Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ulkonäköpiirteet sinua häiritsee työkaverissasi?

Vierailija
23.11.2024 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvän näköinen. Ajatus harhailee ja työt kärsii siinä haaveillessa.

Vierailija
22/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä keskitytään työntekoon eikä työkaverin ulkonäön ruotimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysymys oli nimenomaan ulkonäöstä ja mikä siinä häiritsee niin vastaan kysymykseen, mutta muistakaa, että se ei edusta mitään kokonaisuutta. Työkaveri ehkä reilu 30-vuotias nainen, tosi mukava, suloinen ääni, tuoksuu hyvältä, ilmeisen fiksu ja kouluttautunut ja onnellisessa parisuhteessa josta puhuu jonkun verran, osaa meikata itsensä tosi nätisti, mutta myös tosi kliseisesti eli pitkät punaiset kynnet, pitkät ripset tosi punaista huulipunaa jne. Sitten se ongelma, älkääkä kivittäkö tämän takia sillä pidän kyllä hänestä, mutta kysymys oli että mikä häiritsee ulkonäössä. Hän on mun makuun aivan liian lihava ja hänellä on niin isot tissit ettei ole yhtään mun mieleen, kuitenkin vaikka pukeutuukin ihan tyylikkäästi niin ne tissit on kurottu tosi ylös ja kaula- aukko on aina tosi paljastava, ne tissit on niin isot ja huomiota herättävät, että vaikka miten yrittää olla tuijottamatta niin katse harhailee vahingossa ja hän on sen huomannut, välillä tuntuu todella kiusalliselta ja välillä vaikuttaa siltä että ihan kuin hän saisi jotain iloa tilanteesta, hän myös syö joka päivä välipalaksi banaanin ja ei vaan voi olla mitenkään vahinko miten paljon se näyttää suikkarilta kun hän sen syö. Mukava nainen, ei kiinnosta mua yhtään, enkä usko että hänkään on kiinnostunut tippaakaan, mutta tuo häiritsee sillä en todellakaan saa tuosta mitään irti, mutta noi pari juttua on niin huomiota herättäviä että en vaan pysty olemaan katsomattakaan.

Vierailija
24/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on se lihavuus.

Läskit haisee, puuskuttaa, usein huono iho, hilsettä, jne. jne. 

Ei ole mitään noista. Kävelen ja kuljen junalla työmatkat. Liikkuminen ei ole ongelma

Vierailija
25/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä keskitytään työntekoon eikä työkaverin ulkonäön ruotimiseen.

Tätä vammaset ei ymmärrä.

Vierailija
26/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päätä. Toinen pää on kiva mutta toinen ihan kusipää. Työskentelen käyttöinsinöörinä Loviisassa.

Vierailija
27/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakas hajuvesi.

Näkyykö se?

Ei se niin tarkkaa ole täällä meidän aivoinvalidien kesken.

Vierailija
28/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakas hajuvesi.

Näkyykö se?

Siitä on haittaa. Ulkonäkö ei haittaa mua. En ole typerä.

Vierailija
29/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kun ei katsota silmiin tai henki/hiki haisee. Ulkonäkö ei varsinaisesti häiritse, vain jos siihen yhdistyy hajuhaitta. Usein tullut vastaan sellaisia tupakoivia kahvia juovia kuivasuita, niiden lähellä vaikea olla Raikastakaa hengitys välillä vettä juomalla tai jollain pastillilla työpäivän aikana!

Vierailija
30/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele kollegoitani "sillä silmällä"...

Vierailija
31/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysymys oli nimenomaan ulkonäöstä ja mikä siinä häiritsee niin vastaan kysymykseen, mutta muistakaa, että se ei edusta mitään kokonaisuutta. Työkaveri ehkä reilu 30-vuotias nainen, tosi mukava, suloinen ääni, tuoksuu hyvältä, ilmeisen fiksu ja kouluttautunut ja onnellisessa parisuhteessa josta puhuu jonkun verran, osaa meikata itsensä tosi nätisti, mutta myös tosi kliseisesti eli pitkät punaiset kynnet, pitkät ripset tosi punaista huulipunaa jne. Sitten se ongelma, älkääkä kivittäkö tämän takia sillä pidän kyllä hänestä, mutta kysymys oli että mikä häiritsee ulkonäössä. Hän on mun makuun aivan liian lihava ja hänellä on niin isot tissit ettei ole yhtään mun mieleen, kuitenkin vaikka pukeutuukin ihan tyylikkäästi niin ne tissit on kurottu tosi ylös ja kaula- aukko on aina tosi paljastava, ne tissit on niin isot ja huomiota herättävät, että vaikka miten yrittää olla tuijottamatta niin katse harhailee vahingossa ja hän on sen huo

Nyt olisi kiva tietää että mikä tässä aiheuttaa tarvetta alapeukkuun? Sekö että mainittiin lihavuus ja ettei se viehätä kyseistä henkilöä? Vai se että mainittiin tissit ja se ettei niitä voi olla katsomatta vaikka haluaisi? Ei miehet usein katso niitä tissejä mitenkään himoissaan vaan siksi että ne herättää huomiota. Ihmisellä on refleksin omainen tarve vilkaista jos joku asia näyttää normaalista poikkeavalta hyvässä ja pahassa.

Vierailija
32/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysymys oli nimenomaan ulkonäöstä ja mikä siinä häiritsee niin vastaan kysymykseen, mutta muistakaa, että se ei edusta mitään kokonaisuutta. Työkaveri ehkä reilu 30-vuotias nainen, tosi mukava, suloinen ääni, tuoksuu hyvältä, ilmeisen fiksu ja kouluttautunut ja onnellisessa parisuhteessa josta puhuu jonkun verran, osaa meikata itsensä tosi nätisti, mutta myös tosi kliseisesti eli pitkät punaiset kynnet, pitkät ripset tosi punaista huulipunaa jne. Sitten se ongelma, älkääkä kivittäkö tämän takia sillä pidän kyllä hänestä, mutta kysymys oli että mikä häiritsee ulkonäössä. Hän on mun makuun aivan liian lihava ja hänellä on niin isot tissit ettei ole yhtään mun mieleen, kuitenkin vaikka pukeutuukin ihan tyylikkäästi niin ne tissit on kurottu tosi ylös ja kaula- aukko on aina tosi paljastava, ne tissit on niin isot ja huomiota herättävät, että vaikka miten yrittää olla tuijottamatta niin katse harhailee vahingossa ja hän on sen huo

Et pysty oleman katsomatta, ihanko totta? Itselleni ei tuottaisi mitään vaikeuksia. N45

Vierailija
33/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vikaa niillä, jotka arvostelevat toisen ulkonäköä. Ketju poistuu.

Vierailija
34/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kakella mieli laukkaa, ota esiin

Vierailija
35/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele kollegoitani "sillä silmällä"...

En minäkään ja lisäksi menen niin lähelle edes ketään, että haistaisin hengityksen ym. hajuja. Meillä töissä tehdään töitä eikä katsella kollegogen ulkonäköä ja haistella heidän hajujaan.

Vierailija
36/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on se lihavuus.

Höpö, höpö

Käyn suihkussa, en puuskuta, hyvä iho, ei hilsettä jne.

Vierailija
37/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on se lihavuus.

Taitavat olla itseäsi koskevia asioita.

Vierailija
38/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti???hänet valittu töihin eikä pelkästään ulkonäön perusteella.Ikinä oo ajatellut asiaa.oli minkä näköinen tahaan..Sit oli juttua kun töihin mennään kavereita tapaamaan...voi vi...u mitä touhua.Kaikenlaisia työkavereita tavattu elämän aikana.Jokainen olkoon mitä on.Kunhan on ammattitaitoinen pösilö.

Vierailija
39/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä minun ulkonäössäni häiritsee yhtä kollegaa. Hän toimistolla katselee minua päivät pitkät hiljaa. Olen pieni ja siro, kasvoiltani tavallisen näköinen, pukeudun hillitysti. Tämä tuijottelija on pidempi ja rotevampi. Olemme samaa sukupuolta ja tämä tuijottelija hetero. En ole viitsinyt kysyä, mutta on kovin häiritsevää. Onneksi voi toisinaan pitää etäpäiviä.

Vierailija
40/47 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä työkollegan ulkonäöllä on ellei sitten mieti petipuuhia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi