Kuinka suuri painoarvo sinulle viehättävyydessä on kasvoilla?
Oletko nainen vai mies, kiinnostunut naisista vai miehistä?
Kuinka tärkeää sinulle on potentiaalisessa kumppanissa kasvojen kauneus/komeus versus vartalon ulkonäkö.
Riippuuko vastaus siitä onko kyseessä pidempi parisuhde vai seksiseura?
Omasta puolestani vastaan: Olen hetero-mies. Kasvojen painoarvo minulle on varmaankin 75-80% luokkaa, oli sitten kyse parisuhteesta tai seksiseurasta. Toki seksiseurasta puhuttaessa en ylipäätään ole kovinkaan ronkeli ja parisuhteessa muut asiat ovat ulkonäköä tärkeämpiä.
Kommentit (27)
Kasvot on tärkein asia ulkonäössä. T: kiltti nainen
Todella suuri, jos todella kaunis nainen, niin ei niin haittaa jos ei ole hirveän seksikäs muuten.
Sanoisin 90%. En ole seurustellut kenenkään tavallisen näköisen saatikka ruman kanssa.
Mulla saa olla ihan tavallisen näköinen mies, kunhan olis viriili ja jaksais panna hyvin. Harvoin noita tulee vastaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla saa olla ihan tavallisen näköinen mies, kunhan olis viriili ja jaksais panna hyvin. Harvoin noita tulee vastaan
Ok. Osaatko sanoa, jos olisi kaikin tavoin sinun vaatimuksesi täyttävä tavallinen mies ja sitten lampun henki antaisi sinulle mahdollisuuden toivoa joko tämän miehen kasvot tai vartalo pilkkuisen keskivertoa viehättävämmäksi, niin kumman valitsisit?
Itse hetero mies, jos pelkkää seksiä haluaa, niin kropan seksikkyys voittaa kasvot 100-0. Jos kroppa on tikissä, niin kunhan kasvot ei näytä miltään maahiselta, niin se kyllä menee. Suhteeseen molempien täytyy olla kunnossa. Läski ei kiinnosta millään tavalla.
Sodomiitteja ja muita minoriteetteja tuskin kannatta ottaa huomioon tämmöisissä uteluissa.
Olen näissä seksikkyyden (viehätys, kauneus) pisteytyksissä aina ollut samaa mieltä että tuloksena on joko 'kelpaa', tai ei kelpaa'. Siis kun ikä, BMI, kasvot, kaula, käsivarret, sormet, tisut, vyötärö, pakarat, reidet, sääret, jalkapöydät sekä varpit kaikki kelpaavat, on kaunotar OK. Esimerkkinä, naisessa voi olla kaikki muu OK, mutta hänellä on joko hirviörinnat tai hirviöpakarat, mikään seksikkyyden osatekijä ei paikkaa/korvaa näitä vikoja. /m67v.
Trkemmin mitä ap tarkoittaa seksiseuralla?
Vierailija kirjoitti:
Joku kenen kanssa harrastat seksiä kerran tai useammin, mutta et elättele toiveita parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kenen kanssa harrastat seksiä kerran tai useammin, mutta et elättele toiveita parisuhteesta.
Tarkoitatko että tuo "joku" on mies? Naiset eivät kokemukseni mukaan yleensä, ilman maksua ,ryhdy tuon "jokun" roolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että tuo "joku" on mies? Naiset eivät kokemukseni mukaan yleensä, ilman maksua ,ryhdy tuon "jokun" roolin.
En osaa tulkita koukeroista tekstiäsi, mutta oman kokemukseni mukaan sekä naisia että miehiä kiinnostaa myös kevyempi seksi. Ei tietenkään jokaikistä yksilöä.
Kiinnitän aina huomion silmiin eli tapahtuuko siellä silmien takana mitään pilkettä tai älyllisyyttä. Jos on kalan katse niin ei kiinnosta vaikka olisi kuinka sööttit kasvot. Tosin yleensä sööttikasvosilla on eloa sielussaan.
No pääosin puolisosta tai kumppanista katsellaan kasvoja, joten tämän vuoksi ainakin itse haluan kasvojen olevan sen verran viehättävät niitä katselee mielellään.
Kasvot on kyllä tärkein fyysinen ominaisuus viehättävyydessä.
Käsitteen viehättävä selitys: https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/vieh%C3%A4tt%C3%A4v%C3%A4 kertoo että:
adjektiivi: viehättävä
synonyymejä: ihastuttava, miellyttävä, suloinen, herttainen.
esimerkkejä: Viehättävä pieni mökki. Illan viehättävä emäntä. Viehättävä käytös.
Avauksen otsikko on siis huono, siinä ei lainkaan kysytä annettujen vastausten mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa tulkita koukeroista tekstiäsi, mutta oman kokemukseni mukaan sekä naisia että miehiä kiinnostaa myös kevyempi seksi. Ei tietenkään jokaikistä yksilöä.
Minkälaisia naisia ovat nuo seksiseuranaiset, ovatko vanhoja, jo hylättyjä, vaiko nuoria kaunottaria? Onko niin että "seksiseura" ja "kevyempi seksi" ovat synonyymejä?
Ihmisestä kiinnostutaan ulkonäön perusteella ja henkiset ominaisuudet määrittelevät jatkon. Kasvot ovat tärkein yksittäinen asia ulkonäössä.
M43
Vierailija kirjoitti:
Kasvot on kyllä tärkein fyysinen ominaisuus viehättävyydessä.
Mulla se taas korreloi vartalon kanssa. Mitä parempi vartalo sitä epäviehättävämmät voivat kasvot olla. Oikein sorja nainen voi olla vaikka "ei niin kaunis" kasvoiltaan, niin kiinnostus mun puolelta on taattu.
Katseeni kiintyy aina hiuksiin. Himoitsen pitkätukkaisianaisia.