Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko/tiedätkö ihmistä, joka levittää naisesta huhuja jne. saadakseen itselleen tämän miehen.

Vierailija
25.11.2024 |

Miesmiesystäväni rupesi karttamaan minua, kun miehen ex-naisystävä tehtaili selkäni takana minusta, minua häpeiseviä juttuja. Jälistäpäin vasta kuulin asiasta.

Tunnetko/tiedätkö ihmistä, joka levittää naisesta huhuja jne. saadakseen itselleen tämän miehen.

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäessään iskeä miestä nainen tekee, mitä törkeimpiä tekoja. Yleisin on kilpailijan mainetta pilaavien juttujen levittäminen.Tiedän tällaisia tapauksia.

Vierailija
2/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen. Nainen panialulle kateuksissaan toisesta naisesta juttuja koskien tämän hämän hämäräpuuhia:häirintäsoittoja jne. Uhri teki asiasta rikosilmoituksen. Asiaa puitiin oikeudessa monya vuotta. Huhuja matkaan pannut nainen sai sakko ja jouti maksamaan uhrille kärsimyskorvauksia 6700 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen. Nainen panialulle kateuksissaan toisesta naisesta juttuja koskien tämän hämän hämäräpuuhia:häirintäsoittoja jne. Uhri teki asiasta rikosilmoituksen. Asiaa puitiin oikeudessa monya vuotta. Huhuja matkaan pannut nainen sai sakko ja jouti maksamaan uhrille kärsimyskorvauksia 6700 euroa.

Suomessa annetaan liian pieniä rangaistuksia kunnianloukkauksista. Harvoin niistä annetaan vankeustuomioita, vaikka uhrillekoituu niistä paljon kärsimystä ja vahingoa.

Vierailija
4/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta ihmetyttää että miksi sitä pitää kysyä täällä joka päivä uudestaan? Oletkohan sä nyt vähän jumissa tämän asian kanssa ja auttaisiko raitis ilma?

Vierailija
5/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, että panit alulle tämän ketjun, kun itsekin tiedän, miten ovelasti nainen saattaa toimia saadakseen itselleen toisen naisen miehem. Juuri tällainen naisen mustamaalaminen on ehkä  käytetyin keino.

Vierailija
6/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne, mutta ihmetyttää että miksi sitä pitää kysyä täällä joka päivä uudestaan? Oletkohan sä nyt vähän jumissa tämän asian kanssa ja auttaisiko raitis ilma?

Oletko itse sellainen nainen, joka on valmis käyttämään ala-arvoisia keinoja saadaksesi itsellesi varatun miehen, kun haluat estää aiheesta keskustelua.

Vierailija
7/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisen tekee mieli kalua, niin hän ei mieti, onko mies varattu vai ei. Häpeälliseen selän takana puhumiseen syyllistyy monesti naiset, joilla on korkeampi koulutus kuin sellaiset naiset, joilla on vähemmän koulutusta.

Vierailija
8/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miestäni kerran yritti viekotella nainen, joka oli vain koulunkäyntiavustaja. Tietääkseni he olivatkin muutaman kerran sängyssä, mutta onneksi mies palasi luokseni.

Vierailija
9/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme itse itselleen juttelua koko ketju.

Vierailija
10/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme itse itselleen juttelua koko ketju.

Ja näitä samalaisia "keskusteluita" on kymmeniä... joka päivä tulee uusia. On täällä ihme tyyppejä.

Vierailija
11/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset miehenpuutteessa puhuvat pahaa sellaisesta naisesta, joka on viehättävä ja suosittu miesten keskuudessa. 

Vierailija
12/22 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kaihda keinoja halutessaan miestä. Saisivat hävetä.

Vierailija
13/22 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että ex-naisystävä oli kertonut kuinka sen nykyinen naisystävä antaa anaalia muulle miehille, mutta ei nykyiselle.

Mies suuttui ja heitti naisen mäelle ja palasi entisen luokse.

Vierailija
14/22 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin että ex-naisystävä oli kertonut kuinka sen nykyinen naisystävä antaa anaalia muulle miehille, mutta ei nykyiselle.

Valehteliko ex-naisystävä? Naiset kertoo törkeitä valheita toisesta naisesta, jos haluavat tämän miesystävän itselleen. 

Vierailija
15/22 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joutunut kokemaan vähän samanlaista. Olin alkanut tapailla mukavaa miestä. Miehen ex-naisystävä teki häpeällisiä tekoja selkäni takana ja pani ne minun syyksi. Hän valehteli miehelle minusta häpeällisiä asioita, teki häirintäsoittoja jne. Mies alkoi karttaa minua.

Vierailija
16/22 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodassa ja rakkaudessa... on vanha sanonta.

Vierailija
17/22 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tapailla herttaista tyttöä ja kuulin huhuja hänen aikaisimmista tekemisistään. Olin ihmeissäni, mutta en uskonut niitä ja vähitellen huhut loppuivat. Olen itse nähnyt, miten katalia mustasukkaiset naiset saattavat olla.

Vierailija
18/22 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sekä miehiä että naisia, jotka ovat innokkaita puhumaan pahaa seläntakana toisista ihmisistä. Motiivina on monesti kateus. Perättömien huhujen levittämisestä saattaa koitua uhrille kärsimystä ja vahinkoa. "Juoruakat" ja "juoru-ukot" ovat halveksittavia.

Vierailija
19/22 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja tiedä.

Vierailija
20/22 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin rippileirin tytöiltä, esiintyykö ilmiötä, että valehuhuilla tyttö yrittää sotkea ja katkaista seurustelevan parin välit, jotta tyttö saisi pojan itselleen. Kertoivat, että se on vakiokonsti.

Tietäessään sen tavalliseksi tytöt ovat myös varautuneet sotkemisyrityksiin, joten eivät usko mitä tahansa juttuja. Kynis.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän