Miksi sinä haluat puolustaa tälläistä maata kriisi tilanteessa? Minä en nimittäin halua.
Täällä verotetaan ihmisiä aivan liikaa, mitään tukea et saa yhteiskunnalta, päättäjät on aina surkeita ja kanssaihmiset ovat ilkeitä sekä itsekkäitä. Jos sota tulee niin aseisiin en tartu vaan lähden pois suomesta.
Miksi sinä haluat puolustaa suomea? Minä kyllä suomea puolustaisin jos tämä olisi puolustamisen arvoinen maa mutta kun tämä ei sitä ole ollut minun elinaikana.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ajattelit mennä? Kerrotko maan, jossa asiat on paremmin? Joo ja sodan jälkeen sulla tuskin on sitä työpaikkaakaan enää, että kannattaa alkaa pakkaamaan.
Oikeastaan lähes jokaisessa euroopan maassa asiat on paremmin kuin suomessa.
Ei ole. Suomessa elätetään kaltaisiasi pummeja. Muualla asuisit kadulla ja söisit roskiksesta.
vain ryssssäntrolli voi olla niin tyhmä, että luulee jotaikin hallitusta ja nyt hallituksessa olevia puolustettavan sodassa. Täällä em. vaihtuu vaaleilla valiten eikä istu ikuisesti kuten rysssssällä.En yhtään ihmettele ettei siellä kukaan puolustaisikaan hallitustaan.
En minäkään ps puolustaisi, mutta maata jossa tuo ps sallitaan, puolustaisin
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lähtisin täältä mutta en vaan ymmärrä enää minne. Ruotsiin voin mennä, mutta onko sielläkään sen kummempaa kriisitilanteessa.
Onhan siellä kummempaa koska se ei ole Venäjän rajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ajattelit mennä? Kerrotko maan, jossa asiat on paremmin? Joo ja sodan jälkeen sulla tuskin on sitä työpaikkaakaan enää, että kannattaa alkaa pakkaamaan.
No ei todellakaan ole. Oletko sä koskaan edes käynyt Suomen ulkopuolella?
Tilastot kertoo jo sen että suomessa on erittäin korkea verotus, suomessa ostovoima on euroopassa huonoa, suomessa on paljon yksinäisiä, suomessa on paljon köyhyyttä, suomessa syrjäytyy ihmisiä... Suomiko on hyvä maa verrattuna vaikka ranskaan?
Suomi OLI melko hyvä maa vielä 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä. Mutta 1980-luvun jälkeen kaikki on mennyt kiihtyvällä vauhdilla huonommaksi. Ihan sama, mitkä puolueet hallituksessa.
Koska minulla on täällä kaunis talo hyvällä maalla, enkä aio taistelematta jättää sitä ap:n kansan kynsiin.
Minäpä puolustaisin, tosin epävirallisesti, olen 72-ikäinen 'mummo', omistan kiväärin kiikarilla ja vaimentimella, olen melkoisen hyvä ampumaankin.Armeijaan ei ikäni puolesta asiaa olisi, mutta epävirallisesti kuten sanoin. Oma hengen meno ei hirvitä koska on tuo ikä jo noinkin hyvällä tasolla. Kyllä siinä muutama ryssssä mukaan lähtisi kevyesti ja hyvällä mielellä voisi itsekin poistua hyvän asian tehtyä.
Ainahan jotkut voivat onnistua siirtymään vaikka Ruotsiin mutta eivät kaikki. Ko Ruotsin rajalla rupeaa olemaan miljoona suomalaista niin voi olla että ihan kaikkia ei rajan yli oteta. Eli kyllä tänne jää ukkeja,setiä, veljentyttäriä ja äitejä ihan varmasti. Että jättäisin ne tänne ryöstettäväksi, raiiskattavaksi ja tapettavaksi?!
Jos kaikki tai valtaosa vaan nostetaan kädet pystyyn tai luikitaan Ruotsiin, niin ei tartte yhtään epäillä, kyllä ne ruskit tulee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen pullamössösukupolven edustaja, teistä ei ole kuin valittamaan ja käsi ojossa vastikkeettomasti rahaa vaatimaan. Jos sinulla olisi älyä, tietäisit, miten pienistä oloista suomalaiset miehet lähtivät puolustamaan isänmaataan toisessa maailmansodassa. He olivat sankareita, nykyajan nuoret, sekä miehet, että naiset, olette saamattomia tolvanoita.
Toisessa maailmansodassa ehkä suomi oli vielä puolustamisen arvoinen maa mutta sitä se ei ole enää ollut 2000 luvulla. Minun mielestä ne ihmiset on tyhmiä ja vajaa älyisiä jotka haluavat puolustaa tälläistä maata.
Puhut "tällaisesta maasta", koska rakennat maailmankuvasi tällaisten foorumeiden kautta.
Se on hyvin pieni kourallinen maita tällä pallolla missä on yhtä helppoa saavuttaa oikeinkin tyydyttävä elintaso niin pienellä vaivalla mitä Suomessa siihen vaaditaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Oletko sä koskaan edes käynyt Suomen ulkopuolella?
Tilastot kertoo jo sen että suomessa on erittäin korkea verotus, suomessa ostovoima on euroopassa huonoa, suomessa on paljon yksinäisiä, suomessa on paljon köyhyyttä, suomessa syrjäytyy ihmisiä... Suomiko on hyvä maa verrattuna vaikka ranskaan?
Ranskaan verrattuna suomalaisten keskimääräiset vuotuiset nettotulot olivat viime vuonna suuremmat kuin ranskalaisten Tämä pätee riippumatta siitä vertaillaanko yksinäistä lapsetonta vai pariskuntaa, jolla on lapsia. Jos et usko, tarkista Eurostat-tilastosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on nainen, niin sodan syttyessä ei tarvitse tehdä mitään.
Jos ap on mies, niin sodan syttyessä et noin vain pysty lähtemään maasta, vaan rynkky lyödään kouraan ja rintamalle. Ei sinne edelliseenkään sotaan kukaan halunnut mennä. Pakko oli vain mennä ja nyt meillä on vapaa maa.
Jos nainen on vaikka kotona lasten kanssa niin tuleehan hänelle iso muutos elämään kun ei ole toisen palkkaa. Tottakai niidenkin tarvitsee tehdä jotain ketkä ei rintamalle joudu.
Hahhaa! Tiedämme Suomessa, kuinka venäjä kohtelee vähemmistökansoja, joukkohautaan tai Siperiaan kaivostöihin. Valinta on helppo. Teillä trolleilla on surkeat vaikutusyritykset...tulkaa hakemaan leipää!
Vierailija kirjoitti:
vain ryssssäntrolli voi olla niin tyhmä, että luulee jotaikin hallitusta ja nyt hallituksessa olevia puolustettavan sodassa. Täällä em. vaihtuu vaaleilla valiten eikä istu ikuisesti kuten rysssssällä.En yhtään ihmettele ettei siellä kukaan puolustaisikaan hallitustaan.
En minäkään ps puolustaisi, mutta maata jossa tuo ps sallitaan, puolustaisin
Täytyy myöntää että aika hyvin sanottu.
Ei sotaa tule suomeen vielä 10 vuoteen ja sitten olen jo 60 vuotias kun sota alkaa joten minua ei voi määrätä sotaan 60 vuotiaana. En muutenkaan lähtis sotaan, en halua kuolla.
Kun näitä iiiiiigorialoituksia pukkaa niin älkää vastatko vaan ilmoittakaa saman tien asiattomiksi. Joutuu iiiiigor laatimaan uuden aloituksen...
No silläkö se sitten korjaantuu, että alistutaan ryssänkomentoon? Saadaan defenestraatiot+paskageysirit tännekin ja Suomen kaarti pääsee tappelemaan toisia vähemmistökansallisuuksia vastaan.
Niin ap, sinä olet vätys. Et tee mitään sen eteen, että maa, jossa asut, olisi sellainen kuin haluat. TEE JOTAIN!