkukaupungeissa ole kohta enää mitään edes kantasuomalaisille, kaikki pakkautuvat pääkaupunkiseudulle muutenkin.

Vierailija
887/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä pikkukaupungeissa ole kohta enää mitään edes kantasuomalaisille, kaikki pakkautuvat pääkaupunkiseudulle muutenkin.

Mitä täällä pikkukaupungissa ei ole?

Meillä on City-Marketti, Tokmanni, ABC, Uimahalli, Jäähalli ja Urheilupuisto lenkkipolkuineen ja hiihtolatuineen. Isot vesistöt ympärillä ajanviettoon.

Työpaikkoja on myös toistaiseksi.

Vierailija
888/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilotulitukset ja tykkärit löysi tiensä opettajien autojen pakoputkiin ja posyilaatikoihin ja jopa ikkunoista sisään. Niistä ei uutisoitu. Niistä tiesi vain koululaiset ja vandalismin kohteet itse.

Sama meidän koulussa 70- ja 80-lukujen taitteessa. Ryöstettiin myös kengät, takit, laukut ja kännykät toisilta. Huumeita oli runsaasti: niitä käytettiin ja diilattiin.

:DDDD

Vierailija
889/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki me aikuiset, nyt silmät ja korvat auki, puuttukaa asioihin, älkää kulkeko ohi!  Ollaan tarkkana ja turvataan lastemme

Etkö ole vielä huomannut että aikuisilla ei ole minkäänlaista valtaa näihin pentuihin? Ei lastensuojelulla, ei rehtorilla, ei vanhemmilla, ei edes poliisilla. Jos yrittävät, tulee nyrkistä, veitsestä tai rikkihaposta. 

Vierailija
890/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-aho varoitti tästä jo 2007 ja kiitoksena sai tuomion. Mitähähän pelletuomarit ajattelee nyt?

Hän on ollut puolueensa kanssa hallituksessa kohta kaksi vuotta mutta mitään ei tapahdu. Miksi? Heillä olisi nyt valta tehdä asioille jotakin, säätää kovempia lakeja, koventaa tuomioita, alentaa rangaistusikärajaa jne. Mutta eivät tee mitään. Taitaa olla pelkkää paskapuhetta sekin porukka.

Et ole tainnut olla yhteiskuntaopin tunnilla hereillä? Että miten toimii Suomen parlamentaarinen järjestelmä? Sulle nyt pikku kertauksena, että mikään puolue ei säädä lakeja. Eduskunta säätää lait ja niin kauan kuin siellä on demareiden ja vihreiden kukkahattuilijoita ja maailmanhalaajia nykyisessä määrin, Perussuomalaiset eivät voi asialle mitään. Toki kansa voi puhua seuraavissa vaaleissa niin, että tämä vihervassuporukka vähenisi.

Vierailija
891/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi hyväksyä, että olen olemassa tietty osuus porukkaa, joka ei osku mitään muuta kuin fyysistä kipua. Olen aivan varma, että jos nämä julkisesti ruoskittaisiin ja sen jälkeen todettaisiin, että "jos ei nyt onnistu käyttäytyminen, seuraavaksi katkaisemme kädet", niin jokainen aivan varmasti tottelisi.

Vierailija
892/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-aho varoitti tästä jo 2007 ja kiitoksena sai tuomion. Mitähähän pelletuomarit ajattelee nyt?

Hän on ollut puolueensa kanssa hallituksessa kohta kaksi vuotta mutta mitään ei tapahdu. Miksi? Heillä olisi nyt valta tehdä asioille jotakin, säätää kovempia lakeja, koventaa tuomioita, alentaa rangaistusikärajaa jne. Mutta eivät tee mitään. Taitaa olla pelkkää paskapuhetta sekin porukka.

Et ole tainnut olla yhteiskuntaopin tunnilla hereillä? Että miten toimii Suomen parlamentaarinen järjestelmä? Sulle nyt pikku kertauksena, että mikään puolue ei säädä lakeja. Eduskunta säätää lait ja niin kauan kuin siellä on demareiden ja vihreiden kukkahattuilijoita ja maailmanhalaajia nykyisessä määrin, Perussuomalaiset eivät voi asialle mitään. Toki kansa voi puhua seuraavissa vaaleissa niin, että

Itse taas et selvästi tiedä, mitkä puolueet ovat oppositiossa, etkä sitä, että oppositiopuolueet eivät mitään pääse päättämään.

Vierailija
893/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräältä tutulta kuulin, että hänen lastaan on uhkailtu tämän jengin toimesta tuolla koulussa, että "ei saa vasikoida".

Vai "vasikoida", jessus mitä pikku wannabe-gangstereita.

Vierailija
894/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadmanithan larppaa ja leikkii Yhdysvaltojen jengikultuuria joka on kapitalistista meininkiä.

Kaukana vasemmistoalisuudesta.

Roadmanit larppaavat Lontoon jengejä ja räppitouhuja :D

Vierailija
895/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaivattaisiin niitä Odinin sotureita.

Jotka eivät todellisuudessa tee yhtään mitään, korkeintaan luikkivat pakoon jos tiemiehet tulisivat puukot tanassa kimppuun :D

Vierailija
896/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä pikkukaupungissa ei ole?

Meillä on City-Marketti, Tokmanni, ABC, Uimahalli, Jäähalli ja Urheilupuisto lenkkipolkuineen ja hiihtolatuineen. Isot vesistöt ympärillä ajanviettoon.

Työpaikkoja on myös toistaiseksi.

negrujaaa teillä ei ole lällää.

Vierailija
897/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nuo jengiläiset ovat? Montako niitä on ja millä luokilla?

Vierailija
898/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puuttunut poikajengien touhuihin, ihan sama minkä maalaisia ovat. Minä en tällaisia lapsia pelkää. Jos mekkaloivat tai tekevät pahojaan, puutun heti jämäkästi. Ovat uskoneet, minun silmilleni ei hypitä. Suomessa on nykyään nössöjä aikuisia, lapsia pahoinpidellään bussipysäkeillä ja kukaan ei puutu, Ratinassa varastettiin keskellä päivää lapselta rahat, kukaan ei puuttunut. Jos minä olisin ollut siellä paikalla, nämä varastelijat ja pahoinpitelijät olisivat joutuneet vastaamaan teoistaan, olisin soittanut poliisit välittömästi paikalle, kuvannut heitä ja huutanut ja mennyt avuksi näille uhreille.. Mikä näitä suomalaisia aikuisia vaivaa, ovat kuin jotain zombeja, eivät välitä suomalaisista nuorista ja lapsista. Kulkevat vaan se typerä kännykkä kädessä autisteina, ihan järkyttävää. 

Nainen 55-vuotta

Vierailija
899/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNOLLA TURPIIN RÄKÄNOKILLE, ALKAA AUTTAA!!!!!

Vierailija
900/1039 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen puuttunut poikajengien touhuihin, ihan sama minkä maalaisia ovat. Minä en tällaisia lapsia pelkää. Jos mekkaloivat tai tekevät pahojaan, puutun heti jämäkästi. Ovat uskoneet, minun silmilleni ei hypitä. Suomessa on nykyään nössöjä aikuisia, lapsia pahoinpidellään bussipysäkeillä ja kukaan ei puutu, Ratinassa varastettiin keskellä päivää lapselta rahat, kukaan ei puuttunut. Jos minä olisin ollut siellä paikalla, nämä varastelijat ja pahoinpitelijät olisivat joutuneet vastaamaan teoistaan, olisin soittanut poliisit välittömästi paikalle, kuvannut heitä ja huutanut ja mennyt avuksi näille uhreille.. Mikä näitä suomalaisia aikuisia vaivaa, ovat kuin jotain zombeja, eivät välitä suomalaisista nuorista ja lapsista. Kulkevat vaan se typerä kännykkä kädessä autisteina, ihan järkyttävää. 

Nainen 55-vuotta

Kiitä vasemmistolaista oikeuslaitosta siitä miksi kukaan ei puutu enää noihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan