Pienyrittäjä kiristää vyötä joulukuun
Joulumyyntiä ei ole ollut 15 vuoteen.
Arkipyhät vähentävät myyntiä.
Onneksi kukaan ei enää kysy: onkos ollut hyvät joulumyynnit.
Kommentit (223)
Voisiko joku osallistua normaalisti keskusteluun? Joku joka ymmärtää asiasta edes vähän
Itse en neuvo ihmisiä , ellen tiedä asiasta edes perustasolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä menestyskuukausien tulot?
Minulla on 4 menestyskuukautta
4 paskaa kuukautta ja 4 tasaista
Paskat vie tuhkatkin pesästä, marras ja joulukuu ovat huonoimmat.
Ap
Yllä kertauksena miten sesonkini menee.
Ap
Sullahan oli yhteen aikaan tosi paljon negatiivisia arvosteluja somessa. Nyt niitä on vähemmän, mutta jotain kuitenkin on. Sinuna palkkaisin jonkun myyjän joka olisi erittäin asiakaspalveluhenkinen. Sitten ei olisi enää asiakaspalvelu töykeää ja kun asiakkaita ei olisi , hän voisi sillä aikaa tehdä somemarkkinointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä menestyskuukausien tulot?
Minulla on 4 menestyskuukautta
4 paskaa kuukautta ja 4 tasaista
Paskat vie tuhkatkin pesästä, marras ja joulukuu ovat huonoimmat.
Ap
Miksi et mainosta? Mene instaan yms. 6.12 linnan juhlat on iso tapahtuma. Sinne kun saisit mekkoja myytyä.
Instaan meno ei takaa mitään tasaista myynnin paranemista.
Jos menen instaan
Minun täytyy tuottaa sisältöä joka päivälle.
Sen pitää olla johonkin tunteeseen vetoavaa, että ihmiset jaksaa seurata.
Nyt melkein 60 vuotiaana sisällöntuottajaksi ja sillä nousuun?
Susanna Penttilän vaatekauppa tuottaa miinusta joka vuosi..hän tuotti sisältöä instaan ja vasta itsensä myynti toi rahaa.
Mene instaan??
Ei se toimi niin, vaan vaatii näyttelijän taitoja ja en tiedä mitä siellä esittäisin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoittaako yrityksesi markkinointi ne kuluttajaryhmät, jotka olisivat potentiaalisia asiakkaitasi?
Minulla käy 10 asiakasta päivässä
Kerro oi viisas paljonko pistän markkinointiin?
Sehän riippuu ihan siitä, mitä myyt, mikä on kohderyhmä, missä kauppasi sijaitsee ja mikä olisi realistinen määrä saada asiakkaita.
Kerro esimerkki markkinoinnista jos
Myyn sisustustavaraa kaupingin keskustan liepeillä, keskiostos 100eur asiakkaita 10 noin pet päivä.
Turisti aikana myynti triplaantuu
Olehyvä
Ap
Odotan esimerkkiä
Pahoittelen ketjuun pesiytynyttä trollia.
Kyseisellä naisella on joku obsessio yrittäjiin ja olen sortunut vastaamaan hänen ilkeyksiinsä.
En enää ruoki kyseistä trollia.
Ap
Mistä te heti aloituksesta tämän tyypin tunsitte? Siis se oli tämä pukuvuokraamon pitäjä, jolla oli kotisivuilla joku tyylidominanimi vielä käytössä 🤣
Kaikista helpointa on haukkua ja huudella. Ilman meitä pienyrittäjiä suomen talous vasta kuralla olisikin.Olen ylpeä , että jaksan ja osallistun yhteisiin kuluihin.pelkään että seuraava sukupolvi ei halua tätä tietä valita.emme mekään jaksa loputtomiin.kuka sitten elättää työtä tekemättömät ja heikot?
Ap
Pahoittelen ketjuun pesiintynyttä trollia.
Ap
Joko ne kotisivut on päivitetty? Jos myy stailauspalveluja, niin on vähän kiusallista kun kaikki mallit on 90-luvun meikissä. Siis 90-luku kävi retromuotina kyllä, mutta ei sekään sellaisena tunkkaisena versiona kuin kotisivuilla. Joku pieni päivitys näihin juttuihin voisi olla kova sana jos ei ole vielä tehty.
