Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuka tahansa vain päättää ruveta elämään haasteissa ja niiden kautta kehittyä ja tulla vahvemmaksi?

Vierailija
24.11.2024 |

Itsensä kehittämiseen opettavassa kirjallisuudessa kehotetaan rupeamaan tarttumaan haasteisiin aktiivisesti päivittäin koska sen kautta kehittyy, tulee vahvemmaksi, taitavammaksi ja itsevarmemmaksi. Onko se ihan kaikille mahdollista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista jos löytää itselleen oikeat haasteet.

Vierailija
2/18 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on. Kysehän ei ole siitä, mitä teet, vaan siitä, että se on sinulle haastavaa. Ne ovat eri ihmisille eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
4/18 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
5/18 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pystyy paljoon jos vain itse niin haluaa eikä muiden mielipiteitä kannata tässä asiassa kuunnella.

-
6/18 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut elämäni aikana haastamaan itseäni monin tavoin, mm. opiskelussa ja työelämässä. Olen ollut ujo ja hiljainen, kotikasvatuksen tuloksena, mutta etenin tavoitteitani kohti. Herkkyys ei kuulemma ole hävinnyt mutta sen voinen itselleni sallia.

Vierailija
7/18 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on näin tyhmä kuten minä niin ei mitään toivoa oppia mitään. Olisinpa eläin niin pääsisin lopetettavaksi.

Vierailija
8/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa tapa kehittyä ihmisenä.

Vierailija
9/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mono kirjoitti:

Olen joutunut elämäni aikana haastamaan itseäni monin tavoin, mm. opiskelussa ja työelämässä. Olen ollut ujo ja hiljainen, kotikasvatuksen tuloksena, mutta etenin tavoitteitani kohti. Herkkyys ei kuulemma ole hävinnyt mutta sen voinen itselleni sallia.

Mitä meinaat tuolla herkkyydellä? Oletko herkkä kilahtamaan? Herkkä ottamaan nokkiinsa? 

Vierailija
10/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se on niin, että on edelleen se sama urpo, mutta on lisäksi tehnyt sen haasteen. Jos tekee jotain, mihin ei usko pystyvänsä, saattaa ymmärtää, että pystyy tekemään paljon enemmän. Mieluiten valtset sellaiset haasteet, joista jää jotain hyödyllisiä kestäviä taitoja tai kroppa.

Vierailija
11/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla edellyttäen, että saa siihen muualta riittävän tuen. Eli esim. verenpainetautinen saa sopivan verenpainelääkityksen, koska muutoin tuollainen voi olla paitsi haitallista, myös vaarallista. 

Vierailija
12/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla edellyttäen, että saa siihen muualta riittävän tuen. Eli esim. verenpainetautinen saa sopivan verenpainelääkityksen, koska muutoin tuollainen voi olla paitsi haitallista, myös vaarallista. 

Niin tai aloittaa viulun soiton, niin saa aika varmasti naapurilta turpaan.

Vierailija
13/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on liian vaikeita aiheita. En ymmärrä tämmöisiä. Oman pahanoloni keskellä olen yrittänyt keksiä omia keinoja terapoida itseäni traumoissani / traumoistani pois. Toivoisin vain että myös vastapuoleni voisi sillä ihmissuhteistahan on kysymys - ihmiset peilejä toinen toisilleen - kukaan ei elä jossain tyhjiössä. Mitä ovat nämä teidän haasteenne? Ei kasvamisessa ole kyse vain jostain opiskelusta ja uusien taitojen oppimisesta, epämukavuusalueella harhailemisesta, vaan mielestäni kypsymisprosesseista. Joku tietysti kutsuu kypsymisprosesseja oppimiseksi? Ihminen oppii ja kypsyy koko elämänsä ajan - kuka mitenkin ja mitäkin. Jos opettelee jotain taitoja niin voi kyse olla itsensä ja oman persoonallisuutensa 'löytämisestä' joka taas ehkä on eri juttu kuin kypsyminen. VAIKEETA! EN JAKSA TÄMMÖSTÄ LÄSSYTYSTÄ. Huono aloitus! Onko tämän aloituksen taustalla jotain akateemista hömppäpuhetta?

Vierailija
14/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kun se vaatii luonteen lujuutta ja itsekuria. Eihän suuri osa naisista edes pysty olemaan syömättä herkkuja jos niitä on jossain tarjolla

Vierailija
15/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista jos löytää itselleen oikeat haasteet.

Jos olisi alkupääomaa niin voisi delegoida hommat osaajille ja keskittyä itse kokonaisuuksien hallintaan.

Vierailija
16/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahtoo myydä sielunsa markkinataloudelle. 

Vierailija
17/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai aloittaa viulun soiton, niin saa aika varmasti naapurilta turpaan.

Tai jos haluaa yksijalkaisena juosta maratonin - niin joo onnistuu, mutta tarvitaan hyvin toimiva tekojalka oman harjoittelun lisäksi. Vahva tuki ulkopuolelta. 

Vierailija
18/18 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pohdintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan