Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ mies, miltä vanha vaimo tuntuu?

Vierailija
23.11.2024 |

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä teini-iästä lähtien. Nyt ikää n. 50 v. Oltiin ennen nuoria ja nättejä, nyt ei kumpaakaan. Mitä 50 + mies ajattelee saman ikäisestä, tavallisesta naisesta?

En ole timmi, mutta ei ole mieskään. Olen normaalipainoinen ja ihan tavis, en erityisen hehkeä. Välillä mietin, että voiko kukaan oikeasti kiinnostua tällaisesta vanhasta naisesta. Vastaavasti kyllä tuo mies ihan kelpaa, mutta kieltämättä ilman isoa mahaa olisi kyllä seksikkäämpi.

Valot pois vaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vaimo ei tunnu miltään. Ei yhtään miltään.

Vierailija
22/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen pariskunta. Rakastellaan pari kertaa viikossa. Seksi on parempaa kuin nuorena. Elettty elämä näkyy molemmissa, mutta värkit toimii. Ei tarvita pillereitä eikä liukkareita. Saa nähdä kauanko tätä onnea vielä kestää, mutta olemme molemmat hyvin tyytyväisiä.

Vähän ymmärrystä kehiin ja puhukaa asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pian 60v ja ei kyllä suurin isa sytytä lainkaan, itse todella hyvässä kunnossa: juuri sanoi lääkäri terveystarkastuksessa, että hyvin menisi kymmenen vuotta nuoremmasta ulkoisesti ja arvot kuin 3-kymppisellä!

Ei sitä kyllä oman ikäiset naiset sytytä, aniharva 5-kympinenkään on huolehtinut oikeasti itsestään. Täytyy olla terveet elintavat ja aktiivikuntoilija. 4-kymppiset on eniten kiinnostavia, 3-kymppiset sitten ehkä joskus myöhemmin. ;)

Tuollaiset vanhat, itseään ikinuorina pitävät setämiehet on oikeesti kuvottavia. Suosittelen kiertämään kaukaa..

Vierailija
24/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pian 60v ja ei kyllä suurin isa sytytä lainkaan, itse todella hyvässä kunnossa: juuri sanoi lääkäri terveystarkastuksessa, että hyvin menisi kymmenen vuotta nuoremmasta ulkoisesti ja arvot kuin 3-kymppisellä!

Ei sitä kyllä oman ikäiset naiset sytytä, aniharva 5-kympinenkään on huolehtinut oikeasti itsestään. Täytyy olla terveet elintavat ja aktiivikuntoilija. 4-kymppiset on eniten kiinnostavia, 3-kymppiset sitten ehkä joskus myöhemmin. ;)

Tuollaiset vanhat, itseään ikinuorina pitävät setämiehet on oikeesti kuvottavia. Suosittelen kiertämään kaukaa..

Eli keski-ikäisen miehen vaihtoehdot ovat itsensä kunnossa pitäminen ja olla kuvottava setämies, tai vetää kaljaa ja olla iljettävä mätisäkki? Oikeastaan ei ihmetytä, että niin moni päätyy jälkimmäiseen...

Vierailija
25/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun mulla ei enää seiso. 

Vierailija
26/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keski-ikäisen miehen vaihtoehdot ovat itsensä kunnossa pitäminen ja olla kuvottava setämies, tai vetää kaljaa ja olla iljettävä mätisäkki? Oikeastaan ei ihmetytä, että niin moni päätyy jälkimmäiseen...

Siinä välissä on se kultainen keskitie..ellet  urpo satu tietämään.

Vierailija
27/27 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä välissä on se kultainen keskitie..ellet  urpo satu tietämään.

Tuota noin... Jos "kultaisella keskitiellä" on kaltaisesi herkkupala tarjolla, niin taidan mieluummin valita tuon itsensä kunnossa pitämisen. Onneksi rakas (ketjun aiheeseen liittyen) 50+ vaimokin on samoilla linjoilla, niin voidaan ilman murheita pitää itseämme ja toisiamme kunnossa ja hyvänä.