Minä luovuin jouluostelusta, kun yrittäjät alkoivat nostaa hintoja aina ennen joulua. totesin etten halua osallistua sellaisille markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Joko ne kotisivut on päivitetty? Jos myy stailauspalveluja, niin on vähän kiusallista kun kaikki mallit on 90-luvun meikissä. Siis 90-luku kävi retromuotina kyllä, mutta ei sekään sellaisena tunkkaisena versiona kuin kotisivuilla. Joku pieni päivitys näihin juttuihin voisi olla kova sana jos ei ole vielä tehty.
Leikitään että joku perustaa liikkeen 90-luvulla.
Montako vuotta kyseinen yrittäjä on ammattitaitoinen?
Yrittäjähän EI seuraa aikaansa, EI kehitä itseään, vaan noin 5 ssä vuodessa on NOLO ja ammattitaidoton
Olen samaa mieltä kanssasi, yli 50 vuotias yrittäjä on nolo vanhus ,ei sen ikäinen seuraa aikaansa, ei kouluttaudu... .katselee teeveestä uutiset ja laittaa tekohampaat vesilasiin.
Olenko väittänyt, ettäyritykseni ei olisi sosiaalisessa mediassa?
Yritykseni lainasi aikoinaan rekvisiittaa isoihin tv-ohjelmiin
Vaikutus myyntiin oli puhdas nolla.
Lopputekstejä ei lue kukaan.
Siksi en anna enää ilmaiseksi mitään kellekkään julkkikselle.
Annoin kerran instavaikuttajalle ilmaisen tavaran...vain yksi asiakastuli kysymään tavaraa..kuva sai 10 000 tykkäystä..seuraavat koska oli kaunis ja rikas
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritin n käynyt niin että sinun ex asiakkailla ei ole rahaa? Huonot palkat=huono ostovoima. Eihän semmoinen voisi olla mitenkään mahdollista!
Nykyään tavaran saa osamaksulla/klarnalla tilaamalla zalandolta/verkkokaupasta/temusta.
Olen realisti, asia ei kuitenkaan saisi pienyrittäjää harmittaa, eihän:)
Tavaraa on silti kiva hypistellä pienessä liikkeessä, ehkä kauhistella miten alv, verot ja muut kulut näkyvät tuotteen hinnassa,:)
Ap
Voisitko itsekin tehdä sopimuksen Klarnan kanssa ja tarjota sitä maksutapana? Palautuskulut täyttyy vain sisällyttää hintoihin
Vierailija kirjoitti:
Minä luovuin jouluostelusta, kun yrittäjät alkoivat nostaa hintoja aina ennen joulua. totesin etten halua osallistua sellaisille markkinoille.
Minä nostin hintoja kun alv nousi.
Olen pahoillani:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritin n käynyt niin että sinun ex asiakkailla ei ole rahaa? Huonot palkat=huono ostovoima. Eihän semmoinen voisi olla mitenkään mahdollista!
Nykyään tavaran saa osamaksulla/klarnalla tilaamalla zalandolta/verkkokaupasta/temusta.
Olen realisti, asia ei kuitenkaan saisi pienyrittäjää harmittaa, eihän:)
Tavaraa on silti kiva hypistellä pienessä liikkeessä, ehkä kauhistella miten alv, verot ja muut kulut näkyvät tuotteen hinnassa,:)
Ap
Voisitko itsekin tehdä sopimuksen Klarnan kanssa ja tarjota sitä maksutapana? Palautuskulut täyttyy vain sisällyttää hintoihin
Kuka hakee palautuneen paketin?
Joka 3:s paketti palautuu
Miten syötän liikkeeni varaston verkkokauppaan.
Jos myyn jotain, menen koneelle ja poistan heti varastosaldosta verkkokaupasta?
Palautuneet lisään kaupan varastosaldoon?
Lisään kuvia verkkokauppaan ja samalla somistan, hinnoittelen ja palvelen?
Ehkä olen vain laiska?
Verkkokaupan saa ilmaiseksi?
Instaan mennään?
Ap
Nyt kehitaan jo kainiiksi????
Ap