Voitko vietellä naisen/miehen, joka on naimisissa ja jolla on pieniä lapsia.
Rakastin miestä, mutta kun hänellä oli kolme pientä lasta, niin en voinut jatkaa suhdetta, vaikka mies halusi.
N 33v
Kommentit (6)
En todellakaan. Halveksin ihmisiä jotka rikkoo perheitä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Halveksin ihmisiä jotka rikkoo perheitä.
Perheenrikkojahan on se, jolla on perhe. Sinkulla on vapaus touhuilla kenen kanssa itse haluaa. Perheellinen itse päättää lähteä mukaan tai olla lähtemättä.
En voisi olla aloitteellinen. Mutta sellainen mies vietteli minut eikä mulla ollut voimaa vastustaa.
M24
Niin, naimisissa ollut mies vietteli minut sinnikkäästi. Minä en ollut aloitteellinen. Siitä seurasi vuosien suhde. Minun jälkeeni hänellä on ollut muita suhteita avioliittonsa ja perhe-elämänsä ohella.
Vierailija kirjoitti:
Niin, naimisissa ollut mies vietteli minut sinnikkäästi. Minä en ollut aloitteellinen. Siitä seurasi vuosien suhde. Minun jälkeeni hänellä on ollut muita suhteita avioliittonsa ja perhe-elämänsä ohella.
Ilmeisesti vuosien suhteen aikana on ollut muitakin ja miksi hän olisi juuri sinulle ollut uskollinen, jos olisitte laittaneet hynttyyt yhteen?
Jos mies olisi tuollaisessa tilanteessa valmis sivusuhteeseen tai jopa toisen mukaan lähtemiseen, ei sillä sivusuhteen naisellakaan hänen kanssaan kovin pitkäaikaiset tulevaisuudennäkymät ole.