Missä rikkinäiset ihmiset kohtaisi toisensa etsiessään kavereita tai parisuhdetta?
Tai en tiedä onko tuo rikkinäinen sopiva sana, en oikein keksinyt miten kuvaisin muita ihmisiä ja itseäni joilla elämä on täynnä vastoinkäymisiä kuten sairauksia, jatkuvaa epäonnea, työttömyyttä, erilaisuutta ja muuta sellaista että kokee ettei pysy yhteiskunnan ja muiden ihmisten kyydissä mukana.
Itse etsin parisuhdetta kun kaipaan läheisyyttä ja toista ihmistä jonka kanssa jakaa arkea ja tehdä asioita yhdessä mutta koska en ole normaali niin tavalliset ihmiset luultavasti eivät haluaisi suhteeseen kanssani koska rajoittaisin liikaa heidän elämäänsä jne. jolloin pitäisi löytyy ihminen jolla samanlaista taustaa.
Tällaisen ihmisen löytäminen vaan on hankalaa. Netin deittisivustoilta vaikea tai mahdoton löytää ja live-elämässä niin ihmisistä ei päältä päin näe kuka on kuka ja tavallisille ihmisille parisuhteen löytäminen vaikeaa niin itselle se on moninkerroin vaikeampaa kun yrittäessä tutustumista niin vastapuoli olettaa minun luultavasti olevan normaali ja elämän suht kunnossa ja kun selviää ettei ole niin pettyy ja olen vain tuhlannut hänen aikaansa.
Ehkä hieman sekava sepustus mutta kai selvisi mitä ajoin takaa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Aika usein baareissa
Entä jos ei juo alkoholia ja kokee baarit kuormittavaksi ympäristöksi? ap
up. ap