Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

( . ) HUHTIKUISET to-su ( . )

22.02.2007 |

En löytänyt uutta aloitusta vielä loppuviikolle,joten aloittelen taas.

edellinen linkki

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9642624&p=2&tmode=1&smode…

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaipoista:

Vierailija
42/44 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ihme temppuilua????

siis piti kirjoittaa, että mä olen myös vakavasti harkinnut noita kestovaippoja, mutta kun meillä ei ole tota kuivausrumpua ja kuivaustilakin on aika vähäinen, niin ei taida onnistua. Saadaan kaverilta lainaksi villahousuja, liinoja jne. joten voi ainakin välillä käyttää. Kertakäyttövaippoja kun kuluu niin tuhottomasti ja ne maksaakin niin paljon, että jos vaan edes vähän saisi ympäristöä ja rahaa säästettyä niin aion ainakin kokeilla. Esikoiselle jo meinasin aikoinaan ostaa, mutta jotenkin sitten jäi kun olis pitänyt ottaa selvää niistä vaipoista. Tässä muuten sivuja joissa paljon tietoa kestovaipoista:

http://www.kestovaippainfo.fi

http://www.kestovaippayhdistys.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä napa kipeä? Mulla rasituksen jälkeen on arka ja pullottaa. Tyrä? Palautunee synnytyksen jälkeen kun paine hellittää?

Vierailija
44/44 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan viime kuukausina tullut kirjoiteltua, joskohan sitä nyt saisi otettua itsestä niskasta kiinni.. ;) Meillä on tässä ollut muuttohässäkkä päällä, ollaan muutettu ihanan tilavaan omakotitaloon ja tässä on tarvinnu laitella noita tavaroita paikoilleen kaiket päivät... Nyt alkaa olla jo hyvällä mallilla ja jos olis noiden vauva-tavaroiden aika.. Pestä ja silitellä noita pikkuruisia vaatteita ja lakanoita jne

Esikoinen (3,5v) jäi viime viikolla pois päiväkodista, kun päiväkoti olis ollu eri kunnan puolella, enkä sitten täältä ruvennu enää uutta paikkaa hakemaan.. Johonkin kerhoon sitten ensi syksynä..

Mutta siis mä olen ollut saikulla jo kuukauden verran. Töissä alkoi supistella ja olin TODELLA väsynyt, niin ajattelin, et miks mä kärsin, kun saan ihan saman rahan kun oon kotona (vakituinen työ) Nyt on olo paljon parempi, eikä oikeastaan supistele pahemmin..mitä nyt pikkuisen vaan..

Raskausaika on mennyt muuten ihan hyvin.. Tosin on ollut raskaampaa kuin esikoista odotellessa, varmaan johtuu siitä, että nyt on joku joka vaatii huomiota. Eikä voi vaan olla ja maata silloin ku tuntuu sille.. Onneks isukki on ottanut hommakseen leikkiä esikoisen kanssa illat, niin saan lepäillä.. Painoo on koko aikana tullut vaan 1 kg ja paineet ja hb:t pysyny ihan kunnossa ilman mitään rautoja.. Mikäs tässä ollessa.. Tämä paksuus ja jäykkyys alkaa vaan jo hivenen ahdistamaan.. Menis tuo loppuaika vaan nopeeta....

Timpura 33+6