Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä totuus miesten uskollisuudesta

Vierailija
23.11.2024 |

Monet miehet eivät ikinä harrasta sivusuhteita. Tämä ei valitettavasti johdu heidän korkeasta moraalistaan, vaan yksinkertaisesti siitä, että heille ei tule tilaisuuksia pettämiselle. Mistä keski-ikäinen tavallinen ukkeli muka löytäisi helposti kevyttä ja tilapäistä seksiseuraa? Jos joku kuuma nuori nainen tulisi heille ehdottelemaan, lähes jokainen keski-ikäinen mies olisi heti mukana. Mutta niin ei vain ikinä käy. Siispä he käytännön syistä johtuen ovat aina uskollisia puolisolleen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, 99,9 prosenttia miehistä tökkää mulkkunsa ekaan reikään jonka joku vastaantulija tarjoaa ihan riippumatta siitä onko mies suhteessa vai ei ole. Ne ei vaan tee siitä numeroa, niin asiat pysyy salassa vuosikymmeniä. Se on miehille ihan normaalia, joten siitä ei tarvii leuhottaa ympäriinsä. Jos miehen puoliso ei suostu seksiin niin mies hoitaa asian muualla sen kummemmin siitä pulisematta. 

Ja höpö höpö. 

Miten niin höpöhöpö?

Itse panisin koko ajan naisia jos ne vain haluais panna mutta kun eivät halua niin olen sitten ilman. Viimeksi sain 2022.

M45

Vierailija
22/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää ihan oikea statistiikka tälle. Hedelmällisenä naisena voisin mielelläni synnyttää tasoiselleni hyvätapaiselle, moraaliselle miehelle, mutta häntäheikkien lapsetkin oksettavat niin ei oikein viitsi tuottaa pullia. Sama kun synnyttäisi jollekin simpanssille

Mikä ihmeen statistiikka? Statistiikka kertoo, että keski-ikäisillä miehillä pettäminen on vähäistä. Onko syyllä merkitystä, kun ei sitä edes saa selville? Joko mies on moraalinen (kuten kysyttäessä kaikki ovat) tai sitten syynä on vain se, että ei ole mahdollisuuksia pettämiseen, kun ei ole vientiä eikä naiset tule ehdottelemaan.

Statistiikka, että kuinka moni mies aidosti pystyy monogamiaan. Olen itse vetävä, niin en aio ottaa mitään perunanenää geenejäni pilaamaan. Jos hyvännäköinen mies ei ymmärrä yksiavioisuuden arvoa, lisääntykööt useamman ruman kanssa sitten, ei ole minulta pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, 99,9 prosenttia miehistä tökkää mulkkunsa ekaan reikään jonka joku vastaantulija tarjoaa ihan riippumatta siitä onko mies suhteessa vai ei ole. Ne ei vaan tee siitä numeroa, niin asiat pysyy salassa vuosikymmeniä. Se on miehille ihan normaalia, joten siitä ei tarvii leuhottaa ympäriinsä. Jos miehen puoliso ei suostu seksiin niin mies hoitaa asian muualla sen kummemmin siitä pulisematta. 

Ja höpö höpö. 

Miten niin höpöhöpö?

Itse panisin koko ajan naisia jos ne vain haluais panna mutta kun eivät halua niin olen sitten ilman. Viimeksi sain 2022.

M45

No oletkos sinä 99,9% kaikista miehistä?? 

Vierailija
24/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää ihan oikea statistiikka tälle. Hedelmällisenä naisena voisin mielelläni synnyttää tasoiselleni hyvätapaiselle, moraaliselle miehelle, mutta häntäheikkien lapsetkin oksettavat niin ei oikein viitsi tuottaa pullia. Sama kun synnyttäisi jollekin simpanssille

Mikä ihmeen statistiikka? Statistiikka kertoo, että keski-ikäisillä miehillä pettäminen on vähäistä. Onko syyllä merkitystä, kun ei sitä edes saa selville? Joko mies on moraalinen (kuten kysyttäessä kaikki ovat) tai sitten syynä on vain se, että ei ole mahdollisuuksia pettämiseen, kun ei ole vientiä eikä naiset tule ehdottelemaan.

Statistiikka, että kuinka moni mies aidosti pystyy monogamiaan. Olen itse vetävä, niin en aio ottaa mitään perunanenää geenejäni pilaamaan. Jos hyvännäköinen mies ei ymmärrä yksiavioi

Todella moni pystyy, koska mahdollisuuksia uskottomuuteen on niin vähän.

Vierailija
25/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Statistiikka, että kuinka moni mies aidosti pystyy monogamiaan. Olen itse vetävä, niin en aio ottaa mitään perunanenää geenejäni pilaamaan. Jos hyvännäköinen mies ei ymmärrä yksiavioi

Miksi pitäisi lisääntyä? Minä panen koska se on kivaa mutta lapsia en halua.

Vierailija
26/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on arvuuttelevaa höpöhöpöä. Ihmisiä on erilaisia sekä naisissa, että miehissä. Nyky-yhteiskunta edistää löysää moraalia, mutta ei se kaikkiin pure. Valitettavasti ehdottoman periaatteelliset ihmiset koetaan usein tylsinä.

Vierailija
27/27 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpö höpö. 

Miten niin höpöhöpö?

M45

Tässähän se nähtiin. Samoin moni suhteessa oleva mies panisi kuumia teinityttöjä vaikka kuinka, jos ei jäisi kiinni, mutta kun ei siihen ole mahdollisutta. Sitten ollaan uskollisia vaimolle.