Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisimme 40 v. - lahjaksi erittäin varakkaalle perheelliselle naiselle?

Vierailija
22.02.2007 |

Nyt siskot, ideoita kehiin!

Olen kiitollinen jokaisesta ehdotuksesta!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Shamppanjapullo tuli mieleen, ja kyllä se näyttävä kukkakimppukin voisi olla hyvä, tai molemmat..

Mä itse en ajattele lahjojen rahallista arvoa, kun ymmärrän hyvin, että jokainen varojensa mukaisesti. Ajatus on tärkein.

Vierailija
2/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lahjakortti hierontaan, hyvään ravintolaan, kauneushoitolaan, kylpylään hoidon kera.

Jos kumminkin haluatte ostaa tavaraa, niin suositeltavia vois olla laadukas viini, Hemmottelutuotteet, " luxus" -ruokatarvikkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä haluaisi mitään kylpylälahjakortteja, yksinkö sinne menisin? Itselleni kaikkein mieluisinta olisi persoonallinen lahja, jonka tekemiseen tai hankkimiseen lahjan antaja on nähnyt vaikka vähän vaivaa, esim. juuri jokin itse tehty juttu olisi parasta. Rahallisella arvolla ei itselleni ole väliä, mutta tiedän toki, että kaikki eivät itsetehtyä arvosta.

Vierailija
4/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kuva nuoruudesta kehystettynä voisi olla kiva?

Vierailija
5/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se lahjan ideoiminen ja hankkiminen jää, vaikka varsinaisesti onkin kyse miehen kavereista. Olen kyllä " tuntenut" hänet jo yli 10 v.

Kiitos tähän mennessä tulleista ehdotuksista. Prosessi on käynnissä! Lisää ideoita kaivataan.

ap

Vierailija
6/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimikoitu suklaalahja! Olikos se Kultasuklaa vai Dammenberg, joka tekee mitä tahansa suklaasta, kun ajoissa tilaa.

Vierailija
7/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyslahjoituksia löytää esim. kirkon ulkomaan avun kautta, World Visionilta tms.

Vierailija
8/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun työni puolesta usein ostamaan " edustavia" lahjoja asiakkaille.

Kukkia en veisi, varsinkaan jos juhlat ovat muualla kuin kotona, niitä on tylsä raahata paikasta toiseen.

Sen sijaan, jos teillä on sijoittaa n. 50-80 eur, sijoittaisin johonkin näyttävään suomalaiseen designiin! Suomalainen design on yllättävän suosittua naapurimaassa!

Marimekko, Asko, Iittala, Hackman ym ovat hyvässä maineessa.

Tai onko teillä päin myynnissä Alessin tuotteita? Heillä paljon eri hintaluokan vaihtoehtoja, kaikki klassikkoja ja erittäin tyylikkäitä!

Vierailija
9/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötävää, juotavaa, kuihtuvaa tai haihtuvaa

Vie vaikka hyvä viinipullo, esim joltain alueelta, jossa sinä/hän on matkustellut.

Vierailija
10/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi lahjakorttiakaan. Minä sain kerran lahjakortin kosmetologille, ja koska olen hajusteille allerginen, en voinut sitä käyttää, koska ko. kosmetologilla ei ollut hajusteettomia tuotteita.

Vierailija
11/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin noin " vieraalle" varmaan kukkia ja suklaata tai viiniä. Kukkia siis jos olette sellaisessa paikassa, että hän voi ne johonkin laittaa. Tiedät varmaan suunnilleen, millaisesta viinistä pitää jos pitää 10 v jälkeen. Osta jotain laadukkaampaa, ei silti ole kuin n. 30 ¿ ehkä. Designkin voisi olla vaihtoehto, mutta sen kyllä pitäisi sitten sopia heidän kotiin ja jos joutuu Suomesta Ruotsiin kantamaan, niin ei kai kovin suurta? (Puinen Aalto-tarjoilualusta on kyllä aika hieno uutuus mielestäni.)

Vierailija
12/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jollei hän satu olemaan absolutisti...

Meillä juodaan kuoharia ja samppanjaa melkein kerran viikossa (usein vain piccolopulloja!), joten olen aina tosi iloinen, jos joku tuo meille pullon hyvä kuohuvaa :-)

Vierailija
13/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- toimii!!!

Minimi 50 e...

ja mahdollisimman pitkä voimassaoloaika.

Eikä saa olla sidottu kanta-asiakaskorttiin- eli edut saa kuka tahansa- ei vain kanta-asiakas

(kaikilla ei ole kanta-asiakkuutta- sekin on tullut huomattua vuosien varrella...

eli lahjakortin tulee olla mahdollisimman yleispätevä).

Vierailija
14/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppanjapullo tuli mieleen, ja kyllä se näyttävä kukkakimppukin voisi olla hyvä, tai molemmat..

Mä itse en ajattele lahjojen rahallista arvoa, kun ymmärrän hyvin, että jokainen varojensa mukaisesti. Ajatus on tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi