Tekosyysi käyttää alkoholia jouluna?
Tiedäthän että raitis joulu on lapselle se paras lahja.
Kommentit (132)
Tekosyy? Mikä ihmeen tekosyy? Jos olet juomaton alkoholisti tai perheessäsi on alkoholisteja, niin ei se tarkoita sitä, että jokainen suomalainen olisi alkoholisti ja ei pystyisi pitämään juomistaan kurissa!
Kyllä meillä joulupöytään kuuluu viini. Itse otan tumman jouluoluen kinkun kanssa. Kalapöydässä valkkaria halukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään syytä, oikeaa tai teko. Viini kuuluu joissain tilanteissa ruokapöytään eikä sitä juoda humalahakuisesti. Ja muutenkin meillä on joulu aikuisten kesken.
Tätä mä olen aina ihmetellyt. Mikä hiton "kuuluu"?
Joku ulkopuolinenko sulle sanelee että nyt on pakko kiskoa sitä märkää?
Petri Nygård käski
Mikä ihmeen tekosyy? Sivistyneesti ruuan kanssa 1-2 lasia punaviiniä. Näin ja vain juhlapäivinä muutenkin. Varmaan lokakuun alussa viimeksi 2 lasillista punaviiniä ja sitä edellinen kerta oli juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään testi.
Joulupukki kun jakaa lahjoja, toinen lapsi saa Playstation vitosen. Toinen saa kortin jossa lukee "sinä saat joulun parhaan lahjan. Vanhempasi ovat tänä jouluna selvinpäin".
Sitten vaan seurataan, miten lapset reagoi.
Lasketko todellakin leikkiä vakavalla asialla? Kyllä todellakin alkoholistiperheen lapset ottaisivat mieluummin sen joulun, jossa ei tarvitse pelätä arvaamattomia vanhempia, kuin jonkun pelin.
Kaikki lapset ei kasva alkoholistiperheissä.
En nyt yhtään ymmärrä, kuinka maailman lapset ilahtuu jos mä kotona oon selvinpäin yksinään tai miten he siitä kärsisi, jos jotain sattuisinkin ottamaan.
Samppanja kuuluu juhlaan ja ole lapseton sinkku, joten voin tehdä muutenkin ihan just mitä huvittaa.
Ei mikään tekosyy vaan välillä on mukava rentoutua alkoholin voimalla. Mikä siinä joulussa on niin ihmeellistä?
Tiedäthän, ap, että olet tekopyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään testi.
Joulupukki kun jakaa lahjoja, toinen lapsi saa Playstation vitosen. Toinen saa kortin jossa lukee "sinä saat joulun parhaan lahjan. Vanhempasi ovat tänä jouluna selvinpäin".
Sitten vaan seurataan, miten lapset reagoi.
Lasketko todellakin leikkiä vakavalla asialla? Kyllä todellakin alkoholistiperheen lapset ottaisivat mieluummin sen joulun, jossa ei tarvitse pelätä arvaamattomia vanhempia, kuin jonkun pelin.
Kaikki lapset ei kasva alkoholistiperheissä.
Ap on kasvanut.
Luojan kiitos ei ole lapsia, voin ottaa ihan rauhassa ilman "tekosyitä".
Ei meillä lapset juo alkoholia , heillä on aina raitis joulu.
* Vihreät 🍀 De gröna*
Vierailija kirjoitti:
Samppanja kuuluu juhlaan ja ole lapseton sinkku, joten voin tehdä muutenkin ihan just mitä huvittaa.
Lapsettomuus on paras lahja. 👍
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei ole lapsia, voin ottaa ihan rauhassa ilman "tekosyitä".
Lapsi on aina tekosyy. Todellinen ilonpilaaja ja arjen taakka.
Otan ja tarjoan lapsillekin, aikuisia kun ovat.
Niin no, eihän se kenellekään kivaa ole jos äiti kusee kännissä eteiseen..
Mitenkäs semmonen juttu,kun nuorinkin lapsi on jo 28v,jätetäänko punkut nauttimatta,ja kahvikonjakki.
Vierailija kirjoitti:
* Vihreät 🍀 De gröna*
Lapsille kääritään ganjat huulen ja nauru raikaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
* Vihreät 🍀 De gröna*
Lapsille kääritään ganjat huulen ja nauru raikaa !
Puhe oli aikuisten käytöstä mutta aina pitää pelata myös lapsikortti. Muista myös psykoosi. Sehän on heti tulilla kun mainitaan kannabis.
Koska hyvän aterian kruunaa lasillinen hyvää viiniä. Eikä lasillinen pilaa kenenkään joulua.
Ette syö ollenkaan?