Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiystävällisin alue pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
22.02.2007 |

Heittäkääpä meille nyt ideoita kehiin - minne muuttaa neljän lapsen kanssa? Haluamme pois Vuosaaresta ennenkuin vanhimmat lapset aloittavat yläasteen ja nuorimmaiset koulu-uransa! Missäpäin pääkaupunkiseutua on tarpeeksi rauhallista, mutta silti isommillekin tarpeeksi ohjelmaa tai ainakin hyvät liikenneyhteydet harrastuksien yms. kannalta?

Etsimme isoa rivari-, paritalo- tai kerrostaloasuntoa (5h+k, ainakin). Omakotitalo-ihmisiä emme ole lainkaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityistä syytä. Tarvitsemme isomman asunnon ja kun kerran muutamme joka tapauksessa, niin mielellään etsisimme ihan uuden asuinalueen.

Ap

Vierailija
2/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne on muuttaneet monet ystävämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaninvaino, tapaninkylä, töyrynummi!

Vierailija
4/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutarila, tapanila, puistola

Vierailija
5/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Iivisniemeen.

Vierailija
6/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten arvostan niitä paikkoja, joihin pääsee metrolla. Bussien odottelu ja ahtaisiin busseihin tunkeminen ihmisten haukuttavaksi lasten kanssa ei saa minua lämpenemään. Niissäkin esim. Itä-Helsingin kaupunginosissa, joita täällä aina haukutaan, on useimmissa rauhallisia rivitalo-ja omakotialueita, joihin harvoilla on varaa.

Vierailija
7/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös Sipoon kannalla.

Ei ole pitkä matka helsinkiin, täynnä hurreja, vähän kauppoja, mutta idyllinen maalaiskylä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi