Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko päätynyt naimisiin/parisuhteeseen todellisen rakkautesi kanssa?

Vierailija
25.11.2024 |

Minä rakastin palavasti erästä miestä, mutta hän avioitui toisen naisen kanssa. Hänen jälkeensä en ole löytänyt miestä, jota rakastaisin yhtä paljon.

N 47v.

Oletko päätynyt naimisiin/parisuhteeseen todellisen rakkautesi kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu saman miehen kanssa 18 vuotta, mutta se ei ole mun tosi rakkaus eikö mikään muukaan rakkaus. Mun elämässä ei ole ikinä ollu miestä ketä olisin rakastanut tai kuka olis rakastanu mua

Vierailija
2/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on kaiken sulosempi sisko koko maailmassa. Siis olen 'päätynyt naimisiin todellisen rakkauteni kanssa'. Ja ihanoitteellisuutta on kestäny jo 56 vuotta. Kynis.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole koskaan ollut suurin rakkauteni.

Vierailija
4/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mun elämäni suuri rakkaus; yhdessä 41 vuotta, ja liekki palaa loimuten yhä!!

Josku ajattelin että se olis ollutex, mutta ei sinnepäinkään, jälkeenpäin sen vasta tajusinkin.

Vierailija
5/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aikoinaan

Vierailija
6/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En olisi muuten mennytkään. 49v yhdessä, eikä rakkauselämä ole vieläkään hiipunut. 

Vierailija
7/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, kun noin kauan olette yhdessä olleet?

Vierailija
8/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. En olisi muuten mennytkään. 49v yhdessä, eikä rakkauselämä ole vieläkään hiipunut. 

Onko seksi edelleen hyvää ja onko sitä tarpeeksi? Olemme myös kauan olleet yhdessä ja on meillä seksiä määrällisesti aika kivasti. Mutta vaimoni on aika pidättyväinen ja pitää ns. perinteisistä jutuista. Kaipaan itse esim. erilaisia asentoja, suuhun ottamista jne.

M67

Vierailija
9/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, kun noin kauan olette yhdessä olleet?

Vierailija
10/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 vuotta on pitkä aika

Vierailija
11/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut rakastunut kahteen mieheen elämässäni. Tai oikeastaan siihen toiseen (varattu ukkomies) olin vain hullaantunut seksuaalisesti ja riippuvainen hänen huomiostaan, olin niin nuori, naiivi ja kokematon. Onneksi hän jätti minut seitsemän vuoden suhteen jälkeen, vaikka silloin se oli katkera paikka ja maailmanloppu. Olen ollut useammassa muussakin seurustelusuhteessa jopa vuosia pelkän ihastumisen ja tottumuksen takia, osa heistä todella hyviä ja hienoja miehiä. 

Mutta siihen oikeaan todelliseen elämäni rakkauteen tutustuin niin, että kumpikin meistä oli vapaita, eikä kummallakaan ollut lapsia edellisestä suhteista. Hän on edelleen 25v avioliiton jälkeen uskomattoman rakas mieheni. Ihailen ja rakastan häntä koko sydämestäni ja hän saa minut tuntemaan itseni ihanaksi, kauniiksi ja rakkaaksi joka päivä.

Vierailija
12/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

49 vuotta on pitkä aika.

Kadehdin, jos kaikki on kunnossa, myös seksielämä 😋

N66

Vierailija
13/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi edelleen hyvää ja onko sitä tarpeeksi? Olemme myös kauan olleet yhdessä ja on meillä seksiä määrällisesti aika kivasti. Mutta vaimoni on aika pidättyväinen ja pitää ns. perinteisistä jutuista. Kaipaan itse esim. erilaisia asentoja, suuhun ottamista jne.

M67

N66 ja M67. 

Meidän seksi ollut alusta lähtien sellaista,,jossa molemmat saaneet tyydytyksen kuten on halunnut. Suuseksi molemmin puolin tuli mukaan jo seurusteluaikana, samoin kaikki kokeilut mistä selvitetty kuka tykkää mistäkin.  Vaikka vaimo ollut muuten pidättyväinen, niin ei ole ollut sitä seksissä, vaan nälkäinen ja ahne omille orgasmeilleen. Mutta vastaavasti aina toteuttanut kaiken mitä olen halunnut, vaikka olenkin aina ollut vetovastuussa seksissä. Hänen tyydytys edellä menty. Siksi varmaan meillä ollut paljon säännöllistä seksiä aina, kautta kaikkien vuosikymmenten. Me on aina rakasteltu, eli menty tunne edellä. Eletty molemmat muutenkin tunne edellä. Nuorempana seksi oli tulista, mutta nyt vanhoina tasoittunut ja mennään sillä mihin kropat taipuu. ;)))) Seksiä siltä vähintään kerran viikossa. 283

Vierailija
14/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellakin ikäihmisten kejtu. Kiva että tekin olette täällä katsomassa miten maailma lepää.

Vierailija
15/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M67

N66 ja M67. 

Meidän seksi ollut alusta lähtien sellaista,,jossa molemmat saaneet tyydytyksen kuten on halunnut. Suuseksi molemmin puolin tuli mukaan jo seurusteluaikana, samoin kaikki kokeilut mistä selvitetty kuka tykkää mistäkin.  Vaikka vaimo ollut muuten pidättyväinen, niin ei ole ollut sitä seksissä, vaan nälkäinen ja ahne omille orgasmeilleen. Mutta vastaavasti aina toteuttanut kaiken mi

Miksi vaimon tyydytys edellä ? Eikö pitäisi olla tasapuolista?

Vierailija
16/19 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M67

N66 ja M67. 

Meidän seksi ollut alusta lähtien sellaista,,jossa molemmat saaneet tyydytyksen kuten on halunnut. Suuseksi molemmin puolin tuli mukaan jo seurusteluaikana, samoin kaikki kokeilut mistä selvitetty kuka tykkää mistäkin.  Vaikka vaimo ollut muuten pidättyväinen, niin ei ole ollut sitä seksissä, vaan nälkäinen ja ahne omille orgasme

Siksi vaimon tyydytys edellä, että hän ollut se jonka saamiseen ja orgasmeihin on joutunut panostamaan eniten. Toisekseen hänen himonsa ja orgasminsa olleet niin rajuja, etten mistään hinnasta olisi niiden kokemisesta luopunut. Yhä edelleen ne ovat seksin suola ja tarkoitus. Saanut oman tyydytykseni vaimon avulla ja kautta. Jos hän ei olisi noita saanut ei minunkaan kiinnostus olisi pysynyt. Nyt olen rakastanut niitä yli kaiken. Mikään ei ole niin nautittavaa kuin rakkaan tyydyttäminen ja nostanut parhaiten oman kiiman tappiin, niin henkisesti kuin fyysisesti. 

Vierailija
17/19 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on varmasti naimisissa todellisen rakkautensa kanssa mutta minä en ole vieläkään varma olenko . Yhdessä oltu silti yli 40v 

Vierailija
18/19 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla tosi rakkaus on vaimona, vaikka ensirakkaus joutui lähtemään silloin joskus kauan kauan sitten. Päälle 50 plus aviossakin. Rakastelu pelaa kuin nuorella parilla. 

Vierailija
19/19 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla tosi rakkaus on vaimona, vaikka ensirakkaus joutui lähtemään silloin joskus kauan kauan sitten. Päälle 50 plus aviossakin. Rakastelu pelaa kuin nuorella parilla. 

Rakkaus lähtee siitä kun alkaa osoittaa rakkautta. Ja pientä flirttiä aina sopivasti11