Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sairaus on sellaisella isovanhemmilla joka lupailee kaikkea (esim rahaa) mutta ei koskaan anna mitään?

Vierailija
24.11.2024 |

Ja kyse ei ole sitä että oltais jotain pyydetty. Lupailee isojakin asioita, myös lapsenlapsille, ja siis rahaa ja omaisuutta on paljon, joten siitäkään ei ole kysymys. Mutta aina lupaukset unohtuu? Ja jos niihin palaa saattaa ihan pokkana valehdella ettei mitään tällaista ole luvattu. Ja tätä jatkunut jo vuosia, joten alkavasta muistisairaudestakaan ei ole kysymys. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaa. Ei halua antaa rahaa, esittää muka lupaavansa ja sitten esittää muka unohtaneensa että epäilisitte dementiaa.

Trolling in maximum level. Respect!

Vierailija
42/51 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaan menevät tekee tätä. Mun isäni nuorena ja kaverini isä pikkupierussaan. Kun olo itsellä on sellainen, että velat muuttuu saataviksi, niin on kiva siinä mielikuvitusmaailmassa lupailla kaikkea mistä toisellekin tulee mukava olo. Tässäkin yksi syy miksi alkoholistiperheen lapset kokevat pettymyksiä toisensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanjauhajia...

Vierailija
45/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Anopilla tuppaa unohtuun synttärilahjakortit kotiin takan reunukselle. Tuo ne sit "ensi kerralla kun tullaan käymään" eli oikeasti ei tuo. Myös kun teini auttoi kännykän asennuksessa niin kovasti luvattiin pieni palkkio sitten "ensi kerralla". 

Vierailija
46/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voit luvata mennä jouluna kahville hänen luokseen ja et mene. Soittaa perään ja sanot että et ole luvannut sellaista. Sit sanot, et ei se omena kauas puusta pudonnut.

Tällaisesta uhriuduttaisiin kyllä pahemman kerran. Vaikka ihan vaan ilmoittaisi että ei nyt päästä kahvittelemaan, on muuta, niin sekin on syy uhriutua. T. Ap

Noniin vastasit omaan kysymykseesi. Manipuloi ja haluaa huomiota. Sanot ainakin että lapsille et lupaa enää yhtään mitään tai kun lupaa niin sanot että laitas tohon lapulle kirjallisena mitä just lupasit niin ei tule väärinkäsityksiä myöhemmin. Röyhkeyttä peliin. Tai sitten ulkoistat tuollaisen huomionkaipuisen vallankäyttäjän.

Vierailija
47/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensi kerralla jos lupaa rahaa että nyt annat heti tai  saa kirjoittaa  paperille tämän lupauksen allekirjoituksineen. Jos venkuloi niin sanot että välit menee poikki näiden katteettomien lupausten takia.

Vierailija
48/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itsekin pohtinut. Korostan: mitään en ole pyytänyt tai tivannut. Pärjään kyllä omillanikin. Mutta viimevuonna lupasi antaa rahaa jouluna, kun ei jaksa ostaa lahjoja. Ei antanut. Lapsetkin jäi ilman mitään. Siis pienet. Me aikuise nyt mitään tartteta. Kotitalo myytiin. Lupasi antaa ennakkoa. No, ei antanut. Lupasi kesällä ennen myyntiä sitä ja tätä ettei tartte kaatopaikalle viedä. No, ei antanut. Kaikki jäi sinne ostajalle. Samaa ollut muinakin vuosina. Mutta pitäköön rahansa. Kuten sanottu. En minä ainakaan tartte. Sääli vain lapsia kun mitään ei koskaan saa vaikka mitä luvataan. No, näkeevätpähän mikä on maailma sitten aikuisena. Aina saa pettyä.

Vierailija
49/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan yleistä... minäkin läksin iltamyöhällä auttamaan vasiten tuttua oikein lähes itkemällä pyydettyyn apuun, kun muuten ei tule mistään mitään ja kaikki menee pashaksi ja elämästä ei tule muuten mitään.... Kysyi palkkiota ja sanoin, jospa 10 saisin bensarahaksi niin olokoonpa siinä. Ei ole ikinä tuota rahaa näkynyt vaikka lupasi heti miten maksaa. Pitäköön mutta ei ole apua sitten ensikerralla luvassa. Sen se teettää...

Vierailija
50/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran voitin aikuisten korttipelissä 100 markkaa. Ottivat sen pois kun kuulemma olin niin nuori enkä ymmärrä rahan päälle vielä mitään! Olin alakoulu iässä joten tokikin  ymmärsin eli vituttaa vieläkin! Aikaa kulunut tuosta jo reipas 50 vuotta. Älä siis usko kenenkään lupauksiin ja tuo motto on minulla pitänyt ja säästänyt paljolta mielipahalta.

Vierailija
51/51 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vallankäyttöä. Älä enää noteeraa tuollaisia juttuja ja älä varsinkaan odota mitään. 

Juurikin sitä!

Äitini 75 v lupailee rahaa yrittäessään ohjailla elämääni. Silloin sitä rahaa varsinkin on ilmassa kun asiat ei häntä miellytä. Huvittavinta asiassa on se, että olen 50-vuotias, asun perheineni omassa kodissa toisella puolella Suomea ja olen ihan jopa vakituisessa työssäkin.

Saman ikäinen ex-anoppi tekee samaa. Puhuu muutenkin helposti puppua, mitä muut joutuvat oikomaan. Puoliksi kiero. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän