Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ärsyynnyn nykyään miltei kaikista ihmisistä?

Vierailija
25.11.2024 |

Onko jotain esivaihdevuosioireilua? Ikää mulla muutama vuosi yli neljänkymmenen.

Ärsyynnyn nykyään kaikista. Äitini valituksista ikivanhoista asioista, vaikka onkin ihan syyttään joutunut kärsimään, mutta räjähdin toissapäivänä hänelle kun hän taaaas aloitti näistä puhumisen. Sitten mua kadutti hirveästi ja kaduttaa vieläkin että räjähdin. 

Ärsyttää mies joka tuli hymyillen pussaamaan kesken asiani mitä hänelle selitin (pitäis olla lähinnä iloinen että haluaa pussailla vieläkin, eikä mulla nyt niin tärkeää asiaa ollut) 

Ärsyttää teini joka lorvii kolmeen asti sängyssä, toistelee vaan "joojoo" kun käyn käskemässä ylös ja syömään jne. Eskaloitui siihen että otin viidennen sanomiseni jälkeen peitonkulmasta kiinni ja vedin sen päältään, ja sen jälkeen kannoin tietokoneensa häkkivarastoon.

Ärsyttää.

Kaikki. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaihdevuodet. En kestä enää lähes ketään.

Vierailija
2/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Olen huomannut, että estrogeenisuihke oikeasti auttaa. Jostain syystä olin pariviikkoa käyttämättä ja kihisin vihhumaisuutta. Olen kai aina ollut sanavalmis mutta olo kärjistyi. Nytkin töissä ärsyttää koko paikka ja muutama ihminen. Yritän vain olla hyvin hiljaa ja nielaista ennen kuin sanon. Varmaan liimattava joku lappu läppäriin, että pidä suusi kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama juttu. Olen huomannut, että estrogeenisuihke oikeasti auttaa. Jostain syystä olin pariviikkoa käyttämättä ja kihisin vihhumaisuutta. Olen kai aina ollut sanavalmis mutta olo kärjistyi. Nytkin töissä ärsyttää koko paikka ja muutama ihminen. Yritän vain olla hyvin hiljaa ja nielaista ennen kuin sanon. Varmaan liimattava joku lappu läppäriin, että pidä suusi kiinni. 

Toi lappu olis kyllä hyvä. Pitäis vaan olla vapaa-ajallakin näkyvillä... Tatuoisko käteen?

Ap

Vierailija
4/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit että maailma toimisi mielesi mukaan, mutta se ei toimi siten. Olisi itsellesi helpompaa jos oppisit hieman joustavammaksi, jopa välinpitämättömämmäksi.

Vierailija
5/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole jatkuvasti kontaktissa muihin jos väsyttää ja rasittaa. Älä tee teinille traumoja, usein teinit uupuneita. Anna oma tila mihin et mene häiriköimään. Muuten pilaat suhteen lapseen kokonaan. Yritä selvittää asiat aikuisten kesken, samalla tasolla olevien kanssa tai itsekseen, ja omaa tilaa. Kuolahuulet ahdistavat muitakin, osa ei halua suuteloita. Valitus voi ahdistaa kuormittunutta.

Vierailija
6/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi lappu olis kyllä hyvä. Pitäis vaan olla vapaa-ajallakin näkyvillä... Tatuoisko käteen?

Ap

Taruoinnithan ovat nykyään muotia. Voisiko kämmenselkään tai ranteeseen tatuoida? Tai köyhemmällä versiolla vain kirjoittaisi kuulakärkikynällä joka aamu, että pidä suusi kiinni, mieti ennen kuin sanot. Olen siis ihan vakavissani. 

Vierailija
7/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit että maailma toimisi mielesi mukaan, mutta se ei toimi siten. Olisi itsellesi helpompaa jos oppisit hieman joustavammaksi, jopa välinpitämättömämmäksi.

Ei ole siitä kyse. Ehket oikein tajua tai et itse ole tässä tilassa. Aiemmin vastannut. Ei ap. 

Vierailija
8/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vaihdevuodet. En kestä enää lähes ketään.

Joo tervetuloa meidän joukkoon 😖 pidetään teräaseet kaukana.

Vierailija
9/11 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 

N42

Vierailija
10/11 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi tulee kun olen liian stressaantunut ja tullut liikaa ikäviä kokemuksia ihmisistä. 

Vierailija
11/11 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi