Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ mies, miltä vanha vaimo tuntuu?

Vierailija
23.11.2024 |

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä teini-iästä lähtien. Nyt ikää n. 50 v. Oltiin ennen nuoria ja nättejä, nyt ei kumpaakaan. Mitä 50 + mies ajattelee saman ikäisestä, tavallisesta naisesta?

En ole timmi, mutta ei ole mieskään. Olen normaalipainoinen ja ihan tavis, en erityisen hehkeä. Välillä mietin, että voiko kukaan oikeasti kiinnostua tällaisesta vanhasta naisesta. Vastaavasti kyllä tuo mies ihan kelpaa, mutta kieltämättä ilman isoa mahaa olisi kyllä seksikkäämpi.

Valot pois vaan?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vaimo ei tunnu miltään. Ei yhtään miltään.

Vierailija
22/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen pariskunta. Rakastellaan pari kertaa viikossa. Seksi on parempaa kuin nuorena. Elettty elämä näkyy molemmissa, mutta värkit toimii. Ei tarvita pillereitä eikä liukkareita. Saa nähdä kauanko tätä onnea vielä kestää, mutta olemme molemmat hyvin tyytyväisiä.

Vähän ymmärrystä kehiin ja puhukaa asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pian 60v ja ei kyllä suurin isa sytytä lainkaan, itse todella hyvässä kunnossa: juuri sanoi lääkäri terveystarkastuksessa, että hyvin menisi kymmenen vuotta nuoremmasta ulkoisesti ja arvot kuin 3-kymppisellä!

Ei sitä kyllä oman ikäiset naiset sytytä, aniharva 5-kympinenkään on huolehtinut oikeasti itsestään. Täytyy olla terveet elintavat ja aktiivikuntoilija. 4-kymppiset on eniten kiinnostavia, 3-kymppiset sitten ehkä joskus myöhemmin. ;)

Tuollaiset vanhat, itseään ikinuorina pitävät setämiehet on oikeesti kuvottavia. Suosittelen kiertämään kaukaa..

Vierailija
24/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pian 60v ja ei kyllä suurin isa sytytä lainkaan, itse todella hyvässä kunnossa: juuri sanoi lääkäri terveystarkastuksessa, että hyvin menisi kymmenen vuotta nuoremmasta ulkoisesti ja arvot kuin 3-kymppisellä!

Ei sitä kyllä oman ikäiset naiset sytytä, aniharva 5-kympinenkään on huolehtinut oikeasti itsestään. Täytyy olla terveet elintavat ja aktiivikuntoilija. 4-kymppiset on eniten kiinnostavia, 3-kymppiset sitten ehkä joskus myöhemmin. ;)

Tuollaiset vanhat, itseään ikinuorina pitävät setämiehet on oikeesti kuvottavia. Suosittelen kiertämään kaukaa..

Eli keski-ikäisen miehen vaihtoehdot ovat itsensä kunnossa pitäminen ja olla kuvottava setämies, tai vetää kaljaa ja olla iljettävä mätisäkki? Oikeastaan ei ihmetytä, että niin moni päätyy jälkimmäiseen...

Vierailija
25/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun mulla ei enää seiso. 

Vierailija
26/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keski-ikäisen miehen vaihtoehdot ovat itsensä kunnossa pitäminen ja olla kuvottava setämies, tai vetää kaljaa ja olla iljettävä mätisäkki? Oikeastaan ei ihmetytä, että niin moni päätyy jälkimmäiseen...

Siinä välissä on se kultainen keskitie..ellet  urpo satu tietämään.

Vierailija
27/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä välissä on se kultainen keskitie..ellet  urpo satu tietämään.

Tuota noin... Jos "kultaisella keskitiellä" on kaltaisesi herkkupala tarjolla, niin taidan mieluummin valita tuon itsensä kunnossa pitämisen. Onneksi rakas (ketjun aiheeseen liittyen) 50+ vaimokin on samoilla linjoilla, niin voidaan ilman murheita pitää itseämme ja toisiamme kunnossa ja hyvänä.

Vierailija
28/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan rehellinen niin on vaimon seksuaalinen viehätysvoima vähentynyt vuosien myötä aikalaillakin, mutta niin on varmaan omanikin :)

Vierailija
29/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytykset ja imettämiset ovat muuttaneet vaimoni ulkonäköä: tissit roikkuvat, alapää on löystynyt, maha on venynyt. Vaimoni on täyttänyt 50 vuotta ja kaipaa seksiä. Kiitokseksi siitä, että hän on synnyttänyt lapseni, panen häntä muutaman kerran kuukaudessa vaikka ei oikein haluttaisi.

Ällö ukko.

Vierailija
30/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutuudenviehetys se on vanhemmassakin naisessa. Ja jos nainen on ns. hyvin säilynyt ja seksikäs, niin ei väliä onko ikä 50 vai 60. Mutta kahdesta 5-kymppisestä tavisnaisestakin se vieraampi kiinnostaa enemmän.

Vierailija
31/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 60v. naisen pillu tuntuu vielä uskomattoman hyvältä, vaikka kroppa ei enää niin kuosissa olekaan. Ja on itsellenikin mahaa tullut eikä mulkkukaan ihan terästä enää ole. Liukkaria laitetaan usein ihan nauttimismielessä, mutta omillakin liukasteilla pärjätään. M62

Vierailija
32/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ikä lähenemään 50v, painoakin vähän kertynyt mutta kauniit kasvot sentään. Huomaan että mies ei enää halua juuri koskaan. Kuitenkin moni mies haluaisi minua, yksi rakastunut, yksi haluaisi seksisuhteen kanssani. Mihin vaan menen niin miehet tulee kyllä yrittämään, lähinnä n. 35-45 vuotiaat. Kyllä käynyt mielessä antauminen seksiin vieraan ja nuoremman miehen kanssa joka oikeasti minua haluaa. Antaa miehen runkkailla itekseen mut kauaa en enää odottele.

Vierailija
33/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kasvaminen, syventää nautioa.

Vierailija
34/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa:

- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.

Katso ainakin himograafi (figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 8 vuotta ennen menopaussia. Menopaussi on keskimäärin 51v iässä.

LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

PDF muodossa: https://www.amjmed.com/action/showPdf?pii=S0002-9343%2805%2900890-9

Vierailija
35/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se hyvältä tunnu, tein vaihdon kaksi vuotta sitten, laitoin saman ikäisen vaimon luiskaan ja otin 35-vuotiaan.

M.50v

Nämä ”ottamiset” on kyllä jänniä, että mistä moisia tahdottomia vässykkänaisia oikein löytyy, kun ei itse ole ollenkaan sitä naismallia, jonka yhtään kukaan saati joku isäni ikäinen äijä voisi ”ottaa” parisuhteeseen. 
Vaikea ymmärtää noita naisia, mutta ei onneksi tarvitsekaan. 

Vierailija
36/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin hienolta. Oma vaimo on 50 ja itse olen 52. Makuuhuonehommat on vaan parantuneet vuosien saatossa. 

Vierailija
37/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa:

- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.

Katso ainakin himograafi (figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 8 vuotta ennen menopaussia. Menopaussi on keskimäärin 51v iässä.

LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

PDF muodossa: https://www.amjmed.com/action/showPdf?pii=S0002-9343%2805%2900890-9

Itse pian 48v ja kaveri 55v, just puhuttiin miten vaan himot kasvaa vanhemmiten ja siksi kaverilla onkin nuori mies ja itsellä harkinnassa alanko nuoren kanssa suhteeseen vai en, nuorempi mies haluaisi mutta muutama muuttuja lähdenkö. Mut yleesä miehillä loppuu sekä halut että kyvyt 50v vaihteessa. 

Vierailija
38/43 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen 56-v naisen kanssa seksi vielä toimii, mutta muuten haastava. Jatkuva jäkätys ja hirveä tarve esittää jotain. Onneksi saman ikäisen seksikumppani, niin hänen kanssaan voi toteuttaa kaikenlaista kivaa. Oman kanssa seksi on jyystämistä saman kaavan mukaan. Alapää pelaa hyvin, mutta yläpää keksii rajotteita. itse 60v.

Vierailija
39/43 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 52 ja vaimo 35 ihan hyvältä tuntuu.

Vierailija
40/43 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä yli 5-kymppistä kokeillut, 46v on ollut vanhin. Mutta hyvältähän se pimppi on aina tuntunut tähän mennessä. M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän