Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla ei ole minkäänlaisia suhteita yhteenkään sukulaiseeni, ja se sattuu
23.11.2024 |
Osa on kuollut, osa on elossa, mutta en pidä heidän kanssaan yhteyksiä koska osa heistä on alkoholisteja. Ne ns. järkevät sukulaiset ovat etäällä eikä ikään kuin halua olla minun kanssani tekemisissä, vaikka en ole koskaan tehnyt mitään väärää. Isä ja äiti on kuolleet ja nekin oli alkoholisteja.
Olen itse ihan nprmaali työssäkäycä ihminen ja kärsin masennuksesta varmaan tästä syystä. Olen naimisissa, mutta puolisoni ei ymmärrä kun on toisenlaisesta suvusta.
Tulipa avauduttua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minullakaan ei ole sukulaisia.Äiti lähti kun olin 2832 vuotias.Ei pitänyt koskaan yhteyttä.Isällä oli joku mt häiriö.Hän ei pystynyt huolehtimaan / elättämään meitä.Elettiin koko perhe 80 vuotiaan mummon kansaeläkkeellä.Ruuaksi ei ollut muuta kuin leipää ja maitoa,ei aina sitäkään.Koti oli kauheasa kunnossa,ei voinut tuoda ketään kavereita kotiin.Kukaan ei käynyt kylässä.Koulussa kiusattiin,myöhemmin kaikissa työpaikoissa kiusattiin.Olen naimisissa,miehenkin sukua kohteli huonosti.Myös mieheni suhtautuu jotenkin ikävästi.Olemme jo eläkeläisiä.Lapset on aikuisia.On raskasta kun olen koko elämäni ollut ihmisten hylkäämä.Meidän vähäistä omaisuuttakin kytättiin,ja osan isän veljen lapset saikin iteselleen.Olen mieheni epävirallinen omaishoitaja.Hänellä harvinainen sairaus,johon ei ole saanut apua julkisesta terv.hoidosta.