Minne voi viedä niitä ruokajonosta saatuja elintarvikkeita, joita ei itse syö. En haluaisi roskiin heittää...
Olen alkanut käydä ruokajonoissa, ja osa näistä saaduista ruoista on epäsopivia minulle syystä tai toisesta.
Mihin näitä voisi viedä takaisin kiertoon, ettei tarvitsisi roskikseen heittää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jospa avaat sen saatuasi ja annat jakajille takaisin mitä et halua?
Miten se avataan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt hirveästi liity aiheeseen mutta... kerran olin isällä kylässä ja hän huomasi, että kaapissa oli pari kuukautta päiväyksen ylittänyt hernekeitto purkki.
Meinasi heittää roskiin ja minä en hyväksy ruoan roskiin heittämistä. Niinpä otin kotiin ja söin. Ihan hyvää oli vielä.
Kerran kummastelin telkkua katsellessa, että maistuupa voikkuleipä hassulta. Katsoin toiselle puolelle ja oli ihan homeessa. Tuumasin vain, että vahinko on jo tapahtunut ja söin loputkin siitä leivästä.
Voikkuleipä kieltoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt hirveästi liity aiheeseen mutta... kerran olin isällä kylässä ja hän huomasi, että kaapissa oli pari kuukautta päiväyksen ylittänyt hernekeitto purkki.
Meinasi heittää roskiin ja minä en hyväksy ruoan roskiin heittämistä. Niinpä otin kotiin ja söin. Ihan hyvää oli vielä.
Kerran kummastelin telkkua katsellessa, että maistuupa voikkuleipä hassulta. Katsoin toiselle puolelle ja oli ihan homeessa. Tuumasin vain, että vahinko on jo tapahtunut ja söin loputkin siitä leivästä.
Voikkuleipä kieltoon!
Voikkuleipä poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se avataan?
ap
Kysyn ihan siksi kun ennen olen vaan kotona avannut ja se on jollain lailla selkeää että se kassi ja sitten sen avaa. Mutta ehdotat että siis jo siellä, siellä paikan päällä. Mitäköhän tästä taas tulee sanomista?
ap
Saakwlin jankkaaja ap. Työnnä vaikka p e r s e e s se kassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se avataan?
ap
Kysyn ihan siksi kun ennen olen vaan kotona avannut ja se on jollain lailla selkeää että se kassi ja sitten sen avaa. Mutta ehdotat että siis jo siellä, siellä paikan päällä. Mitäköhän tästä taas tulee sanomista?
ap
Mitä sinä saat irti tuosta minun esittämisestäni?
Ap
Vie Helena Koivulle kun hän on ulostullut