YLE etsi verorahoillamme kaupasta vessapaperia, jolla on paras pyyhymishinta-suhde
Kommentit (44)
Mitä on pyyhyminen. Perseen pyyhkimistä hymyillen..?
Kyllä tässä ollaan nyt mukavalla asialla liikenteessä.
Paras käyttää suihkua ja pyyhettä ei ainakaan syyhytä.
Tuossa testissä heikoin on käytännössä paras. Jos kosteus ei hajota niin voi tukkia viemärin.
"Arkin keskelle suihkutettiin värjättyä vettä ja sitten mitattiin, kuinka kauan kostunut paperi säilyy repeämättä.
Heikoiten testissä menestyivät kaksikerroksiset K-Menun ja Xtra Coopin paperit. Ne eivät kestäneet edes testin kolmea vesisuihkausta ennen repeämistä"
Tutkivaa journalismia parhaillaan 😗
Vierailija kirjoitti:
Nykyään joko pummaan tai varastan vessapaperin, joten se on ilmaista.
Mulla on Kela Gold ja siihen kuuluu myös ilmainen paskapaperi.
Olen aina sanonut verorahojen menevän herrojen perseeseen. Tässä todiste! Vielä valtamediasta.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan ajatelleet kuinka lähelle Joonas Karbov pääsee Mestarin pyhintä kun työnkuvaan kuuluu Halla-ahon takapuolen pyyhkiminen.
Toivottavast Joonaksella on pehmeä kosketus.
Meidän verorahoja käytetään persujen puoluetukeen, mitä käytetään persutrollien palkkaamiseen. Rahaa on!
Vierailija kirjoitti:
Yleltä ei ole varaa leikata yhtään!
YLE:ltä ei ole varaa olla leikkaamatta!
Persut oikein etsimällä etsivät asioita joihin puuttua??? Mielestäni ihan hyvä juttu tuo testi eikä varmasti maksanut niin paljoa että jonkun persun tarvitsee siitä verkkareitaan repiä 🙂
Tutkitaan sitä tyhmempiäkin asioita. Veskipaperia käyttää kaikki.
Hesari yrittää muuntua persuystävällisemmäksi, tekemällä juttuja, joita lukiessa ei tarvitse käyttää aivojaan, mutta sekään ei kelpaa persuille. Johan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Lotus Just 1: kuusi kerrosta ja ihanan pehmeä. Vähempi ei enää kelpaa minulle.
Tuodaan Ranskasta Suomeen. En käsitä että vessapaperia rahdataan ulkomailta.
Annatteko pyyheitä tästä jutusta nyt Ylelle?
Vierailija kirjoitti:
Annatteko pyyheitä tästä jutusta nyt Ylelle?
Miksi? Osta itse pyyhkeitä pehvaasi varten, jos et käytä paperia.
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin jutun tekoon on voinut mennä 100, 1000 tai vaikka 100 000 euroa.
Kiva varmaan tehdä, kun ei ole mitään tulosvastuuta, rahaa vaan tulee vaikka mitä tekisi.
Trollilla taas hirtti kiinni ja mopo karkasi käsistä. Olisit nyt jättänyt edes yhden nollan tuosta viimeisestä luvusta pois, niin joku olis saattanut vaikka närkästyä turhasta rahanmenosta, jota noin aukottoman autenttisesti ja objeltiivisesti täällä paheksut.
Mielestäni testi olisi pitänyt suorittaa aidoissa olosuhteissa ja tilanteissa.
Olisi pitänyt saada näyttöä, kuinka erityyppinen koehenkilön iho reagoi eri paperiin.
Kyllä tässä kuitenkin ollaan kuluttajan asialla ja lähellä monen sydäntä.