Lapsiystävällisin alue pääkaupunkiseudulla?
Heittäkääpä meille nyt ideoita kehiin - minne muuttaa neljän lapsen kanssa? Haluamme pois Vuosaaresta ennenkuin vanhimmat lapset aloittavat yläasteen ja nuorimmaiset koulu-uransa! Missäpäin pääkaupunkiseutua on tarpeeksi rauhallista, mutta silti isommillekin tarpeeksi ohjelmaa tai ainakin hyvät liikenneyhteydet harrastuksien yms. kannalta?
Etsimme isoa rivari-, paritalo- tai kerrostaloasuntoa (5h+k, ainakin). Omakotitalo-ihmisiä emme ole lainkaan...
Kommentit (7)
sinne on muuttaneet monet ystävämme.
Tapaninvaino, tapaninkylä, töyrynummi!
joten arvostan niitä paikkoja, joihin pääsee metrolla. Bussien odottelu ja ahtaisiin busseihin tunkeminen ihmisten haukuttavaksi lasten kanssa ei saa minua lämpenemään. Niissäkin esim. Itä-Helsingin kaupunginosissa, joita täällä aina haukutaan, on useimmissa rauhallisia rivitalo-ja omakotialueita, joihin harvoilla on varaa.
Mä olen myös Sipoon kannalla.
Ei ole pitkä matka helsinkiin, täynnä hurreja, vähän kauppoja, mutta idyllinen maalaiskylä.
Ei mitään erityistä syytä. Tarvitsemme isomman asunnon ja kun kerran muutamme joka tapauksessa, niin mielellään etsisimme ihan uuden asuinalueen.
Ap