Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoisilta ominasuuksilta eroavat mies ja nainen

Vierailija
25.11.2024 |

Löytyi ihanan oloinen mies jonka läheisyydessä olo ja jopa pelkästään ajattelu saa aikaan miellyttävän voimakkaan ja erikoisen tunteen kehossa. Kiinnostus on selkeästi molemminpuolista mutta vielä ollaan lähestulkoon katseluvaiheessa. Jotain kosketusta on ollut mutta työympäristössä ei voi muuten ollakaan. Suuri mietinnän tarve tulee kuitenkin ulkoisista eroavaisuuksistamme. En ole pitkä mutta mies on silti aika lailla lyhyempi. Tuntuu oudolta katsoa hieman alaspäin kun seisomme vierekkäin. Hän on hoikka ja kevytrakenteinen. Minä olen aika lailla ylipainoinen mutta ei se näytä häneen vaikuttavan negatiivisesti. Aika kauhealta tuntuu ajatus että jos pitäisi nostaa tai työntää jotain painavaa niin olisin varmasti voimakkaampi. Tuntuu uskomattomalta että meillä on lisäksi suuri ikäero mutta hän ei välitä siitä, että olen paljon vanhempi. Vetovoimaani on varmasti hyvä huumorintajuni ja nokkeluuteni. En tiedä. Pitäiskö olla rohkea ja antaa meille mahdollisuus vai lopettaa tutustuminen pilkkaamisen pelossa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mennä vaan, kerranhan täällä vaan eletään! 

Vierailija
2/5 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii mitä muut ajattelee. Ne on vaan kateellisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla myös huomattava ikäero mieheen siten että olen se vanhempi osapuoli. Yli kaksikymmentä vuotta ikäeroa. Onhan se alkuun haastavaa, varsinkin jos on huono itsetunto. Ajan kanssa tasaantuu, ehkä. Pienikokoisempi olen kyllä. Jos ikä-ja kokoero ei ihan itseäsi hirveästi haittaa, niin suosittelen uskaltamaan. Turhaa ainakin muiden mielipiteitä ajatella. Tsemppiä.

Vierailija
4/5 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkää erityisesti lihavista naisista. Sinä voit siis olla hänelle kuin paratiisin lahja!!! 

Vierailija
5/5 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kynnyskysymys mitä muut ajattelevat niin viettäkää aikaa alkuun vaikka kotona rauhassa toisiinne lisää tutustuen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän