Kuinka suuri painoarvo sinulle viehättävyydessä on kasvoilla?
Oletko nainen vai mies, kiinnostunut naisista vai miehistä?
Kuinka tärkeää sinulle on potentiaalisessa kumppanissa kasvojen kauneus/komeus versus vartalon ulkonäkö.
Riippuuko vastaus siitä onko kyseessä pidempi parisuhde vai seksiseura?
Omasta puolestani vastaan: Olen hetero-mies. Kasvojen painoarvo minulle on varmaankin 75-80% luokkaa, oli sitten kyse parisuhteesta tai seksiseurasta. Toki seksiseurasta puhuttaessa en ylipäätään ole kovinkaan ronkeli ja parisuhteessa muut asiat ovat ulkonäköä tärkeämpiä.
Kommentit (27)
Kasvoista näkyvällä persoonalla on merkitystä. Millainen ihminen näkyy kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla saa olla ihan tavallisen näköinen mies, kunhan olis viriili ja jaksais panna hyvin. Harvoin noita tulee vastaan
Ok. Osaatko sanoa, jos olisi kaikin tavoin sinun vaatimuksesi täyttävä tavallinen mies ja sitten lampun henki antaisi sinulle mahdollisuuden toivoa joko tämän miehen kasvot tai vartalo pilkkuisen keskivertoa viehättävämmäksi, niin kumman valitsisit?
En nyt oikein ymmärrä kysymystä mutta naama ja kroppa saa olla perus. Kun vaan antais kunnolla seksiä. Harmi kyllä miehet vaan tulee aina nopeasti ja lopettaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla saa olla ihan tavallisen näköinen mies, kunhan olis viriili ja jaksais panna hyvin. Harvoin noita tulee vastaan
Ok. Osaatko sanoa, jos olisi kaikin tavoin sinun vaatimuksesi täyttävä tavallinen mies ja sitten lampun henki antaisi sinulle mahdollisuuden toivoa joko tämän miehen kasvot tai vartalo pilkkuisen keskivertoa viehättävämmäksi, niin kumman valitsisit?
En nyt oikein ymmärrä kysymystä mutta naama ja kroppa saa olla perus. Kun vaan antais kunnolla seksiä. Harmi kyllä miehet vaan tulee aina nopeasti ja lopettaa siihen.
Mjoo, kai se on juttu jota pitäisi osata hävetä ja vältellä, se nopea tuleminen. Riippuu siitä miten kiihottava tilanne on ja miten uusi/viehättävä seksipartneri on. Jos on kiihottava tilanne, niin ei kyllä montaa lykkäystä tarvita meikäläisellekään. Voithan ottaa sen kehunakin, että sinun seurassasi miehet eivät pitkään kestä.
Siitähän on kuitenkin mukava jatkaa vaikka lelujen kanssa ja jos heppi saa vähän huilia siinä välissä, niin seuraava annos tulee jo huomattavasti pidemmällä viiveellä. Kannattaa kertoa mitä haluat, niin miehet saattavat ihan mielellään toimia toiveidesi mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, että oikeasti pitkään kestävät miehet ovat aika harvinaisia. Nopeaa yhdyntää harva kestää pitkään. Luonto on asian niin järjestänyt.
Minulle tärkeää miehessä ulkoisesti on pituus ja miehekäs olemus, jolla en todellakaan tarkoita mitään machoilua ja lihaksia, vaan sellaista luotettavaa, turvallista ja rauhallista tyyliä.
Pidän kapeakasvoisista, isonenäisistä ja kapeasilmäisistä miehistä. Mallikomeus ei kiinnosta lainkaan, ennemmin kasvojen rumuus kiinnostaa positiivisessa mielessä.
Hyvä kroppa on tärkeämpi kuin kasvot. Tietysti kasvojenkin tulee olla jollain tavalla miellyttävät, mutta ei tule yhtään naista mieleen, jolla olisi timmi, kaunis vartalo ja kasvoista niin ruma, etten voisi harrastaa hänen kanssaan seksiä. Huomautan vielä, että luonne kaikista tärkein.
En halua vaikuttaa tarpeettoman ilkeältä, mutta minulle tulee nyt sellainen olo kuin keskustelisin avaruusolennon kanssa, joka ensimmäistä kertaa on ihmisten kanssa tekemisissä.
Toisaalta väliäkö sillä, vastataan kun kysytään. Kyllä, seksiseura ja kevyempi seksi ovat nyt tässä yhteydessä synonyymejä. Yhdenillanjutut, FWB, ym. niihin verrattavat jutut, erotuksena varsinaisista parisuhteista.
Minä en ole huomannut mitään selittävää tekikää naisten iässä, viehättävyydessä tai parisuhdehistoriassa sen suhteen kiinnostaako heitä ainoastaan seksi parisuhteessa vai käykö myös kevyemmän kaavan mukaan.
Jokaisella on omat mieltymyksensä, enkä minä painostaisi ketään toimimaan niitä vastaan, enkä myöskään tuomitsisi toimimista niiden mukaisesti.