Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mennyt naimisiin/avoliittoon siksi, että lapsi on ollut tulossa.

Vierailija
25.11.2024 |

"Minulle kävi hassusti". Naisystäväni alkoi odottamaan lasta. Lapsen tähden menin naimisiin vaikka en ollut naiseen rakastunut. Olemme olleet avioliitossa nyt 12 vuotta.

Oletko mennyt naimisiin/avoliittoon siksi, että lapsi on ollut tulossa.

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen tähden mennyt, mutta olen lapsien takia jäänyt. 

Vierailija
2/12 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni odotti lastani. Koin velvollisuudekseni mennä lapsen äidin kanssa naimisiin. Muuten olisin jatkanut huoletonta poikamieselämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mentiin ihan avioon ja sitten mietittiin, että ehkäistäänkö vai annetaanko lasten tulla, jos on tullakseen. Ei hkäisty ja kyllä lapset olivat tullakseen. Lopulta laitettiin kumi käyttöön.

Vierailija
4/12 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin ja nimenomaan halusin mennä vasta kun lapsi oli tulossa.

Vierailija
5/12 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä on jännä. Tämmösellä 'logiikalla' voisin ymmärtää erästä miestä elämässäni. Miestä olisi varmaan pitänyt tulla silloin pari mutta ei tullut. Ehkä istumme yhdessä vanhainkodissa sitten joskus. 

Vierailija
6/12 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin olla varma yhteisistä biologisista lapsista ennen lopullista sitoutumista. Jos olisi ollut itsestä kiinni, olisin lähtenyt suhteesta. Saa kivittää.

Vierailija
7/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kehitysvammainen. Ymmärsin, että tyttöystäväni ei olisi kyennyt sitä yksin hoitamaan. Omatuntoni vaati, että oli mentävä avoliittoon naisen kanssa.

M 54v

Vierailija
8/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vahingoniloinen julisti jo toisille, että meillä olisi ollut sellainen tilanne. Vaimollani kun on ihaneellisen pulska massu. Sitten kun se ei siitä kasvanut sen enämpi, kävi vihaiseksi, mutta häpesi, että oli tullut levitelleeksi satuja. Kynis.mies

Vierailija
9/12 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi oli kehitysvammainen. Ymmärsin, että tyttöystäväni ei olisi kyennyt sitä yksin hoitamaan. Omatuntoni vaati, että oli mentävä avoliittoon naisen kanssa.

M 54v

Arvostan. 

Itse olin jo kihloissa vaimon toivomuksesta ja kun kumista jäi vain rengas jäljelle, vaimo meinasi, että vahinko kävi jo. Sitten vaimo halusi naida paljaalla  kuin kiimainen kani koko viikonlopun, jotta varmasti tärppäsi. Näin sitten mentiin naimisiin. Olin ollut jo silloin sitä mieltä, että mies vastaa omistaan ja lienee myös yksi syy miksi vaimoni halusi kanssani lapsia. 

Vierailija
10/12 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan meille tuli kiire mennä vihille kun pelättiin että kohta joudutaan mennä . Käytettiin kondomia ja varmoja päiviä ehkäisynä. Minä en miehenä halunnut olla samassa tilanteessa kuin vanhempani aikoinaan jotka menivät vihille kuukausia sen jälkeen kun minä olin jo tulossa . 

Vierailija
11/12 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden ihastukseni ei halunnut sitoutua, vaikka meillä oli säännöllistä seksiä. Halusi olla vain kaverina ja panna muitaki miehiä. Olin mustasukkainen ja aloin tarkoituksella laukeamaan sisään, ennen kuin joku muu ehtii ensin. Niinpä mieli muuttui, kun tuli raskaaksi. Lopetti muiden tapailun ja muutettiin yhteen. 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
12/12 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 54v

Arvostan. 

Itse olin jo kihloissa vaimon toivomuksesta ja kun kumista jäi vain rengas jäljelle, vaimo meinasi, että vahinko kävi jo. Sitten vaimo halusi naida paljaalla  kuin kiimainen kani koko viikonlopun, jotta varmasti tärppäsi. Näin sitten mentiin naimisiin. Olin ollut jo silloin sitä mieltä, että mies vastaa omistaan ja lienee myös yksi syy miksi vaimoni halusi kanssani lapsia. 

Ihana! Oliko myös rooliasut, pupukorvat ja pörröinen häntä. Olivatko siemensyöksyn voimakkaampia koska kuvittelit parittelevasi eläimen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi