Te jotka otitte varatun
Saatteko suhteessa emotionaaliset tarpeenne täytetyiksi? Vai koetteko ettei toinen kestä ottaa niitä tai kokee että ne on tiellä ettekä tule kuulluksi ja teidän pitää mahtua toisen laittamaan boksiin?
Kommentit (28)
Ymmärrän että riehut tästä asiasta - taas siis täällä... Joku mies sanoi, että joutunut panemaan 'väärää p-a' koko avioliittonsa ajan. Kuulostaa aivan hirveältä! Joku kolmoisdraama missä mies ajattelee jotain edellistä naistaan jopa seksin aikana eli toinen nainen heillä aviovuoteessaankin eikä siitä pääse eroon.
Onko miestä jolla raskaana oleva nainen jossain - vaikka EI avioliitto - pidettävä varattuna vai vapaana? Sanoisin, että on niin kauan kuin raskaus kestää ainakin ja pitäisi olla 'raskausrauha'. Voidaanhan se päättää vaikka aborttiin pettämisen vuoksi, mutta niin kauan kuin nainen on raskaana niin mies on varattu. Sitten kuinka kauan mies on tunne-elämältään varattu ja sidottu raskaana olevaan naiseen on ihan toinen juttu.
Mä otin useammanki varatun naisen samaan aikaan. Kaikki mun tarpeet täytty ja kassit tyhjeni. Jatkan samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla varatun kanssa juttua vaikuttaa välittävän aidosti mutta kauanko jatkuu
Ap
Uskon itse, onnettomassa avioliitossa olijana, että hän voi olla tosissaan.
kuuntele ja katso.
itselläni omassa liitossa todella vaikea tilanne ja itsetunto nollissa. Jos tapaisin jonkun toisen, ajattelisin varmaan vain, miten hän voi rakastua tällaiseen luuseriin. Häpeäisin huonoa avioliittoa ja sitä, etten ole uskaltanut tai kyennyt eroamaan. Ja häpeän sitä nytkin. Karu totuus ja se säälittävyys kaikessa on se että tarvitsisin jonkun kantamaan mut sen eron läpi. Kuka ihminen sellaiseen rooliin haluaa, on toinen kysymys. Mielestäni ihminen joka alkaa suhteeseen varatun kanssa on ennakkoluuloton ja rohkea.
Teettäisit erosi toisella? Mikset hae ammattiapua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla varatun kanssa juttua vaikuttaa välittävän aidosti mutta kauanko jatkuu
Ap
Uskon itse, onnettomassa avioliitossa olijana, että hän voi olla tosissaan.
kuuntele ja katso.
itselläni omassa liitossa todella vaikea tilanne ja itsetunto nollissa. Jos tapaisin jonkun toisen, ajattelisin varmaan vain, miten hän voi rakastua tällaiseen luuseriin. Häpeäisin huonoa avioliittoa ja sitä, etten ole uskaltanut tai kyennyt eroamaan. Ja häpeän sitä nytkin. Karu totuus ja se säälittävyys kaikessa on se että tarvitsisin jonkun kantamaan mut sen eron läpi. Kuka ihminen sellaiseen rooliin haluaa, on toinen kysymys. Mielestäni ihminen joka alkaa suhteeseen varatun kanssa on ennakkoluuloton ja rohkea.Teettäisit erosi toisella? Mikset hae ammattiapua?
Tuntuu että en jaksa ja tuntuu ettei siitä ole apua. En ole ennen ollut tätä mieltä psykologisesta tuesta ja jollain tasolla ymmärrän itsekin, että se on aika hälyttävää kun tunnen, ettei mua voi auttaa. Enkä jaksa mennä puhumaan kellekään. En pysty. Ei oo voimia avata niitä kaikkia asioita. Tuntuu ihan että pää ei kestä sitä.
Nämä varatut vonkaajat on mestareita valehtelemaan, että ovat huonossa liitossa ja justiinsa eroamassa/eronneet. Mikään ei pidä paikaansa ja sinua odottaa myöhemmin puolisona sama kohtalo.
Jos puolisosi pettää sinua, se on puolisosi joka pettää sinua, ei kukaan muu ole sinulle uskollisuutta luvannut.