Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas uusi harmi, kun 40v tuli mittariin. Parran ajaminen, vaikka olen nainen.

Vierailija
23.11.2024 |

Yhtäkkiä vaan alkoi karvat kasvaa leuassa ja suun yläpuolella. Jos ei joka päivä sheivaa, jo parissa päivässä on sellainen sänki, että muutkin sen varmasti huomaa. Ärsyttävää!

Kommentit (2)

1/2 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset sheivaavat kasvonsa. Tai kasvokarvat poistetaan lankaamalla. Tästä löytyy videoita YouTubesta. Meikki levittyy siten kauniimmin. Olen miettinyt, pitäisikö itsekin kokeilla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/2 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, olen 40v nainen. Yritin kaikenlaista. Kävin kosmetologin luona, kokeilin erilaisia vahoja ja hoitotuotteita, mutta mikään ei tuntunut auttavan. Aloin jopa miettiä, olisiko tässä jokin salakavala joulumagiikka, joka oli liittänyt minut joulupukin sukulaisiin. Ehkä joulu oli tullut liian aikaisin, ja karvani olivat vain sen odotuksen heijastuma. Yksi päivä, kun olin erityisen tuskastunut ja tunteet olivat pinnassa, päätin, että oli aika hyväksyä tilanne. Miksi olisin saanut itseni kärsimään siitä, mitä en voi muuttaa? Aloin leikkiä ajatuksella, että voisin tehdä tästä osan itseäni. Loppujen lopuksi, eikö joulussa ollut kyse juuri hyväksynnästä, rakkaudesta ja ilosta? Niimpä, päätin antaa joulupukkimaiselle partalleni mahdollisuuden. Jouluna päätin koristella sitä kauniilla joulupalloilla ja nauhoilla. Ystäväni eivät voineet olla nauramatta ja ihmettelemättä, mutta viimein he hyväksyivät sen. Ja niin minäkin. Sain uuden joulun, uuden itseni, ja opetin itselleni, että joskus on tärkeää nauraa itselleen ja löytää kauneus siitä, mikä aluksi tuntui vain häiritsevältä. Nyt, joka vuosi, jouluaattona, minä ja minun jouluinen partani olemme valmiina juhlimaan ja levittämään iloa ja toki, joulukoristeita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla