Naisystäväni sanoi pelkäävänsä minua
Olen hämmentynyt, koska kukaan ei ole koskaan sanonut pelkäävänsä minua. En ole väkivaltainen eikä siis mitään sellaista edes ole tapahtunut. Mietin, että miten tästä voi mennä eteenpäin.
Kommentit (44)
Kerran kysyin narttuopelta, miksi ei ole miehiä opettajina. Sanoi, että lapset pelkäävät miehiä. Sairas b i t c h
Onhan näitä kuultu ja nähty, kannattaa lyödä vain alueille, jotka eivät näy tai voi helposti peittää vaatteilla.
Tällöin naisen pitää todellakin jättää ne avaimet viimeistään pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voinko pakottaa hänet luopumaan pelostaan?
ap
Olis pitänyt arvata että sairas paska inkkelitrollaushan tämä oli.
sairas paska= automaattisesti incel? Oletko syyllistämisestä kuullut?
Kuinka pitkä suhde takana vai onko vasta tapailua?
Juokse ja lujaa. Tuollaisen naisen kanssa ei tule kuin ongelmia. Joko hän lähtee jostain pikkusyystä turvakotiin ja syyttää väkivaltaisuudesta tai kun osoitat pitkään olevasi turvallinen, alkaa hän itse väkivaltaiseksi sinua kohtaan.
Pelkää että lopetat hänen tukemisensa rahallisesti, sitä kait tarkoitti.
Sido hänet vaikka sänkyyn ja kysy mikä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voinko pakottaa hänet luopumaan pelostaan?
ap
Et. Lähde karkuun ja pian. Seuraavaksi keksii, että pahoinpitelet häntä, kun joku fobia hetki iskee, niin siinähän selität, ettei asiassa ole totuutta nimeksikään. Parhaimmassa tapauksessa pääset vankilaan ja tyttöystäväsi kertoo somessa nyt vapautuneensa vuosien pelon kierteestä.
Sinä sanot: Olen hämmentynyt, koska kukaan ei ole koskaan sanonut pelkäävänsä minua. En ole väkivaltainen eikä siis mitään sellaista edes ole tapahtunut. Mietin, että miten tästä voi mennä eteenpäin."
Tämä on näkemys sinun puoleltasi. Nyt kun kukaan ei tiedä miksi naisystäväsi sanoo pelkäävänaä ja mien hän asiat kokee, on mahdoton tuohon sanoa yhtään mitään. Asiassa on kaksi osapuolta, molempia pitäsii kuulla.
Ei riitä että toinen sanoo että olen tällainen kiltti pehmoinen teddykarhu kun teidän elämäänne ja suhdettanne ei yhtään mitenkäan tunne.
On siis ainakin ne vaihtoehdot että suhteenne ei ole sitä mitä mainostat, tai sitten nainen on kokenut pahoja asioita aiemmin elämässään miesten taholta, ja jotkin asiat, eleet, sanat jne triggeröi vanhaa traumaa ja pelko syöksyy esiin. Näin on omalla kohdallani. En ole koskaan luottavainen enkä rauhassa muiden kuin ihan omaan perheseen kuuluvien miesten seurassa. Heidät tunnen ja tiedän vuosien kokemuksella. Siksi elän sinkkuna.
Jos näin on, traumaterapia olis paras vaihtoehto mutta todennäköisesti aika kaukaa haettua että sitä saisi.
Jos aloitus on muuta kuin trolli, niin ainakin siitä olisi aloitettava että pyrittäisiin keskustelemaan asiasta turvallisessa ympäristössä. Se voi tietysti olla hyvin vaikeaa.
Itsellä oli vähän samanlainen tilanne, mutta olen se pelkääjä puoli. Mies tosiaan kuvaili itseään teddykarhuksi yms rauhanomaiseksi lällyksi. Todellisuus oli aivan toista, välillä otettiin kovin ottein kiinni käsistä tai naamasta kun joku asia ärsytti tai ei mennyt juuri niin kuin hän halusi. Mies oli sitä mieltä, ettei hänen käytös ollut väkivaltaa vaan hänellä oli oikeus käydä käsitksi, vaikka ei virallisesti lyönyt, koska en ollut kuunnellut häntä hänen mielestään tai toiminut täysin kuten hän halusi. Asiat mitä hän halusi minun tekevän eivät olleet useinkaan oikeustajuni rajoissa tai olivat pelkkää hänen palvelemistaan erilaisissa taloudellisissa tms tilanteissa. Jos kieltäydyin, sain tämän tuta kovan kautta, joko pienellä 'ojentamisella' tai mykkäkoululla tms tavalla. Mies itse sanoi teoistaa, etteivät ole väkivaltaa vaan, että ansaitsen moisen kohtelun, koska en tottele häntä.
En ole ennen enkä tuon jälkeen törmännyt miesten osalta moiseen kohteluun, eli en ainakaan koe triggeröineeni häntä tai hän sen enempää minua. En myöskään ole jälkikäteen tilanteista pelkotiloja tai triggeröintejä kokenut, eli kaikki kohdistui vain tähän yhteen henkilöön.
Oletteko keskustellut miksi näin on. Minua on kohdeltu väkivaltaisesti ja joistain miehistä tulee tunne, että heitä on syytä pelätä. Yleensä ovat kooltaan minua selvästi isokokoisempia ja suorasanaisia. Vika ei varmastikaan ole näissä miehissä, vaan minussa. Sitten on toki ryhmä miehiä joita ihan aidosti on syytä karttaa, mutta oletan nyt ettet kuulu heihin
Eräs eksäni sanoi pelkäävänsä älykkyyttäni. Mitä ihmettä? En edes ymmärrä, mitä tuo tarkoittaa.
Toinen taas valehteli, että olin ollut muka väkivaltainen tätä kohtaan. En ole koskaan satuttanut edes toista miestä enkä ole millään muotoa väkivaltainen. Itse olen kyllä kokenut parisuhteessa väkivaltaa naiselta.
Kaikkea sitä naiset joskus keksivätkin neuroottisuudessaan.
Jätät kertomatta mitä olet itse tehnyt ja haet täältä vahvistusta sille että nainen on hullu, mutta itsessäsi ei ole mitään vikaa?
Nainen on lukenut vauvapalstaa ja vetänyt parin trollin perusteella päätökset koko miessukupuolesta ja nyt sinäkin olet pelottava.
Onko syynä olematon hygieniasi? Sen täytyy olla syy, olet saastainen.