Suomalaisnaiset ovat niin upeita, luulin olevani nätti, mutta olisin voinut laittaa pussin päähäni
Kommentit (15)
Kohtelias daami. Vielä kun olisi totta ja tietäisi kuka tuo jenkkinainen edes on.
Siis faktahan on että suomalaiset naiset on hyvännäköisiä. Kiitos jokanaisen treenibuumin, jonka ansiosta kropat on keskimäärin kuosissa. Skandinaavis-slaavilais-ugrilaiset kasvonpiirteet on myös usein nätit.
Muissa maissa naiset ei reippaile lähellekään samaan tahtiin, vaan vartalotyyppinä on usein täysin treenaamaton tai laihaläski.
JUURI NYT: McLaren hyytyy karusti F1-maailmanmestaruus ratkeamassa katuradalla
VIIHDE
Juontaja Alexa Curtis kommentoi suomalaisten naisten ulkonäköä: Olisin yhtä hyvin voinut laittaa päähäni ruskean pussin
Juontaja Alexa Curtis vieraili Suomen-matkallaan ainakin Helsingissä.
Curtis juontaa esimerkiksi omaa Dare To Be Fearless -podcastiaan. KUVA: LEV RADIN
Kuuntele juttu
22.11. 20:31
"YHDYSVALTALAINEN radio- ja podcastjuontaja ja yrittäjä Alexa Curtis kertoi somealusta Tiktokissa vierailevansa parhaillaan Suomessa
Mitä ilmeisimmin suomalaiset ovat tehneet häneen ainakin jonkinlaisen vaikutuksen. Tuoreella Tiktok-videollaan hän nimittäin ihmettelee erityisesti suomalaisten naisten ulkonäköä.
Videolla Curtis näyttäisi olevan linja-auton kyydissä ja puhuu samalla kameralle.
Luulin olevani nätti. Sitten saavuin Suomeen. Olisin yhtä hyvin voinut laittaa päähäni ruskean pussin. En ole mitään, hän toteaa vitsaillen."
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille suomalaisnaisten haukkujille (suomiukoille) faktaa!!
Minä olen aina tiennyt, että suomalaiset naiset ovat kauniita ja mukavia. Ei tätä itsestään selvää asiaa ja faktaa tarvitse minulle kenenkään kertoa. Olen myös päässyt nauttimaan suomalaisista naisista ihan mukavasti enkä ole koskaan haukkunut suomalaisia naisia yhtään missään.
Minulla on myös muutamia ulkomaalaisia ystäviä. Heidän kaikkien suusta olen kuullut seuraavan lauseen: Suomessa paljon kauniita naisia.
No just.Nauratti sitä itteäänkin varmaan. Tosin jos liikkuu stadin keskustassa niin siellä voi olla keskimääräistä paremman näköistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin nainen taisi katsoa lähinnä helsinkiläisiä opiskelijanaisia ja teki arvionsa sen perusteella. Ovathan ne toki hyvännäköisiä 18-23-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Lol, päivän paras vitsi. Tietenkin jos tykkää tatuoidusta, rivosuisesta ja täysin tyylittömästä, niin silloin ovat varmaan suomalaiset naiset kauniita. Ja olen itse nainen.
No maakunnissahan se on usein noin. Pk-seudulla ja Turussa toisin.
Vierailija kirjoitti:
Lol, päivän paras vitsi. Tietenkin jos tykkää tatuoidusta, rivosuisesta ja täysin tyylittömästä, niin silloin ovat varmaan suomalaiset naiset kauniita. Ja olen itse nainen.
Liikut aika oudoissa piireissä, jos tuo on arkeasi.
Missäköhän tämä daami on liikkunut? Vai oliko sillä se pussi päässään ettei nähnyt kunnolla? Harvoin nykyään näkee kauniita naisia Suomessa. Lihavia, pullamössö mutrusuu muijia kylläkin, niitäkö se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis faktahan on että suomalaiset naiset on hyvännäköisiä. Kiitos jokanaisen treenibuumin, jonka ansiosta kropat on keskimäärin kuosissa. Skandinaavis-slaavilais-ugrilaiset kasvonpiirteet on myös usein nätit.
Muissa maissa naiset ei reippaile lähellekään samaan tahtiin, vaan vartalotyyppinä on usein täysin treenaamaton tai laihaläski.
Yli puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia ja miehistä 2/3.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän miehet sanoo että tavallisen näköinen suomalainen nainen kelpaisi mutta naiset taas väittää että tavallisen näköinen suomalainen nainen ei miehille kelpaa. Eli naiset itse pitävät naisia rumina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maakunnissahan se on usein noin. Pk-seudulla ja Turussa toisin.
Noh pk-seutu, ehkä joku Helsingin keskusta on poikkeus, mutta samanlaisia naisia sieltä Vantaan lähiöistä löytyy.
Suomalais naisiin sopii hyvin lause että on se sikakin pienenä kaunis.